Waar erger je je aan? #9

Haha dat had ik denk ik ook wel kunnen waarderen hoor. En doe ook echt mn best om leuk te reageren maar ik hou niet zo van mensen :joy: en normaal heb je af en toe een gesprek met en klant en nu bijna elke. Nou ja zondag komt er vast niemand dus dan gaat t vast beter :joy: helaas vanaf volgende week vrijdags en zaterdags.
Maar misschien wordt t dan normaler voor mensen.

Al voelde mijn enige winkeluitje ook echt als een uitje dus ik snap t wel.

Ik ben trouwens ook die irritante caissùre die als ze wat leuks nieuws aan de kassa krijgt gerust zegt “wat leuk! Wist niet dat we dit hadden”

4 likes

Ik ben met drie trainingen bezig en het is echt teveel. Gelukkig eindigen er twee snel maar als ik nog een keer moet reflecteren dan pak ik recalcitrant een spiegel hoor kappen aub.

Het is Taksi ijs! Ze liggen nog ongeprobeerd in mijn vriezer dus moet nog kijken of ze echt zo cool zijn als ik denk. Ik hou van Taksi en ben nog steeds een kleuter met dingen waar je tong blauw van wordt enzo

Taksi ijs

14 likes

Praxis heeft het goed gemaakt.

afbeelding

11 likes

‘Vergising’

Waarschijnlijk hebben 10 mensen naar deze mail gekeken en is deze er toch doorgeglipt, zonde

Maar ik ben ook gewoon zuur denk ik

7 likes

haha ahhhh nu moet ik steeds aan de reactie van @Evenveel denken hoe kut en schuldig iemand zich daar heeft gevoeld gisteravond (of vanochtend toen diegene zijn werkmail/tel opende) door zo’n suffe fout :pleading_face: :pleading_face:

19 likes

haha lol onze reacties na elkaar @Camomille

Zou het dezelfde persoon zijn? Aawh

o nee ik doel eigenlijk op de fout dat die mails in één keer achter elkaar zijn verzonden i.p.v. op verschillende momenten
niet op de spelfout

maar daar zal iemand zich nu ook wel erg kut om voelen

2 likes

Die had ik niet eens gezien :sweat_smile:

Ja dat snap ik! Dat bedoelde ik juist, die persoon voelt zich al kut door door al die mails achter elkaar, stuur je na lang overleggen zo’n excuusmail, gaat het wéér niet helemaal goed. Zo kom je nooit over je imposter symdrome heen

6 likes

Dat er een forumupdate is geweest denk ik, waardoor m’n duimen steeds naast het hartje klikken ipv erop.
Dus sorry mensen, vanaf nu deel ik geen likes meer uit.

9 likes

hahah ook wel ironisch, sorry voor alle mails, hier heb je NOG een mail!

7 likes

“Van jouw kant is geen actie nodig.”
Nou gelukkig hoef je niet in de tuin te werken nu :joy:

18 likes

Jij hebt onder je post ook boze gezichtjes gehad i.p.v. hartjes :scream:?! Is dat de update?
Ik kan alleen hartjes geven en zie verder ook alleen hartjes.

2 likes

Op mobiel moet je het hartje even ingedrukt houden om een andere soort reactie te kunnen geven!

3 likes

Oeh cool! Dankje.
Sorry voor de 3 meldingen die je nu kreeg door het uitproberen haha.

1 like

Ik heb de afwas uitgesteld tot vrijdagmiddag vijf uur! Echt een fucking goed idee van me

1 like

Ik zie opeens zoveel tiktok filmpjes van mensen die kleine aapjes als huisdier hebben wtf?!

Sorry it’s me alweer over postnl

Vanavond word mijn citruspers bezorgd als het goed is, want waarschijnlijk word dit de 4e dag op een rij dat postnl mijn huis opeens in de avond niet meer kan vinden

3 likes