Alle berichten over telefoontjes van het ziekenhuis doen me denken aan die keer dat ik een voicemail bericht had van het ziekenhuis waar mijn moeder 3 weken daarvoor opgenomen was geweest met iets levensbedreigends. Ze hadden mij gebeld (noodcontact) omdat ze haar niet te pakken kregen. Aangezien ik 3 weken daarvoor enorm geschrokken was en paniek had gehad vanwege alles dat met haar gebeurd was kwam ik weer meteen in zo’n paniekmodus, en dat leek me ook terecht aangezien het ziekenhuis mij belde. Ik dus meteen mijn moeder bellen, die heel nonchalant vertelde dat ze even in de winkel had gestaan en het ziekenhuis net al had teruggebeld. Bleek dat het ziekenhuis haar dus 1 keer had gebeld om een afspraak van een week later te verzetten ofzo, iig totaal niet dringend, en meteen maar mij als noodcontact waren gaan bellen omdat zij niet direct opnam, echt te bizar.
Ja dit doe ik ook zo, als ik een nummer totaal niet ken (tenzij ik mogelijkerwijs een sollicitatie verwacht oid) of het is een anonieme beller, dan wil ik eerst horen wie het is. Ook niet iedereen die verkeerd verbonden is hoeft mijn naam te weten 
In mijn woonkamer zitten op de (witte) muren wat vlekken die er niet meer af gaan dus ik wil de muren verven, maar dan moet je ook het plafond meenemen anders zie je kleurverschil en ik haaaaat het plafond verven. Zo’n gedoe. 
Dus ik wil een lint laten maken van mn logo. Stuur leuk mn logo door vraagt die maker of ik een ´clear version ´heb.
Dus ik helemaal moeilijk doen met een app voor een clear background alles. Bedoelt diegene scherpere foto… oeps
Behangetje op de muren? Haha
Haha dat doe ik ook. Ik roep altijd gewoon halloooo en vaak moet je dat nog 3x roepen omdat ze blijkbaar nog met wat anders bezig zijn. Dan mompelen ze zelf maar iets en dan spreek ik met mevrouw foefje? Zeg eerst maar even duidelijk je eigen naam en namens wie je belt voor ik je antwoord geef.
Ik krijg soms helemaal de kriebels van jouw stiefvader met hoe je hem hier vaak beschrijft 
ahhhahahahahahahahahhahaha
Bah bah mijn nieuwe vibrator zou vandaag geleverd worden maar de bezorger is niet eens met zn luie reet de bus uitgekomen en maar gewoon aangegeven dat ik niet thuis was
ook nog extra betaald voor avondbezorging.
Als ze rondvliegen zijn het sowieso geen meelmotten!
Omg ik heb meubels besteld maar die gladde verkoper zei levertijd is 8-12 weken, zie ik net de geschatte leverweek staan, over 16 weken!!! Heb dit zelf ondertekend. In my defense: chique winkel, prettige verkoop en kleine lettertjes. Maar alsnog dom. Ik ga niet maanden met een campingset bivakkeren in m’n mooie nieuwe woning.
Dus nu proberen goedkoop een leuke eettafel en bank op de kop te tikken, via mp, de kringloop of kennissen,
Echt not amused. Zowel geïrriteerd door de winkel als door mezelf.
Ik zou pas gerust zijn dat er geen meelmotten zijn als ik m’n huis in de fik heb gestoken
ik heb ze 1 keer gehad en ben sindsdien extreem alert. Wat een nachtmerrie zijn die beesten, ik begrijp je helemaal
Ik heb vandaag een gaatje in m’n voortand laten vullen maar ik had mij er helemaal niet op voorbereid dat het nu anders voelt als ik met m’n tong langs de achterkant van m’n voortanden ga. 
‘Mijn’ meelmotten vlogen wel rond… en inderdaad, wat een horror die dingen. Die hadden op een gegeven moment echt mijn huis en leven overgenomen.
hm maar meelmotten blijven toch altijd zitten als je in de buurt komt? Dacht dat je zo ze kon herkennen. Misschien dat er nog een soort bestaat die ik niet ken
brb even mn huis in brand steken ter preventie
Ja dat wel inderdaad! Maar ik heb ze helaas wel rond de kamer zien fladderen ook
Oh echt een ellende die beesten. Enige voordeel was dat m’n voorraadkast eens goed werd leeggeruimd.
Mijn ergernis: alle reacties onder berichten over avondklokverruiming en ramadan.
Ik ben net ziek naar huis gegaan en toen mijn uiensoep vergeten in de koelkast. Ik verwacht nog wel een aantal dagen ziek te zijn, dus dat gaat lekker staan rotten in de koelkast. Krijg ik daar weer gezeur over of het word weggegooid incl bakje (en die is juist zo fijn) en ik heb geen lunch nu natuurlijk 
Aan dat er een vrouw net in de supermarkt liep zonder mondkapje. Nou was dat niet eens mn grootste ergernis maar ze liep steeds van hot naar her en bleef mensen echt zo aankijken van ´Zeg dan wat van mn mondkapjee´
Echt begin een vlog als je aandacht nodig hebt maar laat mij rustig boodschappen doen bacteriebal
Ugh ja en meestal zijn ze er nog trots op ook. Bij mijn werk mogen klanten alleen op afspraak met mondkapje naar binnen, echt ben op een dag meer bezig met klanten mondkapjes op laten doen dan met de rest van mijn werk