Waar erger je je aan? #9

Nu met Corona zou ik het niet doen, maar anders zou ik een keer goed hard zuchten boven mijn pannenkoek zodat de poedersuiker op haar eten vliegt

7 likes

Zo irritant om steeds zo afhankelijk te zijn van 't weer. Ver van te voren afspreken gaat niet eens meer, want het weer is zo onvoorspelbaar. Dit weekend komt het met bakken uit de lucht dus coronaproof afspreken is weer onmogelijk :sob: ik wil zomerrrrrr.

2 likes

Ik heb een keer zo hard met een verf stok tegen het plafond in mijn oude huis gebeukt omdat er ratten liepen dat er een gat in kwam. Dat hebben we proberen te verbergen voor mn huisbaas maar helaas :pleading_face::pleading_face: nu moeten we het hele plafond vervangen. Echt kut

Denk dat ik mijn designer luiertas wel kan vergeten :cry::cry::cry:

2 likes

Ja zo zou je het ook kunnen bekijken ja.

12 likes

Staat dat wel in verhouding? Is het niet mogelijk om alleen het gat te dichten?

Hahaha ik dacht echt: wat kunnen die nu met ratten of gaten in het plafond? :joy:

O wow blijkbaar bedoelde je dat ook (sarcastisch)

1 like

Nee het zijn van die lelijke plastic platen en als je er een tussen uit haalt komt het hele plafond naar beneden. Dus helaas
 had ik mijn woede maar moeten temperen :sob:

HAHAHAHA
Had ik die maar gebeld over de ratten, dan was dit nooit gebeurd

2 likes

Heel eerlijk is mijn grootste ergernis een paar instagrammers. Zij zijn ook de reden waarom ik hier op dit forum zit zodat ik kan roddelen :joy:

1 like

Hahaha sorry dit ben ik met PMS. Vind ik zelf ook echt verschrikkelijk irritant.

13 likes

Nee ongedierte (en dus ratten) valt onder verantwoordelijkheid huurder
 Meestal wordt het pas opgepakt door verhuurders als het echt een plaag is en een heel complex er last van heeft. Maar officieel ben je als huurder verantwoordelijk voor ‘kleine herstellingen’ en daar vallen ratten ook onder.

1 like

Tenzij aangetoond kan worden dat de overlast veroorzaakt wordt door een gebrek aan het huis.

Mensen die hardop tellen als je na een spel allemaal tegelijkertijd de puntentelling doet. Krijg daar echt errors van.

16 likes

Ik erger me aan mezelf. Kan me totaal niet concentreren en heb alleen nog maar online geshopt bij Douglas.

2 likes

Ik dacht altijd dat mensen het zo zeiden om duidelijk onderscheid te maken tussen 7 en 9, via de telefoon ofzo kun je misschien zeven als negen verstaan?

5 likes

Eergisteren te horen gekregen dat we uiterlijk gisteren of vandaag ons cijfer zouden krijgen. Net gehoord dat het uiterlijk maandag gaat worden. Ik ben hier echt niet flexibel genoeg voor, ben helemaal chagrijnig.

3 likes

Ja een soort juno is het

7 likes

Ff chillen, Praxis.

55 likes

Ojee daar zit nu denk ik iemand in de stress op de marketingafdeling die is vergeten te ontdubbelen of in één keer een campagne van weken heeft laten draaien (herkenbare situatie helaas)

15 likes

Ik wilde heel graag een parfum hebben en m’n vriend wilde hem voor me kopen. Hij vroeg om een link, dus stuurde een link van Douglas, heeft hij hem uiteindelijk bij Bol.com besteld en de verkoop is door één of ander vaag bedrijf. Ben nu echt bang dat ik een nep parfum krijg ofzo đŸ„Č

Vind het verder wel lief van hem hoor uiteraard.