Waar erger jij je aan? #2

Fucking rozijnen met pitjes. Echt mijn aartsvijand. Niet dat zo een hap krentenbol kan verpesten als dat.

Jaaa bah ik vind dat zo vies. Een beetje hetzelfde als wanneer je een lekkere mckroket eet en er zo een hard stukje in zit. Walgelijkkkkk

1 like

Nahhh wat stom! En aso van haar dat ze de knoop niet doorhakt zeg. Sorry, ik heb geen ervaring met UW, dus was misschien een beetje een stomme vraag! Hopelijk krijg je je geld snel.

In het kader van online verkopen: mensen die alleen maar willen ruilen op united waterdrobe. Nee ik wil geld verdienen en ik moet jouw meuk niet.

6 likes

Haha geen probleem. Bij hun FAQ stond dat de koper 14 dagen heeft om te beslissen, maar mag toch hopen dat ze het eerder weet haha

Dat mijn vriend niet durft te vertellen aan zijn “vrienden” dat we geen zin hebben om oud en nieuw met hen te vieren en dus maar een of andere flauwe smoes heeft verzonnen.

Grow a pair.

2 likes

Ja ik was echt pissig, ondankbaar gedoe.

Ja dat dacht ik ook, maar goed. Wacht het wel af maar voor nu irritant.

Ik heb een Polar in combinatie met Huawei. Werkt top en er zitten nog meer functies op dan op een fitbit geloof ik.

1 like

Nee hoor als ze dat niet aangeeft krijg je na 2 weken gewoon het geld overgemaakt op je rekening. Je mag alleen dingen terugnemen als de aangegeven maat niet klopte / iets niet is aangekomen / iets kapot is. Dat ze het niet leuk vind of wil houden doet er niet aan toe. Dan moet ze het zelf gewoon weer doorverkopen.

1 like

Dat Acne de perfecte groene sjaal maakt en geen goedkoper merk dat kan evenaren (of een formaat geschikt voor ieniemienie) en ik eigenlijk niet zo geweldig tegen wol kan. :disappointed_relieved: En dat normaal ASOS, Monki of Weekday wel leuke sjaals hebben maar nu weinig leuks in het assortiment aanbieden.

Maar die zijn dan weer best groot toch? Dat lijkt me dan weer best irritant als je hem om houdt met slapen

Kan je geen contact opnemen met het bedrijf?

1 like

Aan het feit dat als ik 1x een ui of knoflook aanraak, mijn handen daar nog 3 jaar naar ruiken.

6 likes

Je handen wassen met tandpasta of over iets van roestvrijstaal of gewoon staal wrijven, ik weet niet meer welke het was. ( Heb beide geleerd van het forum)

2 likes

Mensen die alleen een foto, filmpje of link sturen zonder uitleg erbij. Mijn zusje is hier vooral goed in. Ik wil graag weten waar ik naar kijk en waarom het zó bijzonder is dat het gedeeld moet worden.

7 likes

Mijn gehoest dat maar niet minder wordt. Is nu al 4 nachten ofzo dat ik er wakker van lig. Word er echt he-le-maal gek van

Giel Beelen is sowieso een ergernis

12 likes

Als ik mij wil insmeren met bodylotion en ijskoude vingers heb. Ik tel dan ook echt af 3,2,1 NU😫

6 likes

@Kerselaar @poes @Prikkelbaar
Heel erg bedankt voor de tips! Wat is het forum toch handig.

3 likes