Ja dat snap ik! Dat bedoelde ik juist, die persoon voelt zich al kut door door al die mails achter elkaar, stuur je na lang overleggen zo’n excuusmail, gaat het wéér niet helemaal goed. Zo kom je nooit over je imposter symdrome heen
Dat er een forumupdate is geweest denk ik, waardoor m’n duimen steeds naast het hartje klikken ipv erop.
Dus sorry mensen, vanaf nu deel ik geen likes meer uit.
hahah ook wel ironisch, sorry voor alle mails, hier heb je NOG een mail!
“Van jouw kant is geen actie nodig.”
Nou gelukkig hoef je niet in de tuin te werken nu
Jij hebt onder je post ook boze gezichtjes gehad i.p.v. hartjes ?! Is dat de update?
Ik kan alleen hartjes geven en zie verder ook alleen hartjes.
Op mobiel moet je het hartje even ingedrukt houden om een andere soort reactie te kunnen geven!
Oeh cool! Dankje.
Sorry voor de 3 meldingen die je nu kreeg door het uitproberen haha.
Ik heb de afwas uitgesteld tot vrijdagmiddag vijf uur! Echt een fucking goed idee van me
Ik zie opeens zoveel tiktok filmpjes van mensen die kleine aapjes als huisdier hebben wtf?!
Sorry it’s me alweer over postnl
Vanavond word mijn citruspers bezorgd als het goed is, want waarschijnlijk word dit de 4e dag op een rij dat postnl mijn huis opeens in de avond niet meer kan vinden
Ik zat nog helemaal in mijn hoofd met die berichten over je vibrator die maar niet bezorgd werd, dus mijn hoofd maakte van citruspers een clitorispers. Nouja whatever floats your boat zullen we maar zeggen.
Heb je die nou al wel gehad? Misschien nog een klacht indienen.
Tv programma’s die het geluid niet ff goed op 1 volume editten. Dan is het fragment de zacht maar de presentator te hard en de muziek is altijd te hard. Ik zit niet in de bios, dit zijn gewoon mensen die iets vertellen doe niet alsof het spannend is.
En dan van die reclames die natuurlijk met een teringhard muziekje. Reclames eindelijk voorbij heeft de vooravond iemand die moderne dans doet in een bubbel met precies van die dun dun dun tsjikketjikke bam bzzzzzzz muziek no thanks laat me met rust.
Ja de vibrator is inmiddels binnen () die kon ik wel gebruiken na die 3 klachten die ik heb moeten indienen.
PRIMA als jij besluit om vrijwillig een uur in je auto te gaan zitten in een woonwijk. SURE. maar laat die BAS GEWOON UIT van de muziek waar ik duidelijk NIET dezelfde mening over heb dat het “goed” is.
Of mensen die gaan bellen, eerst kei hard de telefoon overgaan.
ik kan je hele gesprek volgen!! ik wil je gesprek niet volgen.
Ja!? Dat ook nog eens, ik snap dit niet!?
Zondag komen vrienden eten bij mij maar 1 gast lust bijna niets pfff verpest zo de kooksfeer anders bestel ik wel patat voor hem
Sws doen. Ik zou tevreden zijn als anderen dit voor me deden
Lust je zo weinig?