Waar erger jij je aan? #2

Oh ik doe dat wel eens :fearful: maar nooit serieus, alleen als grapje als het net toepasselijk is op waar we het net daarvoor over hebben gehad ofzo, en ik het toevallig tegenkom. Zo van hé kijk toevallig

1 like

Haha af en toe is niet erg hoor (en als je het er onlangs nog over had ofzo doe ik dat ook) maar zij stuurt heel vaak dat soort dingen en ik vermoed dat ze het ook wel serieus bedoelt
 Maar misschien onderschat ik haar :tongue:

1 like

Aan een vriendin die wel in een groepsapp kan vertellen over haar sportavontuur maar niet even privé kan reageren op mijn goed nieuws berichtje. Joe, not interested in je rocycle verhaal bye.

4 likes

Je snapt wel wat ik bedoel toch? Ik zeg niet dat ik wil dat iemand de krant erbij pakt, maar ik kan er niet tegen als iemand met aannames strooit/expert meent te zijn door een clickbaitartikel.

3 likes

DANKJE! Toen ik dit een tijdje terug tegen vriendinnen zei keken ze me aan alsof ik gek geworden was en werd ik uitgelachen :disappointed_relieved: Terwijl ik soms echt onpasselijk word van die tongen. Bij sommige tongen is het ook erger dan bij andere haha

2 likes

Hoe gaat dat lied dan? Wordt daar iets racistisch in gezegd vind je de gehele post racistisch?
Ik zie zulke berichten ook veel voorbij komen. Woon zuidelijk in een dorp dus mensen zijn nog wat meer van de oude u stempel wat dat betreft, en er wonen hier ook niet veel donkere mensen. Vriendin begon dit lied te zingen(als grap) tijdens de wandeltocht tijdens Glow, heb er wel wat van gezegd maar kon niet zo goed uitleggen waarom ik het niet vind kunnen.

geheel het fenomeen Zwarte Piet is gewoon racistisch, dus de promotie van Zwarte Piet ook.

5 likes

Ik kan best snel geïrriteerd zijn (vooral op m’n werk) en ik vind het soms best lastig om dat gevoel los te laten, ook al is de kwestie waardoor ik me zo voelde inmiddels al opgelost. Erger me aan mezelf want ik heb daar ook echt alleen mezelf mee.

2 likes

Aan kleine overpriced broodjes en salades in de kantine.

3 likes

Dat ik gvd weer mijn loon te laat krijg. Hallo het is 14 november waar blijft mijn loon van oktober? Heb gvd mn spaarrekening net moeten plunderen zodat ik mijn ns factuur kan betalen.

Dat de was nooit 100% af is. Op z’n hoogst ergens in de 90% procent, omdat je altijd zelf nog kleding aan hebt.
Ik zou wel eens gewoon 24 uur naakt willen doorbrengen en m’n bed nog niet opmaken om dan echt gewoon eens 100% van de was schoon en droog en opgevouwen in de kast te hebben. Lijkt me best een voldoening geven eigenlijk.

50 likes

Geweldig verhaal voor aan de koffietafel ook voor maandagochtend.

2 likes

Schoonmaakwerk is het meest ondankbare werk ooit inderdaad. Gisteravond zo’n 4 uur bezig geweest met van alles in huis, kinderen lopen een half uur rond; overal kruimels, vieze plakplekken en speelgoed overal. Kan niet wachten tot ze naar school gaan:triumph:

1 like

Vandaag is m’n vrije dag. Was vroeg opgestaan, sportkleding aangedaan en ik zit nu gewoon nog steeds op de bank. Baaaah waarom ben ik zo.

Oh dat wist ik helemaal niet! Heb laatst nog een neusspray opgemaakt die langer dan een maand open was. Deed het nog prima.

Dat op mijn werk het als normaal gezien word dat als je met een bewoner naar ‘buiten gaat’ / naar de winkel oid je daar je eigen auto voor gebruikt? Ik vind dat dus echt onzin en vooral ook smerig. Maar ik ben blijkbaar de enige

8 likes

Ja met dat xylo
 erin. Of bestaat er nog wat heftigere?

de geur van appels

Vlgs mij mag dat ook niet qua verzekering heb ik een keer gehoord.
Ik zou er ook geen fan van zijn.

3 likes

Hoppa dreigen maar.

7 likes