Waar erger je je aan? #9

Aan het feit dat ik dus sinds kort blijkbaar polsrimpels heb…

1 like

Zo stond ik laatst met een fucking persoonlijk interview in een tijdschrift, krijg ik een berichtje op linkedin vsn een man die me wel een armbandje wil opsturen? Euhm wat?

4 likes

Aan mijn vriendin die niet eens kan genieten van al het lekkers dat haar vriend haalt/maakt voor haar verjaardag. “Ik eet 3 pannenkoeken en dan eet ik niets tot vanavond om de schade te beperken”. Like no. Er is geen schade door 3 pannenkoeken (die je al om 8u deze ochtend op hebt) en geniet nou toch is gewoon van je verjaardag :unamused: Even terzijde: ze heeft een meer dan gezond bmi en is totaal niet dik.

5 likes

Ik ben gisteren van m’n fiets gedonderd en nu is de hele zijkant van m’n dijbeen beurs, net als m’n knie, m’n elleboog en een stuk van mijn hand. Al de tweede keer dat ik met de fiets val omdat ik meen iets op m’n telefoon te moeten doen (vorige keer kreeg ik m’n stuur in m’n ribben en had ik daar wekenlang pijn aan). Ik erger me dus aan mezelf dat ik zo debiel ben dat ik dan niet ff afstap ofzo.

3 likes

Ja ik ben ook de eerste om (niet hardop) te judgen als ik mensen in het verkeer (dus ook op de fiets) met hun telefoon in de weer zie, echt dom en tegenstrijdig van me. Overigens was ik niet aan het appen ofzo, ik probeerde op m’n smartwatch het alarm dat afging uit te zetten. Naja lesje geleerd wel weer.
Echt heftig van je stiefzus overigens, bizar hoe zoiets zulke grote gevolgen kan hebben.

“Je leuk he ahahahaha. Das dan 15 euro :expressionless:

Niezen als ik net mascara opgedaan heb :expressionless:

10 likes

Hahaha ik voel me nu echt aangesproken :unsure: Ik stak deze week een heel verhaal bij de kassa in de supermarkt af over het coole nieuwe ijs dat ze hadden waar je tong blauw van wordt. En ze hadden leuke nieuwe puzzelboekjes. Dus ik enthousiast over m’n aankopen praten en kreeg echt zo’n mega lauwe reactie van de caissière :sweat_smile:
Sorry caissière. Je was m’n enige menselijke contact die dag.
Ik kom overigens niet bij jouw winkel @Whoopdidoo dus jij bent veilig voor me haha

27 likes

Dit is helaas zo herkenbaar. WhatsApp zou een functie moeten introduceren om die voicememo’s versneld af te spelen. Dat zou zoveel tijd schelen :cry:

3 likes

Ijs waar je tong blauw van wordt? Ik wil het

1 like

Haha dat had ik denk ik ook wel kunnen waarderen hoor. En doe ook echt mn best om leuk te reageren maar ik hou niet zo van mensen :joy: en normaal heb je af en toe een gesprek met en klant en nu bijna elke. Nou ja zondag komt er vast niemand dus dan gaat t vast beter :joy: helaas vanaf volgende week vrijdags en zaterdags.
Maar misschien wordt t dan normaler voor mensen.

Al voelde mijn enige winkeluitje ook echt als een uitje dus ik snap t wel.

Ik ben trouwens ook die irritante caissère die als ze wat leuks nieuws aan de kassa krijgt gerust zegt “wat leuk! Wist niet dat we dit hadden”

4 likes

Ik ben met drie trainingen bezig en het is echt teveel. Gelukkig eindigen er twee snel maar als ik nog een keer moet reflecteren dan pak ik recalcitrant een spiegel hoor kappen aub.

Het is Taksi ijs! Ze liggen nog ongeprobeerd in mijn vriezer dus moet nog kijken of ze echt zo cool zijn als ik denk. Ik hou van Taksi en ben nog steeds een kleuter met dingen waar je tong blauw van wordt enzo

Taksi ijs

14 likes

Praxis heeft het goed gemaakt.

afbeelding

11 likes

‘Vergising’

Waarschijnlijk hebben 10 mensen naar deze mail gekeken en is deze er toch doorgeglipt, zonde

Maar ik ben ook gewoon zuur denk ik

7 likes

haha ahhhh nu moet ik steeds aan de reactie van @Evenveel denken hoe kut en schuldig iemand zich daar heeft gevoeld gisteravond (of vanochtend toen diegene zijn werkmail/tel opende) door zo’n suffe fout :pleading_face: :pleading_face:

19 likes

haha lol onze reacties na elkaar @Camomille

Zou het dezelfde persoon zijn? Aawh

o nee ik doel eigenlijk op de fout dat die mails in één keer achter elkaar zijn verzonden i.p.v. op verschillende momenten
niet op de spelfout

maar daar zal iemand zich nu ook wel erg kut om voelen

2 likes

Die had ik niet eens gezien :sweat_smile: