Vandaag opnieuw bestellen en andere meteen terugsturen.
Had ik al onderzocht maar dat is echt heel lastig ik ga denk ik contact opnemen met de klantenservice zoals @monkeyslut al zei. Niet geschoten is altijd mis. Al denk ik dat ze het niet gaan doen :â( Ik zie het maar als een teken dat ik gewoon niets meer moet kopen
reden: nooit opgevallen. heb een d toegevoegd @Sam.so.niet, aangezien t een tikfoutje zal zijn
ja, maar dat heeft er niks mee te maken. de zinsconstructie bevat inversie, dat is alles.
Thanks, was inderdaad een tikfout!
Dat mijn moeder terug komt van het wandelen met de hond en doet alsof ze in paniek is en zegt âde kat liep op straatâ dus ik schrik me dood want die naakte ratten mogen niet naar buiten. En dan zegt ze nee is een grapje.
Wat een lol zeg
Eerste klas humor dit hoor.
Ja hilarische vrouw is het
Ik kom uit de Leyens en werk in Buytenwegh. Zijn wel net andere wijken
Mijn moeder hoorde dit⊠en toen moest ze lachen
Iemand op fb deelde dit en heb dr meteen verwijderd. Echt een nieuw niveau van achterlijkheid zeg
Dat ik elke avond kan meegenieten van de muziek van mijn onderbuurvrouw. Nu ook weer, ik wil gewoon slapen.
De stuitende domheid
Kun je dit niet rapporteren? Dit plaatje klopt van geen kanten.
@Karl_Lagerfeld Mijn schoonmoeder is ook zoân persoon. Ze heeft vroeger (als in 30 jaar geleden) een aantal jaar als piet gespeeld en nu is ze steeds ZO persoonlijk wat dit onderwerp betreft. Pfff. Ik kan haar helaas niet zonder consequenties verwijderen.
Verder:
Ahhh, ik was net af van mijn 3-dubbele koortslip (whats up with that??) en nu krijg ik er gewoon weer een. Wat is dit?
Haha gek hoe dat kan verschillen eigenlijk. Ik zou juist echt een moord doen voor dik haar. Ik probeerde vandaag een haarstijl uit, en je zag gelijk mijn hoofdhuid enzo omdat mijn haar zo dun en stijl is⊠pfff.
Ja dat is echt kut want die mensen kun je niet verwijderen en het gevaar voor de discussie in het echte leven is helemaal kut en dan ook nog met een echte ex piet
Ja dit was een vrouw van 55 die bij haar ouders woont en cornish rexen fokt dus gelukkig niemand van onze leeftijd⊠en die katten zijn ook heel raar
Maagontsteking voor nog maar de vierde keer dit jaar đ€Š