Waar erger jij je aan? #2

Dan was het eend.

26 likes

Mn moeder niesde net VOL in Mn wijn en ik had nog wel een enorm glas ingeschonken en nu is de witte wijn op en ik wil geen rode wijn.

Gerelateerde ergernis: waarom niezen sommige mensen met ZOVEEL KABAAAL, soms blaast iemand je echt omver of ze doen er zon schreeuw bij echt doe even normaal joh

24 likes

Ja sommige mensen brullen hun nies zo. Zo van hier is Mn nies, luister ernaar.

En dan zeggen sommige mensen (DeFancy vroeger Haha) dat je niest zoals je klaarkomt, nooooouuuu dan hoef ik echt heel veel mensen nooit hun hoogtepunt zien en horen bereiken hoor

15 likes

Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat als je niest, dezelfde delen in de hersenen actief zijn als wanneer je klaarkomt. Dus dat je eigenlijk klaarkomt als je niest.

1 like

Ik kan niet stil niesen, het lukt me gewoon fysiek niet?? Ik snap ook oprecht niet hoe mensen kunnen niesen met zo’n beschaafde ‘tsjoe’

Samenvatting

Ik denk dat ik stiller klaarkom dan dat ik nies lol

11 likes

Er zat vogelpoep op m’n raam, maar op zich was het ook wel tijd om de ramen te lappen. Alles mooi schoon, ging theetje zetten, kom ik terug heeft een vogel weer op m’n raam gescheten :rage:

5 likes

Kon je (of hij) het niet gwn oprapen?

Hahaha. Ik vind het juist irritant als mensen hun nies proberen inhouden, dat het dan klinkt als een miauwende kat.

4 likes

Doet me trouwens denken aan de theorie van mij dat je in een achtbaan altijd kan afleiden hoe lawaaierig mensen zijn in bed.

4 likes

Zo’n 10 jaar geleden zei een collega een keer tegen mij “niesen is een mini orgasme via je neus” en sindsdien vind ik het gevoel van niesen echt heel chill :thumbsup:

6 likes

Dat iemand een foto van zijn voeten heeft gestuurd. Ziet er echt goor uit. En ja dat hij dan al zn hele leven met zere voeten heeft gespeeld en deze week naar een podoloog ofzo gaat. Ja oké prima. Daarvoor hoef ik niet die foto te zien.

:cry:

6 likes

Huh hij zag hem ook gewoon? Weird as fuck

Als ik heel vaak achter elkaar heb geniest, komt altijd de gedachte van ‘lekker vaak klaargekomen’ in me op.

1 like

Dat ik bij mijn Instagram DM’s steeds per ongeluk op dat videobellen-icoontje druk. Zo veel ongemakkelijke situaties daardoor aahhhh
Heb net per ongeluk iemand die ik amper ken gebeld waarbij ik een zak chips filmde. Top.

12 likes

Haha! Was het gezellig? :grin:

1 like

Deze reclame
Whyyyyyyy :weary:

9 likes

Ik erger me aan mijn schoonvader. Die is zo sociaal onhandig dat ik er niet mee om kan gaan.

2 likes

Oh man daar heb ik ook last van. Hij praat nu standaard tegen m’n vriend over auto’s. Ik praat dan maar tegen m’n schoonmoeder haha

Ok ok ergernis is die ANBU shit op tv, moet er van mezelf naar kijken want gaat om mensen uit mijn stad en het is geeoon fascinerend om te zien hoe fucking kansloos deze shit is? Die mensen realiseren zich volgens mij ook niet dat ze over 3 jaar al hun resterende hersencellen hebben opgeblowd/gesnoven/gezopen en er dan geen geld meer binnenkomt en ze in hun gucci tasjes onder de brug kunnen gaan wonen? Zo extreem, extreem kansloos. Snap ook echt oprecht niet waarom mensen daar naar luisteren.
Weet dat ik het ook uit kan zetten, maar die troosteloosheid trekt ook aan. Met die achterlijke gezichtstattoos

2 likes

Ik zag hem net ook. Echt een verschrikkelijke reclame, terwijl ik die van de Lidl meestal best oké vind