Waar erger je je aan? #9

Er hebben nu beneden op het parkeerterrein mensen een soort van drive thru feestje. Grote vrachtwagen en ballonnen etc. Prima. Alleen nu heeft iedereen zijn auto geparkeerd en staan midden op het parkeerterrein. Een grote groep kinderen is tikkertje en verstoppertje aan het doen en rent van hot naar her over het hele parkeerterrein. Tussen auto’s van bewoners enzo door. Dat is toch vet gevaarlijk?? Het is een parkeerterrein dat bij meerdere flats hoort en ook nog eens midden in het centrum is. Er rijden onwijs veel auto’s.

1 like

Aan de wekker van mij vriend. Die staat standaard op 7:20. Ook in het weekend als het helemaal niet hoeft! Ben er al twee jaar mee bezig om hem te leren dat ie dat kutding uit moet zetten in het weekend. Vanmorgen ging dat ding 3 keer af terwijl ie pas om 10 uur uit zijn bed ging
En sowieso is het een onzinwekker want doordeweeks staat ie ook pas om 8 uur ofzo op.

7 likes

Als het een wekker op z’n mobiel is kan hij toch gewoon instellen dat hij alleen op werkdagen afgaat? Hoef je maar één keer te doen en dan dan gaat hij automatisch alleen op de ingestelde dagen af. Of is het nog zo’n apparaat echt?

Ja op zijn mobiel inderdaad. Die kun je prima zo instellen dat ie doordeweeks alleen afgaat. Maar het boeit hem blijkbaar niet genoeg om dat eens goed in te stellen. Ik heb geen idee waar het mis gaat. Soms gaat het een week goed en dan heeft ie het toch opeens weer fout ingesteld

1 like

Voor het slapen gaan vragen of zijn wekker goed staat?
Ik vroeg eerst bijna elke avond of zijn internet uitstond. Werd gek van binnenkomende appjes met geluid.

Haha dit heb ik ook jaren gedaan, maar dan in 't weekend mbt wekkers.
Heel herkenbaar dus @MangoMango, maar na 9 jaar zag die het licht en heeft die de dagen ingesteld op z’n wekker. Er is dus hoop!

Ah, wat sneu voor je vriend.

2 likes

Echt zin in dropfruitduo’s door deze typo :heart_eyes::heart_eyes:

15 likes

Ik ben deze week door 4 verschillende jongens geappt waarmee ik ooit appte, zelfs niet meer dan dat. En sommige zijn al van jaren geleden. Hoe komen ze nu opeens weer bij mij en ook echt 4 mensen?! Beetje raar dit

Omdat ik morgen weer een zondag ‘verplicht’ voetbal moet (mee)kijken met mijn vriend, moet hij vanavond met mij Gilmore Girls kijken. Hij vond het een goede deal maar meneer is alleen maar met z’n ogen aan het rollen en Lorelai belachelijk aan het maken. Dude?!!!?? Ik ben morgen voor de tegenpartij👏🏻

13 likes

Lees je alvast in!! Onthou de namen enzo en google wat schandalen

4 likes

Lorelai is toch ook een onuitstaanbare verwende draak. Kan hem geen ongelijk geven :grinning_face_with_smiling_eyes:

7 likes

Hahahaha😂 Hij heeft ook wel gelijk maar ik kan natuurlijk niet toegeven.

2 likes

Oh kom buurten in het voetbaltopic! Welke wedstrijd gaan jullie kijken?

2 likes

Waarschijnlijk allemaal :sob::sob::sob:

2 likes

Hahaha ga je van 12:15 tot 22:00 voetbal kijken of Studio sport? Nou ja, als je pro-Ajax sentiment wil lezen ben je zeer welkom (sorry Ajax domineert FF voetbaltopic)

6 likes

Omg er zijn wedstrijden tot 22.00?! Huilen.

8 likes

Nee, waarom?

6 likes

Ik werk in het ziekenhuis en bel daarvandaan ook vaak patiënten en zo veel mensen die niet opnemen om het nummer anoniem is :sob: zo irritant, heb echt een dagtaak aan al die mensen opnieuw bellen

1 like

Mensen die ‘Neerlandica’ in hun bio hebben staan maar wel vet veel fouten maken op social media.

6 likes