Waar erger je je aan? #9

M’n vriend neemt net een magnum voor me mee bij de benzinepomp, terwijl het weet dat ik heel slecht tegen magnums kan :roll_eyes: zegt ie; ja, wist niet wat ik anders mee moest nemen… uh je hebt m’n nummer toch? Dan bel je ff.

Ik hoor de klok buiten 11 uur slaan en tegelijkertijd wordt er ergens in het complex tering harde muziek aangezet. Ik haat mensen zo erg gadver.

2 likes

Dan spreken ze maar de voicemail in, of kan dat dan ook niet?

Ik werd laatst door een onbekend nummer gebeld en ik heb een nieuwe telefoon en toen stond er iets van ‘spam beller’, dus had niet opgenomen en het nummer gegoogeld en het was inderdaad een spam beller. Dat is pas een smartphone😅

8 likes

Ik neem anonieme bellers altijd op? Wat kan er gebeuren? Ik vind het wel irritant als ik een gemiste anonieme oproep heb en ik niet weet wie er heeft gebeld. Dan denk ik echt dat ik per ongeluk een gigantische belastingschuld heb oid. :crazy_face:

6 likes

Knagen icm jouw profielfoto :heart:

7 likes

Ik vind het gewoon eng. Ben toen ik 14/15 was een paar keer gebeld door hoe noem je dat ook al weer, gore mannen die op kinderen uit zijn, ben die term ff kwijt. Maar ik heb daar zoveel angst van gekregen. Ik ben altijd echt heel bang als anoniem belt en laat ook vaak iemand anders opnemen en als het dan safe is neem ik over.

1 like

Ik ook, maar noem dan nooit meteen mijn naam :shushing_face: Hoor vanzelf wel of ze opzoek zijn naar Mevrouw Blush en anders hang ik dus op.

2 likes

Een panty met ladders door eelt op je voeten

Nee ok rationeel weet ik dat wel en ook dat ik geen belastingschuld heb, maar dat is gewoon een irrationele angst van mij :joy:

1 like

Die reclame van de appie dat die moeder aan iedereen verteld dat ze zwanger is…

17 likes

Alle berichten over telefoontjes van het ziekenhuis doen me denken aan die keer dat ik een voicemail bericht had van het ziekenhuis waar mijn moeder 3 weken daarvoor opgenomen was geweest met iets levensbedreigends. Ze hadden mij gebeld (noodcontact) omdat ze haar niet te pakken kregen. Aangezien ik 3 weken daarvoor enorm geschrokken was en paniek had gehad vanwege alles dat met haar gebeurd was kwam ik weer meteen in zo’n paniekmodus, en dat leek me ook terecht aangezien het ziekenhuis mij belde. Ik dus meteen mijn moeder bellen, die heel nonchalant vertelde dat ze even in de winkel had gestaan en het ziekenhuis net al had teruggebeld. Bleek dat het ziekenhuis haar dus 1 keer had gebeld om een afspraak van een week later te verzetten ofzo, iig totaal niet dringend, en meteen maar mij als noodcontact waren gaan bellen omdat zij niet direct opnam, echt te bizar.

1 like

Ja dit doe ik ook zo, als ik een nummer totaal niet ken (tenzij ik mogelijkerwijs een sollicitatie verwacht oid) of het is een anonieme beller, dan wil ik eerst horen wie het is. Ook niet iedereen die verkeerd verbonden is hoeft mijn naam te weten :sweat_smile:

In mijn woonkamer zitten op de (witte) muren wat vlekken die er niet meer af gaan dus ik wil de muren verven, maar dan moet je ook het plafond meenemen anders zie je kleurverschil en ik haaaaat het plafond verven. Zo’n gedoe. :triumph:

1 like

Dus ik wil een lint laten maken van mn logo. Stuur leuk mn logo door vraagt die maker of ik een ´clear version ´heb.
Dus ik helemaal moeilijk doen met een app voor een clear background alles. Bedoelt diegene scherpere foto… oeps

3 likes

Behangetje op de muren? Haha

Haha dat doe ik ook. Ik roep altijd gewoon halloooo en vaak moet je dat nog 3x roepen omdat ze blijkbaar nog met wat anders bezig zijn. Dan mompelen ze zelf maar iets en dan spreek ik met mevrouw foefje? Zeg eerst maar even duidelijk je eigen naam en namens wie je belt voor ik je antwoord geef.

1 like

Ik krijg soms helemaal de kriebels van jouw stiefvader met hoe je hem hier vaak beschrijft :flushed:

11 likes

ahhhahahahahahahahahhahaha

4 likes

Bah bah mijn nieuwe vibrator zou vandaag geleverd worden maar de bezorger is niet eens met zn luie reet de bus uitgekomen en maar gewoon aangegeven dat ik niet thuis was :rage: ook nog extra betaald voor avondbezorging.

2 likes

Als ze rondvliegen zijn het sowieso geen meelmotten!

2 likes