Ik erger me ontzettend aan verlichte tuinen. Waarom vind je het nodig om s Avonds je tuin nog te kunnen zien? Negen van de tien keer is het een superstandaard doorzontuin, niet echt een lust voor het oog. Het geeft een bak licht bovenop alle bestaande lichtvervuiling. Die lampen schijnen ook meteen door naar de tuinen van de buren, die dus ook gratis lelijke halfslachtige verlichting krijgen. Echt, doe gewoon uit tenzij je toevallig de Mona Lisa in je tuin hebt hangen.
Hahaha wat gebeurt hier allemaal
Rokkeveen, Meerzicht, oosterheem en centrum
hij hoort iets van oordopjes of een headset op te doen vind ik
Dat ik nu, nu ik in bed lig, vette honger heb.
Kunnen we geen regel in Nederland instellen als je tuin niet voor minstens 70% beplant is (en dus geen tegels) dan mag je tuinverlichting hebben.
Vind ik ook een ergernis, mensen die hun hele tuin dichtgooien met steen en beton en het dan nog tuin noemen. Geen groen te bekennen. Ik vind het dan gewoon een terras of stoep.
Een verlichte tuin is toch niet om je tuin te showen ofzo? Het is om inbrekers en ander gespuis weg te houden uit je tuin. Hoe meer licht, hoe onaantrekkelijker je woning.
Ja, die gedachtegang kan ik nog snappen. Maar dan kan je ook een lamp met bewegingssensor nemen. Plus hier in de buurt zie ik al die lampen rond tien uur uitgaan. Als je ze tegen inbrekers wilt inzetten moet je ze toch juist de hele nacht aan laten staan lijkt me.
Wtf cant unsee
Het is toch “waar voor je geld”? Toch is de zinsconstructie wel raar, dat vind ik ook
Dat denk ik ook ja
Ik heb dit ook : (
Mensen op marktplaats. Doen een bod, ik ga ermee akkoord. En binnen een minuut hebben ze geen interesse meer. Doe dan verdomme geen bod. Zo irritant dit. Is ook al de zoveelste keer dat iemand dit doet. Of ze doen een bod waar ik mee akkoord ga maar reageren vervolgens gewoon nooit meer. Rot op joh.
Oké ik erger me aan de inhoud van m’n keukenkastjes. Heb eens in een vlaag van verstandsverbijstering een potje “blue majik” gekocht van 60 (ja echt, 60) euro vanwege allerlei gezondheidsvoordelen en dat ik er blauwe smoothie bowls mee kon maken (nog nooit gedaan). Heeft iemand een tip wat ik met dat spul kan doen of moet ik gewoon m’n verlies nemen en het wegdonderen zodat ik het hopelijk kan vergeten.
Wanneer je de moeite neemt om nette spreadsheets te maken waarin alle To Do’s staan die je vervolgens met een begeleidend mailtje verstuurt, maar je collega’s een bende simpletons zijn die niet eens begrijpen wat een Y in een kolom betekent.
Y = YES GODVERDOMME
Ja maar dat doe ik simpelweg niet. Heb nog meer potjes hoor, ook spirulina idd maar ik krijg het niet in m’n systeem…
Blij om te lezen dat ik niet de enige ben
Dat de moeder van mijn vriend zegt, tegen mijn vriend, dat het onzin is dat hij naar de psycholoog gaat, want er zijn veel ergere dingen, en dan, samen met haar vriend, gaat vertellen wat zij allemaal hebben meegemaakt.
Ik had gisteren wat besteld wat niet kon wachten tot Black Friday omdat ik het nu nodig heb, is er vandaag 30% korting