Nee ongedierte (en dus ratten) valt onder verantwoordelijkheid huurder… Meestal wordt het pas opgepakt door verhuurders als het echt een plaag is en een heel complex er last van heeft. Maar officieel ben je als huurder verantwoordelijk voor ‘kleine herstellingen’ en daar vallen ratten ook onder.
Tenzij aangetoond kan worden dat de overlast veroorzaakt wordt door een gebrek aan het huis.
Mensen die hardop tellen als je na een spel allemaal tegelijkertijd de puntentelling doet. Krijg daar echt errors van.
Ik erger me aan mezelf. Kan me totaal niet concentreren en heb alleen nog maar online geshopt bij Douglas.
Ik dacht altijd dat mensen het zo zeiden om duidelijk onderscheid te maken tussen 7 en 9, via de telefoon ofzo kun je misschien zeven als negen verstaan?
Eergisteren te horen gekregen dat we uiterlijk gisteren of vandaag ons cijfer zouden krijgen. Net gehoord dat het uiterlijk maandag gaat worden. Ik ben hier echt niet flexibel genoeg voor, ben helemaal chagrijnig.
Ja een soort juno is het
Ojee daar zit nu denk ik iemand in de stress op de marketingafdeling die is vergeten te ontdubbelen of in één keer een campagne van weken heeft laten draaien (herkenbare situatie helaas)
Ik wilde heel graag een parfum hebben en m’n vriend wilde hem voor me kopen. Hij vroeg om een link, dus stuurde een link van Douglas, heeft hij hem uiteindelijk bij Bol.com besteld en de verkoop is door één of ander vaag bedrijf. Ben nu echt bang dat ik een nep parfum krijg ofzo 🥲
Vind het verder wel lief van hem hoor uiteraard.
Dat naar de hema gaan blijkbaar het uitje van het jaar is voor mensen en daardoor ook sociaal moeten doen met de cassiere (ik). Ik wil terug naar de tijd dat t gewoon goedemiddag dat wordt dat tien euro. Fijne dag nog! Maar nee iedereen moet zeggen hoe blij ze zijn en weet ik t en dan moet ik reageren te veel sociaalheid voor mij.
Maak lekker zelf een tuinbankje praxis!
Dat ik zo slecht ben in interieurdingen 🥲Ik heb dringend een bureau nodig maar weet niet waar ik 'm moet neerplanten en ik weet ook niet welke kleur hout ik moet nemen en AAAAAAAHHHH ik stress 'm.
Bedrijven die met vage bezorgservices versturen waar ik een afleverafspraak alleen naar zaterdag kan schuiven en dan 2.50 e. extra kwijt ben. En aan bedrijven die überhaupt niet aan T&T codes doen.
Ik ben nu al onredelijk geïrriteerd over de aankomende zomertijd (uur minder weekend)
Maar ga je ook iets met je tuin doen nu?
Nee deze mailbombs werkte averechts.
Je hebt wel een tuin mag ik hopen? 🥲
Ja sinds een paar maanden!
Mensen die na 19:00 nog steeds 100 blijven rijden op de snelweg.
Moeve, ik wil doorkarren!!!