Waar erger je je aan? #9

Omg ik heb meubels besteld maar die gladde verkoper zei levertijd is 8-12 weken, zie ik net de geschatte leverweek staan, over 16 weken!!! Heb dit zelf ondertekend. In my defense: chique winkel, prettige verkoop en kleine lettertjes. Maar alsnog dom. Ik ga niet maanden met een campingset bivakkeren in m’n mooie nieuwe woning.
Dus nu proberen goedkoop een leuke eettafel en bank op de kop te tikken, via mp, de kringloop of kennissen,

Echt not amused. Zowel geïrriteerd door de winkel als door mezelf.

Ik zou pas gerust zijn dat er geen meelmotten zijn als ik m’n huis in de fik heb gestoken :grimacing: ik heb ze 1 keer gehad en ben sindsdien extreem alert. Wat een nachtmerrie zijn die beesten, ik begrijp je helemaal

6 likes

Ik heb vandaag een gaatje in m’n voortand laten vullen maar ik had mij er helemaal niet op voorbereid dat het nu anders voelt als ik met m’n tong langs de achterkant van m’n voortanden ga. :worried:

‘Mijn’ meelmotten vlogen wel rond… en inderdaad, wat een horror die dingen. Die hadden op een gegeven moment echt mijn huis en leven overgenomen.

2 likes

hm maar meelmotten blijven toch altijd zitten als je in de buurt komt? Dacht dat je zo ze kon herkennen. Misschien dat er nog een soort bestaat die ik niet ken :sob: brb even mn huis in brand steken ter preventie

2 likes

Ja dat wel inderdaad! Maar ik heb ze helaas wel rond de kamer zien fladderen ook

1 like

Oh echt een ellende die beesten. Enige voordeel was dat m’n voorraadkast eens goed werd leeggeruimd.

Mijn ergernis: alle reacties onder berichten over avondklokverruiming en ramadan.

1 like

Ik ben net ziek naar huis gegaan en toen mijn uiensoep vergeten in de koelkast. Ik verwacht nog wel een aantal dagen ziek te zijn, dus dat gaat lekker staan rotten in de koelkast. Krijg ik daar weer gezeur over of het word weggegooid incl bakje (en die is juist zo fijn) en ik heb geen lunch nu natuurlijk :pleading_face:

Aan dat er een vrouw net in de supermarkt liep zonder mondkapje. Nou was dat niet eens mn grootste ergernis maar ze liep steeds van hot naar her en bleef mensen echt zo aankijken van ´Zeg dan wat van mn mondkapjee´
Echt begin een vlog als je aandacht nodig hebt maar laat mij rustig boodschappen doen bacteriebal

40 likes

Ugh ja en meestal zijn ze er nog trots op ook. Bij mijn werk mogen klanten alleen op afspraak met mondkapje naar binnen, echt ben op een dag meer bezig met klanten mondkapjes op laten doen dan met de rest van mijn werk

5 likes

Wat een heerlijk scheldwoord, bacteriebal.

14 likes

wij krijgen elke woensdag vanuit ons abonnement een zak groente en fruit van zo’n lokale boer hier, en er zit elke week een trosje bananen bij
en die van vorige week woensdag zijn nog steeds groen!!!
ik heb al a. de hele week geen banaan kunnen eten en b. morgen komen dr nieuwe dus dan zit ik met 10 bananen opgescheept en nee, bananenbrood lust ik niet

3 likes

Dat in de Alpro barista kokos bijna net zo veel soja als kokos zit :poop:

Ja die ga ik onthouden, bekt lekker :sunglasses:

Het liedje without you van the kid laroi wat elke 10 minuten op de radio lijkt te draaien :roll_eyes:
Ook dat hij zingt over een wife, hallo je komt uit 2003

Dat ik me soms van die hele rare random dingen afvraag zoals: hoeveel mensen die ik in mijn leven heb gezien/gesproken/ontmoet zouden inmiddels zijn overleden zonder dat ik daar überhaupt weet van heb? :thinking:

3 likes

Ik vind het misleidend en ik kan inderdaad niet goed tegen soja. Maar in Alpro’s defence: er staat op de verpakking dus wel ‘soya’ zie ik nu

1 like

Ergenis is een groot woord. Maar stadsbussen die geen grote zijspiegels hebben maar camera’s. Ik vind het cosmetische stom.

Ouders die zichzelf intekenen voor een gesprek op een bepaalde dag en tijd en vervolgens niet online zijn/niet komen opdagen. Net gewoon twee no shows achter elkaar.

Had draadloze oortjes besteld maar na 15 minuten doet het al zo’n pijn, dus ze gaan weer terug :unamused: