Waar erger je je aan? #9

@Sjern heeft nog wel wat (gouden) gember voor je!:crazy_face:

6 likes

tip haal de ÂŽschilÂŽ eraf door er met een lepel overheen te schaven. Zo verspil je bijna niks van dat mini stukje en dan kun je er mee doen wat hello fresh wilt dat jij er mee doet.

1 like

Ik hd gelukkig ook nog gember in huis. Maar ik snij dat droge stukje ook eraf. En dan houd ik dus een sneetje gember over van 0.01 cm. :joy:

2 likes

Aan Fidans presentatie

Haha ja want ik ben bang dat ik het toch niet op ga krijgen :grimacing:

Kan insta niet ff uitzetten wie er naar je storys kijkt. Dan hoef ik niet zo moeilijk te doen met sites die niet mee werken

6 likes

Reclame van Milka. ‘Teder smaakt beter’. Slaat nergens op en het rijmt pas als je zegt ‘Teter smaakt beter’. Maar dat slaat ook nergens op.

1 like

Jaaaa zo hatelijk als je wil stalken en die sites liggen eruit.

2 likes

Als mensen vragen of je al VERKERING hebt. Ten eerste Gerda: ik ben fucking bijna 30 dus dan noem je dat gewoon een relatie of een vriend. Verkering had je op de basisschool. En ten tweede: nee en nee ik hoef ook niet te horen dat jij op mijn leeftijd al getrouwd was met 3 kinderen en een koophuis. Boeit me nul.

47 likes

Mijn zus aka de queen komt morgen naar mn ouders. Eerst vroeg mn moeder al of wij (Vriend en ik) dan niet al in ons nieuwe huis konden slapen (Zonder bed) zodat zij in een tweepersoonsbed kan slapen. En nu zegt ze dat mijn zus gegrilde kip wil eten of wij niet een ander stuk vlees wilde! Mijn vriend en ik zijn vegetariër :face_with_raised_eyebrow:

25 likes

Ik voel een Vd Valk aankomen.

Maar klinkt alsof ze gewend is dat alles voor haar geregeld wordt. Super leuk van je ouders ook. Hoe reageer je dan?

Ahhh haha ik vind verkering wel een leuk woord en gebruik het ook soms nog! Relatie klinkt zo serieus. Gebruik het wel alleen om mijn eigen verkering te beschrijven, zou het dan weer nooit ongevraagd bij anderen zo zeggen (want je moet idd lekker zelf bepalen hoe je het noemt).

1 like

In een appgroep dat er een betaalverzoek komt en dan iedereen onder elkaar zet “overgemaakt”

20 likes

Waaaarom trap ik altijd in dit soort ‘kortingen’. In m’n hoofd bespaar ik honderden euro’s maar eenmaal bij de kassa heb ik een korting van 20 cent ofzo en zit ik met een extra bakje dat ik eigenlijk niet eens per se wilde

38 likes

Dat onze vloer altijd zo snel vies wordt aarghadfhaoia. Ben echt benieuwd of dit een herkenbaar probleem is. Gisteren vet goed gestofzuigd en nu liggen er weer kruimels en pluisjes en stipjes en haren en whatever. Ziet er gewoon alweer viezig uit, ik snap er niks van, want ik loop niet met schoenen binnen.

6 likes

Ja vooral als je lange haren hebt of huisdieren! Ik heb een klein huis en stofzuig vaak om de dag en soms moet het zelfs vaker! Ik heb wel het idee dat het in een klein huis geconcentreerder is en je het dus sneller ziet

2 likes

Ja vooral in mn slaapkamer, bij de rand van mijn bed ligt altijd stof en stipjes van ?? geen idee. Heel irritant he!

2 likes

Ja ik heb dat ook altijd, super irritant.

2 likes

Ze is toch gewoon als opiniemaker vaste gast bij Renze?

Ik heb dat ook! Donkere vloerbedekking dus als de zon er op staat zie je allessss. En gister heb ik een stroopkoek gegeten, nou reken maar dat ik 20 minuten kan gaan zuigen zo

4 likes