Ja zó irritant!! Heb jij dan ook zoiets van ik MOET dit nu schoonmaken? Ik kan gewoon niet kijken naar die viezigheid (en ben echt geen diehard schoonmaker ofzo haha)
Ja zeker. Maar ik vind bijv. losse haren ook heel vies. Dan gruwel ik van mn eigen kamer
Mn vriend stond net opeens uien te bakken op hoog vuur en had de afzuiging niet aan gezet. Ik zit nu in mn auto omdat ik zo moet gaan werken, en ik ruik gewoon een walm van ui om mij/mn haren heen zo vies.
Ik deel een wasruimte met 16 mensen en nu heeft iemand een wasmachine aangezet met ÉÉN kledingstuk er in op een programma van 3,5 uur. Doe eeeeven normaal, was dat lekker op de hand? Ik heb de tijdbesparingsknop maar voor diegene ingedrukt, you’re welcome.
Ik ben net in het drop fruit gaan halen, ik kwam thuis en toen kreeg ik een mail dat mijn medicijenen klaar liggen in het dorp. Straks weer terug.
huh misschien is het wel een nieuwe, dure trui ofzo? ik was heel veel dingen apart!
Ik heb twee vriendinnen die in de afgelopen tijd zover van mij af zijn komen te staan. Een is coach en is de hele tijd bezig met levensenergie. Zij vindt/denkt/neemt aan dat ik mijn levensenergie niet ten volle gebruik. De andere vriendin is afvalcoach geworden en plaatst de hele tijd dieettips en doet echt fatfobische uitspraken. Ik vraag mij af of ik dit nooit eerder heb gezien, of dat deze coronatijd dingen met hen (en mij) doet.
Nee het was letterlijk een Nike sportshort op het standaard 40 graden programma. Daarnaast delen we 1,5 wasmachine (een werkende en een half kapotte) met 16 man. Ik vind het dan echt asociaal om die ene werkende wasmachine 3 uur bezet te houden voor één short als je ook prima het korte programma kan gebruiken. Als je een eigen wasmachine hebt moet je vooral zo lang wassen je wilt maar als je er een deelt met z’n allen mag je best iets beter nadenken over hoe sociaal je wasbeurt is. Dat is een ongeschreven regel hier, dat je in principe het tijdbesparende programma gebruikt want je bent niet de enige die moet wassen.
ik zou m oprecht uitzetten en op afpompen. dat ding is ondertussen wel schoon.
M’n broer moet altijd kokhalzen als hij een losse haar ziet
Vanmorgen telefoon ge-update en nu haalt whatsapp geen berichten meer op… alleen als ik erop klik. Irrri
echt heel erg…
Ik ook! Belachelijk.
Volwassen mensen die niet begrijpen dat een gewoon excuus voor de vertraging sterker overkomt dan een smoesje als ‘de hond had je e-mail opgegeten’.
Mijn lievelings is mensen die beweren dat een email gewoon niet is aangekomen maar zij ‘m echt wel hebben verstuurd hoor! En nee, geen typfouten in het adres of in de spam. Moet vast aan het internet liggen…
Haha laatst had ik dit dus ik vroeg of ze de mail dan nog een keer zouden kunnen doorsturen. Toen kreeg ik het bericht gekopieerd en geplakt in een andere mail. Dat bedoelde ik niet he
De frituurpan is stuk gegaan heb wel nog een beetje patat kunnen eten maar de kaassoufle was helemaal slap en niet gaar en daar had ik de hele dag naar uit gekeken
omg wat kut
kun je niet een laagje olie in een koekepan doen en dan bakken? Its not the same maar beter dan een slappe kaassouffle
Dit was de laatste en die heb ik weggegooid haha, het zit niet mee heb maar een vega schnitzel gebakken
Ik heb echt een kutdag vandaag en keek echt uit naar vanavond omdat ik naar m’n vriend zou gaan. Had echt zin in lekker een avondje netflixen, maar nu appt ie net dat z’n huisgenoot ook een vriend van hun heeft uitgenodigd. En dan zet hij er elke keer bij ‘dat we ook gewoon in zijn kamer kunnen zitten als ik geen zin heb om er bij te zitten’, maar dat vind ik ook weer zo lullig. Dus nu zit ik sowieso de hele avond weer daar met hem en z’n dronken huisgenoten. En ik heb echt geen zin om leuk te doen gewoon.