Waar erger je je aan? #9

Ja, gewoon lekker op z’n kamer zitten. Kan toch ook gezellig zijn? Lekker wijntje, deken, snacks, seks, dikke fissa.

Hoef je je niet lullig over te voelen hoor.

11 likes

Ik voel me altijd zo schuldig omdat hij volgensmij ook heel graag bier zou gaan drinken met hun. Maar moet me er eigenlijk niks van aantrekken want ik vind het helemaal niet gezellig en ik ben ook niet echt een leuke toevoeging aan hun avond.

Haha ja ik ga er zo maar gewoon heen. Whatsapp doet het toch niet dus ik kan nu ook niet moeilijk gaan doen en het afzeggen ofso.

1 like

Aan mezelf en dat als ik hoor dat iemand een nieuwe baan heeft ik eerst jaloers word voordat ik blij kan zijn

1 like

Hee het is je boyfriend! Leuk!

1 like

Haha ja klopt, heeft even geduurd maar eindelijk haha.

1 like

Ze zijn toch een duo? Maar ik heb net weer gekeken (en missh heel toevallig 2x op een rij) maar ze is nauwelijks ah woord

Ik heb het helemaal gehad met deze week en wil alleen in bed liggen en muziek luisteren.
Doet Spotify helemaal niets. Klotezooi

Aan iemand die dit weekend het vliegtuig pakt om naar Spanje te vliegen “zo toe aan vakantie” en nu aan het stressen is omdat de pcr test nog niet binnen. Ik kan echt zoooo geen medelijden hebben, vind het zo’n idiote actie om nu op vakantie te gaan naar Spanje??

21 likes

Ik heb twee uur geleden zes chocolade oreos gegeten en ben sindsdien misselijk en heb hartkloppingen.

Ik hoor mensen buiten op straat praten :rage:

Ik vind het altijd zo kinderlijk overkomen als mensen het mij vragen haha :sob: Maar tegen je partner is het wel lief.
Maar ja als je mijn leeftijd hebt is dat sowieso gespreksonderwerp nummer één, haat dat.
Maar de opmerkingen die daarna komen zijn misschien nog wel erger. “Oh ik moest ook 30 jaar wachten hihi!!”. Nou meid ik wacht helemaal nergens op. Of “nou dan zou ik maar opschieten!!”. Voor wie? Want stel je voor dat mijn baarmoeder ongebruikt retour gaat :roll_eyes:

4 likes

Ik heb gedineerd of ja het was meer een souper maar ik heb nog HONGER.

3 likes

Brandalarm dat snacht het piepje maakt dat de batterijen leeg zijn.

2 likes

Zo hatelijk. Kapot geslagen, neem ik aan?

4 likes

Aan mijn kat die wederom voor de tweede nacht op rij aan het kloten is. Vanaf 2 uur al :weary: Ik ga soep van hem maken. (En nee, niet serieus natuurlijk).

2 likes

Ik ben flink naar de haaien en nu kan ik natuurlijk niet slapen. Helemaal kak

1 like

God hier zijn ze ook al vreselijk irritant. Houden ook gewoon niet op. :triumph::triumph:

Mijn vriend eruit gestuurd om de batterij eruit te halen.

1 like

Dat was hier dus ook. Pas toen ze hadden gegeten.