Ik vind mensen die schreeuwen: zelfgemaakt is veel lekkerder! irritant. JIJ vindt het lekkerder, ik misschien niet hoor.
Iemand die ik ken had een ‘gezond’ recept voor de wrap van de mcdonalds. En riep ook gezonder en echt veeeeeel lekkerder dan die van de Mac. Nou ik vond dat ding echt niet te vreten man.
De VOLGENDE keer? Dus zeuren maar wel eten? Dat is nog erger eigenlijk haha
Dat altijd als ik sangria ik heb gedronken ik wakker wordt met een sangria-lip, dat Mn bovenlip en onderlip op een stukje aan de binnenkant helemaal donkerpaars is en dat kan je er niet afkrijgen, dat moet slijten. Dus of ik loop zo rond of ik moet wijnrode lippenstift op
Wattenschijfje met nagellakremover.
Haha, en dan wel een berg vaseline erachteraan mag ik hopen 
Haha nouja ik doe dit echt als van die vaste lippenstift er niet afgaat. Heb het niet zo met sangria maar meestal maakt een vriendin van mij dat zelf. Geen idee of daar verschil in zit. Ik dep daarna wel weer direct met water en doe er Carmex op. Heb het ook wel eens bij een vriendin gedaan die haar wenkbrauwen te donker had geverfd. Met nagellakremover kreeg ik er nog aardig wat van af.
Haha ja, ik zweer ook bij nagellakremover om dingen weg te krijgen. Vlekje op meubel gaat niet weg? Nagellakremover. Watervaste stift geknoeid? Nagellakremover. Resten van plakband blijven zitten? Nagellakremover (en er dan achterkomend dat dat eigenlijk niet helpt).
Mijn moeder is altijd heel erg van het inpikken van ideeën/opeisen van de credits, laat het eigenlijk altijd gaan maar soms is het zo ontzettend vervelend. Dan gaat ze uitgebreid aan iedereen zitten vertellen dat zij bedacht had dat het zo moest en ik zit er dan stilletjes naast van gaan we lekker mam?? Dit zit sinds gisterenavond weer even fijn in mijn zone van ergeren.
Ik heb een fitness hoepel gekocht maar het doet TERING pijn
Heb iets gekocht op mp. Past makkelijk door de brievenbus en zou gisteren al op de post gedaan zijn door de verkoper. En nu kreeg ik een berichtje dat ze het net pas heeft verstuurd en het via pakketpost heeft gedaan en of ik de rest van het bedrag wil overmaken. Vind ik zo irritant, vooral omdat ik het nu pas dinsdag binnen krijg. Heb gezegd dat ze het resterende geld krijgt als ik het binnen heb
omg op mezelf
Je bespreekt toch van te voren wat het totaalbedrag is, beetje vreemd dat ze het nu duurder laat versturen?
@Marsepein ja ik vind dat ook vreemd. En zou zelf niet vragen om het resterende bedrag omdat het dan meestal aan mijn inpak skills ligt… ik stuurde haar vanmiddag een berichtje dat ik het jammer vond dat ze het vandaag pas verzonden had en toen gaf ze als antwoord dat ze een leven en een baan had
dus nu kan ze dat geld vergeten denk ik
Dit wakkert echt m’n marktplaats-frustraties aan haha, vreselijk! Ik zou er ook niet om vragen, nogal dom als je weet dat het door de bus kan dat je het dan te groot verpakt. Maargoed, ze heeft een baan en een leven dus ze had vast geen tijd om na te denken bij het inpakken!!
Haha mooi, maar met een beetje doorzettingsvermogen kom je er dus wel😜
Ik ben benieuwd hoe het pakketje van Karl ingepakt blijkt te zijn.
@anon65516664 Ja, dat lijkt me ook wel zo netjes.
Ik heb net ruim een uur met iemand ergens over gediscussieerd en voel me helemaal opgefokt nu. Ik vind mezelf echt slecht in het voeren van discussies 
BIOOO BIOLOGISCH BIIIOOOOO

Hahaha ik wilde een keer een brievenbuspakketje naar mijn zusje in Amerika versturen, en dat was volgens de postnl balie 5 gram te zwaar om als brievenbuspakketje te versturen, dus het moest als pakketpost.
Dus toen heb ik ook gezegd dat ik blij was om het risico te nemen dat ze moeilijk gingen doen om 5 fucking gram. Maar nee, die vrouw bleef volhouden dat ik hem als pakketpost moest frankeren (scheelde 10 euro oid).
Heb toen gewoon een velletje postzegels besteld en heerlijk recalcitrant voor d’r neus de zegels dr op geplakt en hem in de zak gepleurd.
Ajuus en veel plezier ermee.
Haha precies toen ik dit las was die reclame erop
Ik ben wanhopig online aant zoeken naar warme truien. Maarrrr waarom zijn die of overdreven oversized of cropped? I don’t get it.
Spaarlampen waarbij het vet lang duurt voordat je een beetje fatsoenlijk licht hebt.
Mensen die op bezoek komen en niet snappen dat je een bierflesje of glas niet zomaar op de leuning van onze fluwelen bank moet zetten, word daar altijd zo panisch van, we hebben niet voor niets een salontafel met onderzetters