Waar erger jij je aan? #2

Oeh dank je!

1 like

Er zijn gewoon mensen die €2000 hebben gedoneerd. :crazy_face: echt bizar.

3 likes

Dat is echt m’n lievelingschocola en vind hem beter dan die van Verkade @Hazel

Ik ga het gewoon morgen halen want ZO veel liefde haha (witte chocola met kokos is trouwens ook een aanrader)

2 likes

Rotte kutkinderen die zitten te praten in het filmhuis bij een serieuze film. Echt bek houwen en anders optiefen, maar echt klep dicht anders sla ik er straks op. I swear to fucking god

1 like

Hoop zo dat hoger beroep een zwaardere straf gaat geven

12 likes

Ik ben zo blij dat ik ergens woon waar dit niet gevierd wordt.

1 like

Zoetermeer.:wink:

2 likes

Hahaha ja net zoals deze chick op Twitter https://twitter.com/alexbrucesmith/status/1059199338369273856?s=21

1 like

Wij hebben de gordijnen dicht gedaan en alle lampen aan de voorkant van het huis uit zodat het lijkt of er niemand thuis is Haha. We hebben wel snacks gekocht maar ik had de halve zak al opgevroten, dus besloten we gewoon niet open te gaan doen.

9 likes

Love it!

1 like

18 likes

Met een K bedoel ik als ouderwets haha. Ik vind het ook heel lelijk :unamused:

1 like

Ik heb 3 zakken snoep gekocht en nog geen kind gezien :sweat_smile: Ook niet zo handig

2 likes

Lekker zelf opeten dus :smiley:

2 likes

Same! Maar 1 zak is nu toch al half leeg dus ik vind het eigenlijk ook niet erg haha.

Ik heb een bakje met snoep bij de deur staan. Want er is formule 1 en mijn katten springen iedere keer tegen het plafond van de bel.
Heb dus net de bel uitgetrokken (net verhuisd katten zijn nog voor heel veel bang).
Er hangt een briefje bij dat ze mogen pakken.

En nog zijn mensen zo aso door te kloppen op het raam. Heb een beetje respect ofzo? Er kiezen ook mensen om niet open te doen.

Ik had vandaag gewoon echt mijn rolgordijn moeten ophangen.

Ik heb echt controlfreak issues.

Ik ga dus huren van een particulier en ik wil alles duidelijk hebben en steeds de volgende afspraak inplannen hoe laat etc.

Donderdag ga ik tekenen & sleutel ontvangen maar ik vroeg vanmiddag twee dingen (iets over containers en hoe laat donderdag) en ze reageerde alleen op dat eerste.

Ik word er zooooo gestresst van.

1 like

Huh maar ik kom daar ook vandaan… Heb vroeger zelf sint Maarten gedaan. Daarnaast zeiden kinderen uit mijn groep dat ze dit weekend sint Maarten zouden gaan lopen (deze basisschool is ook echt in Zoetermeer :stuck_out_tongue:)

1 like

Like voor de herkenning. Ik huur ook van een particulier en heb echt slecht geslapen totdat ik het contract had getekend en de sleutel in mijn hand had. In mijn hoofd waren er 10000 miljoen verborgen gebreken en werd ik 100% opgelicht. Is goedgekomen hoor, gelukkig

1 like

Ja ik ben bang dat ze opeens zegt grapje, haha, en heb al voor 1000 euro spullen gekocht en ga nu inpakken … en dan zit ik straks met de zooi
Maar ja ik teken op de dag dat ik de sleutel krijg dus om dan pas te beginnen met shoppen en inpakken is ook zonde, dan duurt het nog langer voor ik er in kan en ik betaal dan wel al

Mijn huurbaas wordt dus wel direct mijn buurvrouw dus dat is wel fijn denk ik??
Maar oh wat een stress