Waar erger jij je aan? #2

Wat is ANBU? :relieved:

Zet ned 3 maar even op :stuck_out_tongue: een ā€˜rapgroep’ die ā€˜muziek’ maakt

Oh ik dacht dat je doelde op een algemene ā€˜stroming’ ofzo wat altijd op tv is! Maar het is nu dus op tv, ik ga even zappen haha

Mijn ex schoonvader was een van de redenen dat mijn ex mijn ex is

NEEEEEE een van die kids heb ik nog lesgegeven tijdens mijn LIO. Was toen al een van de zwakkere mensen uit de klas :speak_no_evil:

Dit soort acties:
https://www.ad.nl/binnenland/blokkeerfriezen-lopen-binnen-met-doneeractie~a6256015/

Je hebt een snelweg afgezet. Accepteer je straf gewoon.

26 likes

Inderdaad. Hier kan ik echt zo gefrustreerd van raken…

1 like

Mijn collega die je nooit 1 zin laat uitspreken en blijft praten. Zeker als je iets wil uitleggen (ik sta min of meer boven haar), dan blijft ze echt haar eigen zinnen herhalen. Ze praat ook luid en ik voel me er zo opgejaagd door. Ik ga zelf luider praten en dingen herhalen, omdat ik niet het gevoel heb dat mijn boodschap overkomt, en ik vind mezelf ook heel vervelend zo.

Dit is toch juist mega ouderwets? Ik ben het (gelukkig) nog niet tegengekomen!

3 likes

Ja precies dit. Ik vind het zo lelijk. Volgens mij is het iets van vroeger en komt het weer terug. :sob::sob:

1 like

Echt in en in triest inderdaad…

1 like

Haha. Ik had ooit met mijn vrouwelijke huisgenoten een dildo/vibo avond (oke er kwam een vrouw langs om vibos te verkopen, soort van tupperware-avond maar dan met vibo’s)
Ze zei: ā€˜Je kan de vibrator testen door hem tegen je neus te houden. Als je moet niezen dan is ie geschikt voor je.’

Geen idee of het echt zo is of een verkooppraatje. Maar moest hier wel gelijk hier aan denken toen ik dit las of niezen en klaarkomen.

9 likes

vind het vervelend dat ik altijd in een enorme depressieve stemming raak de dag(en) nadat ik veel gedronken heb. ga ook alles van de nacht overdenken en erger maken, wat ik heb gezegd/gedaan etc. en gewoon zo somber, nergens zin in. maakt echt dat ik niet meer uit wil gaan, maar vind het de nacht zelf altijd wel leuk

5 likes

Ohh hahah ter decoratie gekocht, dus niet dat ze daar hangen omdat ze daar door het jaar heen zijn opgeborgen

vriendinnen van mij hadden het hier laatst ook over! ~ you are not alone ~

1 like

Dat door al die nieuwe rare chocoladesmaken deze heerlijke er nu niet meer is :cry:

7 likes

Ooh god. Lees mijn verhaal terug en zo warrig opgeschreven XD. Sorry daarvoor.

Maar heerlijk als je zo’n onderonsje met je vriend hebt toch? :slight_smile: ik zie het al voor me, niezen tijden het kerstdiner en dan die grijns van je vriend.

1 like

Ik heb een sintcadeautje van iemands verlanglijst gekocht, krijg ik vanochtend een automatische mail en heeft ze de hele lijst aangepast en deze dingen verwijderd. Superirritant want ik weet nou niet of ze het al heeft gekocht of niet… terugsturen of niet? Of vragen via de anonieme functie maar dan dus de verrassing verpesten?

Dit zou ik ook doen en er dan low-key over bitchen in het Sinterklaasgedicht.

26 likes

De bovenste smaakt hetzelfde vind ik.

1 like