Waar erger jij je aan? #2

kuzzzzz

Al erger ik mij aan mijn late reactie. Maargoed. :stuck_out_tongue:

16 likes

Een racistisch spookje? :ghost:

5 likes

En ā€œoverhevigā€, moet onderhevig zijn volgens mij haha.

1 like

Haha dat had ik nog niet eens gezien, inderdaad. Heb nog even gegoogled of overhevig überhaupt een bestand woord was en toen kreeg ik allemaal websites ā€˜over hevig menstrueel bloedverlies’

13 likes

Mijn ex. Die kleuter gaat na bijna een jaar zeiken dat ie spullen kwijt is en dat dat is sinds ik verhuisd ben. Zoek t ff zelf uit, mijn probleem is t niet.

1 like

h5

Ik mag wel de schoolbanken weer in.
En sorry :ghost: jullie zijn niet racistisch

5 likes

Nu nog even de hoofdletter van blijven weg

Ik heb het programma al afgesloten. :’)

1 like

Ja mooi. Dat excuus klinkt beter :thinking: volgende keer zeg ik dat want werd heel vreemd aangekeken.

1 like

Hahahahaha yes
Goed gezien

Waren toch niet stiekem sperziebonen of snijbonen he :@

7 likes

Veel bewoners zijn incontinent. En de bewoners waar het nu specifiek over gaat weigeren vaak te douchen/schone kleding aan te trekken… dus dat wil ik liever niet in mn auto

2 likes

Hahahaha ik heb dit expres al 10 keer gelezen en alle 10 de leren moet ik hardop lachen. Ga het weer lezen nu.

4 likes

Hahaha, of als mensen voorrang nemen (dus echt zichzelf voor de auto gooien) en dan zwaaien van ā€˜bedankt!’.
JA BEDANK ME MAAR IDD OMDAT IK JE NIET DOOD HEB GEREDEN :angry:

7 likes

Oh en daarop inhakend: als ik met m’n moeder in de auto zit en ik rijd, is ze altijd zo hysterisch. Dan is het KIJK UIT!!!11!!!1!!! en schrik ik me dood, is het een voetganger 100 meter verderop die ik allang heb gezien :’))

5 likes

Ja maar die reclame zou met een kneuzige vrouw en een bitch man ook niet kunnen…

Haha dat was ik.

Sowieso kan de werkgever dat niet van je eisen. Jou auto is voor privƩ gebruik, niet voor werk gebruik.

1 like

Kon vandaag uitslapen en was daarom super laat naar bed gegaan. Staan al anderhalf uur bladblazers voor mn slaapkamer

1 like

Ik weet niet wat ik nog op mijn lijstje voor kerst kan zetten dus ik dacht dan vraag ik geld zodat ik met bijbetaling een fitbit charge kan kopen. Kijk ik net op de site, blijkt mijn telefoon helemaal niet geschikt. Wat een flut bedrijf joh. Hele forum daar staat ook vol boze mensen die een fitbit in combinatie met een Huawei hebben en er niks mee kunnen. Echt fijn dit. Nu weet ik ook nog steeds niet wat ik voor kerst kan vragen en ik moet mijn lijstje al bijna inleveren :unamused: