Dat mn moeder de hele ochtend liep te jenken dat dr apps het niet deden. En dat ze nu " heel “”"“even”""" weg is" zonder mobiel.
Vroeger lachte ze ons uit als we het over spelletjes hadden op de mobiel. Dan zei ze “kUn JE Dr oOk mEe bELlen?”
En nu is het enige wat ze doet met dat ding spelletjes… Ze is alleen thuis bereikbaar.
Echt waar boomers je hebt dr niks aan.
Ik heb Galaxy Buds, daarbij kan je een ander hoesje/vorm om het oortje doen als ze niet goed passen. Misschien de moeite waard? Vind het wel echt heeel prettig met videobellen/podcasts luisteren/hardlopen.
Ik zag een keer op Instagram dat je bananen even in de oven kan doen om verder te laten rijpen. Ik weet niet hoe warm en hoelang.
Ergeren is een groot woord maar ben wel teleurgesteld dat mijn pakketje vertraging heeft opgelopen. Had o.a. nieuwe crèmes besteld en had echt zin om vanavond even een self care moment in te lassen met mijn nieuwe producten, maar toen ik thuis kwam van werk was er dus niks bezorgd
Oooh heb dit ook gehad vorig jaar! Heb idd ook alles uitgewassen en lavendelzakjes in de kast gehangen. Tot nu toe heb ik ze niet meer gezien.
Mensen die uitgeloot en ingeloot verkeerd gebruiken
Neeeee de wekker heeft mijn Spice Girls concert verpest. Ik was (in mijn dromen) bij een heel kleinschalig Spice Girls concert. Het leek wel een soort heel kleine arena. Ik was aan het feesten met allemaal meiden die ik niet kende en we gingen helemaal los?!!!?! Dit is wel het beste concert dat ik in een jaar heb gehad:rofl:
Haha die laatste zin: das niet heel moeilijk?
Ik bedoelde het ook een beetje lollig🤪 Ik heb nu I’m giving you eeeeeverything all that jooooy can bring, in mijn hoofd.
O haha. Te vroeg voor sarcasme
ik wilde boeken bestellen via Libris, is alles niet leverbaar. Ik haat brexit. Iemand nog tips voor andere sites om Engelse boeken te bestellen (waarbij het geld wel naar de boekhandels gaat)
Ik woon helaas in een kleine stad zonder boekhandel Alleen een Bruna die amper Engelse boeken heeft
Ja dit! en dan bedenken dat groot deel van Urk geen vaccin wilt. Maak me zorgen om de artsen/verpleegkundigen e.d. in die regio.
Ja of de mensen die daar wonen die zich wel aan de regels houden en graag een vaccinatie willen
Hopelijk roeien ze zich er zelf mee uit. Bah bah.
Ik vind het echt raar dat dit dus gewoon kan?? Blijkbaar is de kerk dus al een paar keer open geweest met veel bezoekers.
Ben benieuwd wat dit voor gevolgen heeft
Vind ik ook apart. Horeca/winkels zijn altijd na zo’n actie binnen mum van tijd weer dicht (want politie) maar dit kan dan wel gewoon?
@NInja @Vic Kerken zijn uitgesloten van de coronaregels helaas vanwege de vrijheid van godsdienst in de grondwet. Er zijn wel adviezen zoals maximaal 30 mensen binnenlaten, niet zingen etc. Maar er kan niks worden verboden en hier gaan dus ook geen gevolgen aan zitten.
Zijn gelukkig heel veel kerken die zelf hun verantwoordelijkheid nemen, maar hier in het dorp zit er helaas bijvoorbeeld ook een die 200 mensen binnenlaat.
O Ik wist wel dat ze open mochten blijven etc. Maar ik dacht dat die 30 man toch wel redelijk strikt was, en afstand houden bijvoorbeeld ook. Maar daar kunnen ze dus niet op controleren begrijp ik. Voelt wel een beetje scheef, ik snap het gewoon niet echt. Aan de andere kant ben ik zelf niet gelovig en is het voor die mensen misschien zodanig belangrijk op een manier die ik als buitenstaander niet zo goed in kan zien en dat ik het daarom niet snap
Ja ik vind het ook echt bizar. Vooral heel ouderwets ook eigenlijk!