Waar erger jij je aan? #2

Wooooow goed dat je dit zegt. Ik heb een versa en twijfelde om een nieuwe telefoon te kopen, een Huawei. Mooi niet dus!

Ik zit in de UB. In een straal van 4 meter zitten er 3 mensen vrij frequent hun neus op te halen. De beste man tegenover mij zo’n 6 keer per minuut denk ik. Ik wil eigenlijk een pakje zakdoeken tegen zijn kop aan smijten.

5 likes

@BiloxiParish @anon94840299 ik had ook een huawei met een fitbit. Hij kon wel syncen, inderdaad handmatig, maar vaak deed hij dat ook pas na 10 min proberen ofzo. Dus ik zou het niet aanraden! Ik werd helemaal naar van het proberen en dat hij het dan niet deed. Bah.

@Banananana ligt eraan welke huawei je wil kopen. Sommigen staan wel op de fitbit site als goedgekeurd maar vooral de lite versies geven problemen. Maar een aantal staan wel gewoon in de lijst die dus wel kunnen.

@anon94840299 & @Ciri met sommigen doet ie het inderdaad wel maar met heel veel dus niet. En om me nou enorm te ergeren iedere dag zie ik ook niet zitten haha. Vind het echt balen. Ik heb nu een honor band en die werkt prima maar ik mis wel opties die een echte fitbit dus heeft (oa calorieƫn en meer activiteiten keuze). Als ik handmatig moet synchroniseren schiet het ook niet op. Zeker omdat ik het wel handig vind dat appjes enzo afleesbaar zijn via fitbit/tracker. En dat werkt dan dus blijkbaar ook niet.
Vind het echt krom dat huawei met iedere denkbare tracker werkt (afgezien van een applewatch dan) maar met zo een groot, duur en bekend merk niet. En fitbit zelf is ook totaal niet behulpzaam.
Voelt een beetje als first world problems maar had er wel naar uitgekeken om er eentje te halen. En als ik niks weet dan krijg ik dus waarschijnlijk niks dus dat is ook top

1 like

Ken je de slogan van Nike :smirk:

2 likes

Hahaha ik wil het zo graag maar ik durft niet.

1 like

Aan die irritante bladblazers die al de hele ochtend bezig zijn in mijn straat

Ja en ik ben dus al heel gevoelig wat betreft geluiden en slaap al lange tijd zeer slecht. Moeten die blazers mij weer wekken. Trek dan volgende keer dan gewoon dit apenpakkie aan, gemeentelijke dienst. Ook een stuk leuker dan die fluoshit.

21 likes

Dat is nog eens leuke werkkleding!

1 like

Aan mezelf. Ik wist dat ik ziek ging worden en toch te laat naar bed gister. En vandaag toch naar school gegaan, maar in de bus dacht ik pff had niet moeten gaan. Nu dus meteen weer terug naar huis. Ben in ieder geval wel twee uur eerder thuis dan als ik naar college was gegaan

Ik heb straks een stapel tijdschriften op FB in geef weg groepen geplaatst, krijg ik een berichtje of ik ze niet langs wil brengen in een stad waar ik nooit kom. Geef ik aan dat ik dat niet wil doen, maar ze best wil bewaren tot zij iemand heeft die ze evt op kan komen halen bij mij. Krijg ik de vraag of ik ze dan niet in de brievenbus wil komen doen. Geef ik nogmaals aan dat ik dat niet wil doen, is ze helemaal boos… Ik voel me dan in eerste instantie schuldig want waarom zou ik ze niet even langsbrengen, maar van de andere kant; waarom zou ik? :neutral_face:

1 like

Ik zou na een boze reactie uit principe niet meer geven aan die persoon.

1 like

Idd. Zij wil het hebben, dan komt ze het ook maar lekker zelf halen.

Ik had het pas ook met boeken. Ik deed 4 shoppers vol weg. Iemand kwam het ophalen. Dag ervoor kwam ik erachter dat de lift kapot was(ik woon op de derde). Ik een bericht daarover gestuurd. Geen probleem ze nam iemand mee. Volgende dag staan ze idd met zn 2en voor de deur. Mogen ze beide niet zware dingen tillen. Ben ik nog zo gek geweest om te helpen sjouwen(auto hadden ze ook 5 minuten verderop geparkeerd). Ik dus 2 shoppers vol meegesjouwd. En er kon geen bedankje vanaf. Alleen maar met elkaar klagen dat het zo zwaar was allemaal. Echt, dit doe ik dus ook nooit meer he. Pleur ze wel in de papiercontainer.

2 likes

Je zou bijna een Banksy doen en dan er een versnippered kunstwerk van maken. Speciaal voor haar. Wat een pruim.

3 likes

Haha wat aso! Mensen hebben ook wel lef he, gewoon lekker aan iemand anders geven joh

Grrrrr mensen die echt de absoluut laagste prijs willen voor iets op MP. Ik verkoop schoenen die er als nieuw uitzien en 150 euro gekost hebben. Ga niet onder mijn vraagprijs zitten. Ik zou nog 20 bovenop de vraagprijs moeten doen, wees blij met wat je krijgt.

Omg ze probeert het nog een keer. Meid serieus. Zo houd ik ze liever zelf.

Edit: I win.

Ik heb iets verkocht op united wardrobe en het meisje wat het gekocht heeft is al een week (!) aan het twijfelen of ze het wil houden. Zo ontzettend irritant dat ze ook niet reageert op mijn berichten.

Heb heel erge honger en m’n avondeten is couscous salade van de supermarkt. Nam een hap en er zitten dus rozijnen in, dat vind ik niet erg, maar het zijn van die rozijnen met iets knapperigs erin iewl zo walgelijk vind ik dat.

Huh, maar dat is dan toch niet meer jouw probleem? Als ze het niet wil kan ze het toch zelf weer doorverkopen?

1 like

Zolang zij niet aangeeft dat zij hem wil houden, krijg ik het geld niet van UW.