Maar waarom moet je verplicht meekijken? Wat een hell
Hoeft zeker niet verplicht, vandaar âverplichtâ. Maar voetbal is mijn vriend zijn lust en zijn leven dus het staat hier vrijwel de hele dag aan.
Heb je aanraders om te volgen? Ik ben nog niet helemaal wegwijs
Ik werk niet in de zorg, maar wij bellen ook anoniem en we spreken alleen een voicemail in als degene die ik probeer te bellen ook een voicemail ingesproken heeft, anders doen we dat niet ivm AVG (wij bellen ook over vertrouwelijke dingen, ik krijg wel eens een moeder/vader, broer, vriendin of wat dan ook aan de telefoon omdat dat nummer dan ooit bij de politie is opgegeven, maar ik zoek dan specifiek degene waar het over gaat, dus dan is het onwenselijk als die moeder bijvoorbeeld een voicemail van mij heeft over haar kind).
Ik snap eigenijk niet zo goed waarom mensen anonieme nummers niet opnemen. Al die kut internet en energie bedrijven bellen tegenwoordig niet eens meer anoniem en als je geen zin hebt in degene die anoniem belt kun je alsnog snel wegdrukken
Bijna iedereen die ik ken, neemt anonieme nrs niet op. Vond dat eerst ook raar maar denk toch dat veel van die mensen wel met scammers of ongewenste telefoontjes te maken heeft gehad? Of is het een ervaring van een enkeling en dat het een breder motto werd? âAnoniem niet opnemen!â
Mijn ervaring is ook dat ziekenhuizen etc nu ook met eigen nrs bellen
Ik merk het zelf ook als ik huurders bel (werk bij woningcorporaties). Heb steeds verschillende opdrachtgevers dus soms bel ik en dan komt het algemene nummer in beeld, iedereen neemt dan eigenijk gelijk op. Anoniem bellen is echt drama, maar sommige corporaties doen dat standaard. WhatsApp is dan echt mân uitkomst
Wat @Salmiak al zegt, ik mag niet zomaar informatie ergens achterlaten, zelfs âik ben dokter van dit-en-dit ziekenhuisâ is al vertrouwelijke medische informatie. Als iemand een voicemail heeft met superduidelijk zân eigen voor- en achternaam en ik herken de stem dan zou ik het nog wel kunnen doen, maar over het algemeen ervaar ik dit probleem dus niet, de meeste mensen nemen de tweede keer wel op.
Ooh ja lastig! Ben ook nog zoekende hoor.
Ik volg wat Ajax-watchers (Arco Gnocchi, Freek Jansen van VI) en die makers van Neutrale Kijkers.
Ik volg Titia Hoogendoorn, Nienke Schuitenmaker, de makers van DamnHoney voor feminisme en politiek, en Xander can der Wulp, Mark Lievisse Adriaanse en Lamyae Aharouay puur voor politieke duiding
Ginny Ranu en Lize Korpershoek zijn allround leuk.
Waarom bijna elk meubel iets zwarts heeft. Ik haat zwart en wil geen centimeter zwart in mijn huis. Zo blijf ik voor altijd zitten met mijn witte Ikea Lack tafel .
Ik neem anoniem ook altijd op. De laatste keer dat ik anoniem gebeld werd was het ziekenhuis dat een familielid op de IC lag, was toch jammer geweest als ik dat telefoontje gemist had.
Ik heb dus laatst nagedacht een klacht in te dienen bij het ziekenhuis over een telefoontje. Kreeg bericht van mijn ouders dat afdeling X van ziekenhuis X hun had gebeld over mij en dat ze gevraagd hadden mij te laten terugbellen vanwege het verzetten van mijn afspraak.
- ziekenhuis heeft mij niet geprobeerd te bellen op mijn nummer dat ze gewoon hebben
- ik ben al zoân 15 jaar uit huis
- dat ik mijn ouders als noodcontact heb opgegeven is al minstens zo lang geleden en nooit aangepast omdat ik daar nooit aan gedacht heb (dit was de eerste keer dat ik weer te maken kreeg met ziekenhuis)
- ik had dit nog helemaal niet verteld aan mân ouders en was dat ook niet van plan
Heb uiteindelijk geen klacht ingediend omdat ik geen risico wilde nemen dat ik daarna misschien expres later zou worden ingepland ofzo, maar ben nog steeds ontzettend kwaad erover
Nee snap ik ook niet! Je kan zo makkelijk zeggen dat je geen interesse hebt als je door een telemarketeer wordt gebeld, of je kan ze gewoon wegdrukken als je toch opneemt en zij bellen? Het is een telefoon, mega makkelijk je hoeft maar 1 knop in te drukken.
We hebben in ons nieuwe huis dus niet eens een vriesvak in de koelkast en we hadden eerst een amerikaanse koelkast dus dit is wel even een omschakeling
Nu willen we dus een koelvries combinatie kopen alleen wil mijn vriend die op de gang zetten bij de voordeur!!! En ik op de zolder⌠dat is dan wel twee verdiepingen lopen maar hij staat niet in het zicht.
Maar natuurlijk heeft de vrijgezelle buurman twee deuren verderop 2(!) koelkasten op de gang staan. Hoop maar dat dat mijn vriend niet gaat opvallen
Dankjewel!
Hij heeft wel een freaky kuifje pop in de woonkamer staan⌠maar wel ook een kartell bourgie lamp
Wij zouden deze week 2 lessen op de academie hebben maar de docent heeft kinderen die in quarantaine moeten dus zij moet zich ook laten testen. Feedback krijgen is zoveel handiger fysiek.
Snap ik ook niet. Maar schijnbaar hebben veel mensen uit de jongere generatie belangst, dus denk dat het daarmee te maken heeft.
Ik zit op mijn studeerkamer en kijk uit op de straat waar ook mijn woonkamer aan grenst. En ik kan me zo ontzettend ergeren aan mensen die echt voluit naar binnen kijken. Mensen die even naar binnen kijken, fine. Maar net een man (die mij dus boven niet zag) die echt de hele volle breedte van mân huis naar binnen keek en zelfs daarna nog omkeek.
Ik weet dat het niks uitmaakt en dat ik zeker niet iets van kan of zal zeggen, maar toch merk ik dat ik me er ontzettend aan erger.
Stom hè! Hier had ik ook last van toen ik nog in het centrum woonde. Uiteindelijk maar folie op mijn ruiten geplakt tegen gluurders.