Dat naar de hema gaan blijkbaar het uitje van het jaar is voor mensen en daardoor ook sociaal moeten doen met de cassiere (ik). Ik wil terug naar de tijd dat t gewoon goedemiddag dat wordt dat tien euro. Fijne dag nog! Maar nee iedereen moet zeggen hoe blij ze zijn en weet ik t en dan moet ik reageren
te veel sociaalheid voor mij.
Maak lekker zelf een tuinbankje praxis!
Dat ik zo slecht ben in interieurdingen 🥲Ik heb dringend een bureau nodig maar weet niet waar ik 'm moet neerplanten en ik weet ook niet welke kleur hout ik moet nemen en AAAAAAAHHHH ik stress 'm.
Bedrijven die met vage bezorgservices versturen waar ik een afleverafspraak alleen naar zaterdag kan schuiven en dan 2.50 e. extra kwijt ben. En aan bedrijven die überhaupt niet aan T&T codes doen.
Ik ben nu al onredelijk geïrriteerd over de aankomende zomertijd (uur minder weekend) 

Maar ga je ook iets met je tuin doen nu?
Nee deze mailbombs werkte averechts. 
Je hebt wel een tuin mag ik hopen? 🥲
Ja sinds een paar maanden! 
Mensen die na 19:00 nog steeds 100 blijven rijden op de snelweg.
Moeve, ik wil doorkarren!!!
Aan het feit dat ik dus sinds kort blijkbaar polsrimpels heb…
Zo stond ik laatst met een fucking persoonlijk interview in een tijdschrift, krijg ik een berichtje op linkedin vsn een man die me wel een armbandje wil opsturen? Euhm wat?
Aan mijn vriendin die niet eens kan genieten van al het lekkers dat haar vriend haalt/maakt voor haar verjaardag. “Ik eet 3 pannenkoeken en dan eet ik niets tot vanavond om de schade te beperken”. Like no. Er is geen schade door 3 pannenkoeken (die je al om 8u deze ochtend op hebt) en geniet nou toch is gewoon van je verjaardag
Even terzijde: ze heeft een meer dan gezond bmi en is totaal niet dik.
Ik ben gisteren van m’n fiets gedonderd en nu is de hele zijkant van m’n dijbeen beurs, net als m’n knie, m’n elleboog en een stuk van mijn hand. Al de tweede keer dat ik met de fiets val omdat ik meen iets op m’n telefoon te moeten doen (vorige keer kreeg ik m’n stuur in m’n ribben en had ik daar wekenlang pijn aan). Ik erger me dus aan mezelf dat ik zo debiel ben dat ik dan niet ff afstap ofzo.
Ja ik ben ook de eerste om (niet hardop) te judgen als ik mensen in het verkeer (dus ook op de fiets) met hun telefoon in de weer zie, echt dom en tegenstrijdig van me. Overigens was ik niet aan het appen ofzo, ik probeerde op m’n smartwatch het alarm dat afging uit te zetten. Naja lesje geleerd wel weer.
Echt heftig van je stiefzus overigens, bizar hoe zoiets zulke grote gevolgen kan hebben.
“Je leuk he ahahahaha. Das dan 15 euro
”
Niezen als ik net mascara opgedaan heb 
Hahaha ik voel me nu echt aangesproken
Ik stak deze week een heel verhaal bij de kassa in de supermarkt af over het coole nieuwe ijs dat ze hadden waar je tong blauw van wordt. En ze hadden leuke nieuwe puzzelboekjes. Dus ik enthousiast over m’n aankopen praten en kreeg echt zo’n mega lauwe reactie van de caissière 
Sorry caissière. Je was m’n enige menselijke contact die dag.
Ik kom overigens niet bij jouw winkel @Whoopdidoo dus jij bent veilig voor me haha
Dit is helaas zo herkenbaar. WhatsApp zou een functie moeten introduceren om die voicememo’s versneld af te spelen. Dat zou zoveel tijd schelen 
Ijs waar je tong blauw van wordt? Ik wil het