Waar erger je je aan? #9

Ik ging net een koffie halen bij een thee winkeltje, dus dacht neem ook wat thee mee… alleen heeft die man me verkeerd begrepen en de thee ook al klaargemaakt. En nu heb ik dus een latte en een thee die ik moet opdrinken.

En dan is er geen ruimte meer voor ontbijt :cry:

13 likes

Kunnen we Urk niet gewoon weer laten onderlopen :roll_eyes:

26 likes

Nou dan wordt het de hoogste tijd zou ik zeggen

28 likes

vloedgolf incoming…

Dat de kat van mijn vriend elke avond op mijn rug slaapt (ik ben een buikslaper). En als ik haar er dan af til wordt ze of boos of ze springt er na 1 minuut weer op

2 likes

Ik zou echt stuk gaan. Hoe ongeloofwaardig.
Al klinkt het ook wel een beetje als ongezond eetgedrag en een ongezonde relatie met eten.

2 likes

Ja, dat vind ik ook. Ze roept wel meer gekke dingen.

Wauw. Dit doet mij denken aan mijn collega die altijd roept ‘het leven moet wel leuk blijven met eten!’. Maar wel de hele week alleen maar 3 gekookte eieren eet als lunch als ze eens friet/patat in het weekend eet.:roll_eyes:

1 like

Eigenlijk natuurlijk heel sneu. Dit is niet echt gezond eetgedrag… Deze collega doet ook om de haverklap aan van die detox weken en sapkuren. Ze is ZO knap en heeft een prachtig figuur. Ik wens haar echt een gezonde relatie met eten toe.

3 likes

Vind ik ook. Ik heb een moeder die alle diëten die er zijn heeft gedaan en de laatste jaren weet ze dat eindelijk los te laten… Lijkt me heel vermoeiend om zo te leven.

2 likes

Nu met Corona zou ik het niet doen, maar anders zou ik een keer goed hard zuchten boven mijn pannenkoek zodat de poedersuiker op haar eten vliegt

7 likes

Zo irritant om steeds zo afhankelijk te zijn van 't weer. Ver van te voren afspreken gaat niet eens meer, want het weer is zo onvoorspelbaar. Dit weekend komt het met bakken uit de lucht dus coronaproof afspreken is weer onmogelijk :sob: ik wil zomerrrrrr.

2 likes

Ik heb een keer zo hard met een verf stok tegen het plafond in mijn oude huis gebeukt omdat er ratten liepen dat er een gat in kwam. Dat hebben we proberen te verbergen voor mn huisbaas maar helaas :pleading_face::pleading_face: nu moeten we het hele plafond vervangen. Echt kut

Denk dat ik mijn designer luiertas wel kan vergeten :cry::cry::cry:

2 likes

Ja zo zou je het ook kunnen bekijken ja.

12 likes

Staat dat wel in verhouding? Is het niet mogelijk om alleen het gat te dichten?

Hahaha ik dacht echt: wat kunnen die nu met ratten of gaten in het plafond? :joy:

O wow blijkbaar bedoelde je dat ook (sarcastisch)

1 like

Nee het zijn van die lelijke plastic platen en als je er een tussen uit haalt komt het hele plafond naar beneden. Dus helaas… had ik mijn woede maar moeten temperen :sob:

HAHAHAHA
Had ik die maar gebeld over de ratten, dan was dit nooit gebeurd

2 likes

Heel eerlijk is mijn grootste ergernis een paar instagrammers. Zij zijn ook de reden waarom ik hier op dit forum zit zodat ik kan roddelen :joy:

1 like

Hahaha sorry dit ben ik met PMS. Vind ik zelf ook echt verschrikkelijk irritant.

13 likes