Mensen die hun mistlampen voeren als het niet mag. Vanmorgen was het weer zo’n feest. Als je niet zeker bent wanneer het wel/niet mag kun je het toch beter even opzoeken in plaats van ze gewoon maar aan te zetten.
Hoe meet je of het zicht minder dan 200 meter is?
Haha mijn ergernis ging vooral om de achterlichten, die mogen pas bij minder dan 50 meter zicht en daar was nu nog lang geen sprake van! Maar dat kon je ook niet opmaken uit mijn post haha. Ik kijk overigens naar de hectometerpaaltjes om te bepalen of het wel/niet zou mogen.
Zo irritant
gewoon lekker doen wat je zelf wilt hoor!
Ik ging een keer om 15.00 lunchen, zei m’n huisgenoot huh ga je nu nog lunchen? Echt zo controlerend. Hou op hoor, je bent m’n moeder niet
Hou echt niet van dat bemoeierige gedrag
Dat ligt geheel aan hoezeer de laatste persoon die jou een Whatsapp gestuurd heeft zich laat overtuigen door dit soort onzin
Ik hoop het voor je!
Bij mijn vriend helaas niet 

We zijn niet voor niks het volk dat een zacht wit bolletje/klef pistoletje met een plak glinsterende kaas, een lap ham, een kruimelig ei, een waterige plak tomaat, geheel gedompeld in Mayo een “broodje gezond” noemen.
Maar idd “bemoei je met je eigen bord” is m’n motto. Natuurlijk ga ik een beetje dood als je je spaghetti snijdt of wit brood met boter en smeerkaas eet, maar dat is mijn probleem en niet het jouwe.
Dat mijn vriend geen vriezer heeft. Serieus man, zo kun je toch niet leven?!
Toen mijn ex een huis had gekocht was ik blij, ik was daarna minder blij dat hij echt heel lang EN geen diepvries EN geen oven had. Vond het zo irritant joh. Oven vond ik nog erger. Moet je dan een diepvriespizza eerst ontdooien en dan in de pan bakken?
Ik vind dat reden genoeg om iemand te dumpen.
Mijn vriend heeft gelukkig het licht gezien en gaat binnenkort een nieuwe koelkast met vriesvak halen
De jongen tegenover me in de trein die z’n been niet stil kan houden

Mijn collega’s zijn op dieet en zaten al 3 dagen grapjes te maken over wat/wanneer/hoeveel ik at. Heb uiteindelijk met zeer verheven stem geroepen BEMOEI JE MET JE EIGE+JULLIE ZIJN GEWOON ZUUR. En nu is de grap ‘o nee dat mogen we niet zeggen hi ha ho’
Ik heb vandaag een kwart vlaai gegeten aan mn bureau
Was zij dat toen met die diepvriespizza die ze door midden wilde hebben? Heb zooooo gelachen 
Wat is een oven?
Ergeren? Ik zou echt woedend zijn! Ga je er wat van zeggen? Is je goed recht vind ik!
https://www.bol.com/nl/p/polar-a370-activity-tracker-zwart-small/9200000095668587/?s2a=#product_title Nee hij is niet zo groot. Deze heb ik 
Oh die had ik inderdaad voorbij zien komen. Is wel een fatsoenlijk formaat ja. Alleen wel duurder dan ik in gedachten had dus twijfel nog een beetje
Oja super irritant inderdaad! Laatst had ik soep uit blik meegenomen naar mijn werk, super lekker, maar een collega zeurde hele tijd aan tafel hoeveel toegevoegde suiker etc in die soep zat terwijl ik gewoon zat te eten. Echt bemoei je met je eigen eten en ja het zal wel dat jouw zelfgemaakte soep veel lekkerder is
Die zelfde collega zeurt altijd achteraf als we iets lekkers/ongezonds halen op werk hoe slecht dit wel niet was en dat ze de volgende keer niet meedoet. Echt hou je mond, het kwaad is toch al geschiedt en wat schiet je ermee op om dit met de rest te delen.