Waar erger je je aan? #9

Ik neem anoniem ook altijd op. De laatste keer dat ik anoniem gebeld werd was het ziekenhuis dat een familielid op de IC lag, was toch jammer geweest als ik dat telefoontje gemist had.

1 like

Ik heb dus laatst nagedacht een klacht in te dienen bij het ziekenhuis over een telefoontje. Kreeg bericht van mijn ouders dat afdeling X van ziekenhuis X hun had gebeld over mij en dat ze gevraagd hadden mij te laten terugbellen vanwege het verzetten van mijn afspraak.

• ziekenhuis heeft mij niet geprobeerd te bellen op mijn nummer dat ze gewoon hebben
  • ik ben al zo’n 15 jaar uit huis
  • dat ik mijn ouders als noodcontact heb opgegeven is al minstens zo lang geleden en nooit aangepast omdat ik daar nooit aan gedacht heb (dit was de eerste keer dat ik weer te maken kreeg met ziekenhuis)
  • ik had dit nog helemaal niet verteld aan m’n ouders en was dat ook niet van plan

Heb uiteindelijk geen klacht ingediend omdat ik geen risico wilde nemen dat ik daarna misschien expres later zou worden ingepland ofzo, maar ben nog steeds ontzettend kwaad erover

28 likes

Nee snap ik ook niet! Je kan zo makkelijk zeggen dat je geen interesse hebt als je door een telemarketeer wordt gebeld, of je kan ze gewoon wegdrukken als je toch opneemt en zij bellen? Het is een telefoon, mega makkelijk je hoeft maar 1 knop in te drukken.

3 likes

We hebben in ons nieuwe huis dus niet eens een vriesvak in de koelkast en we hadden eerst een amerikaanse koelkast dus dit is wel even een omschakeling :pleading_face:

Nu willen we dus een koelvries combinatie kopen alleen wil mijn vriend die op de gang zetten bij de voordeur!!! En ik op de zolder… dat is dan wel twee verdiepingen lopen maar hij staat niet in het zicht.

Maar natuurlijk heeft de vrijgezelle buurman twee deuren verderop 2(!) koelkasten op de gang staan. Hoop maar dat dat mijn vriend niet gaat opvallen

2 likes

Dankjewel!

1 like

Hij heeft wel een freaky kuifje pop in de woonkamer staan… maar wel ook een kartell bourgie lamp

3 likes

Wij zouden deze week 2 lessen op de academie hebben maar de docent heeft kinderen die in quarantaine moeten dus zij moet zich ook laten testen. Feedback krijgen is zoveel handiger fysiek.

1 like

Snap ik ook niet. Maar schijnbaar hebben veel mensen uit de jongere generatie belangst, dus denk dat het daarmee te maken heeft.

1 like

Ik zit op mijn studeerkamer en kijk uit op de straat waar ook mijn woonkamer aan grenst. En ik kan me zo ontzettend ergeren aan mensen die echt voluit naar binnen kijken. Mensen die even naar binnen kijken, fine. Maar net een man (die mij dus boven niet zag) die echt de hele volle breedte van m’n huis naar binnen keek en zelfs daarna nog omkeek.
Ik weet dat het niks uitmaakt en dat ik zeker niet iets van kan of zal zeggen, maar toch merk ik dat ik me er ontzettend aan erger.

2 likes

Stom hĆØ! Hier had ik ook last van toen ik nog in het centrum woonde. Uiteindelijk maar folie op mijn ruiten geplakt tegen gluurders.

1 like

M’n vriend neemt net een magnum voor me mee bij de benzinepomp, terwijl het weet dat ik heel slecht tegen magnums kan :roll_eyes: zegt ie; ja, wist niet wat ik anders mee moest nemen… uh je hebt m’n nummer toch? Dan bel je ff.

Ik hoor de klok buiten 11 uur slaan en tegelijkertijd wordt er ergens in het complex tering harde muziek aangezet. Ik haat mensen zo erg gadver.

2 likes

Dan spreken ze maar de voicemail in, of kan dat dan ook niet?

Ik werd laatst door een onbekend nummer gebeld en ik heb een nieuwe telefoon en toen stond er iets van ā€˜spam beller’, dus had niet opgenomen en het nummer gegoogeld en het was inderdaad een spam beller. Dat is pas een smartphonešŸ˜…

8 likes

Ik neem anonieme bellers altijd op? Wat kan er gebeuren? Ik vind het wel irritant als ik een gemiste anonieme oproep heb en ik niet weet wie er heeft gebeld. Dan denk ik echt dat ik per ongeluk een gigantische belastingschuld heb oid. :crazy_face:

6 likes

Knagen icm jouw profielfoto :heart:

7 likes

Ik vind het gewoon eng. Ben toen ik 14/15 was een paar keer gebeld door hoe noem je dat ook al weer, gore mannen die op kinderen uit zijn, ben die term ff kwijt. Maar ik heb daar zoveel angst van gekregen. Ik ben altijd echt heel bang als anoniem belt en laat ook vaak iemand anders opnemen en als het dan safe is neem ik over.

1 like

Ik ook, maar noem dan nooit meteen mijn naam :shushing_face: Hoor vanzelf wel of ze opzoek zijn naar Mevrouw Blush en anders hang ik dus op.

2 likes

Een panty met ladders door eelt op je voeten

Nee ok rationeel weet ik dat wel en ook dat ik geen belastingschuld heb, maar dat is gewoon een irrationele angst van mij :joy:

1 like

Die reclame van de appie dat die moeder aan iedereen verteld dat ze zwanger is…

17 likes