Toevallig NLE?
Ik vind het irritant dat het de hele tijd over een discussie gaat, terwijl er geen discussie plaatsvindt.
Mensen die zich met mijn gezicht bemoeien. Voorbeeld: ik kom vandaag op mijn werk en zeg ‘oh ik heb geen mascara op, dat wilde ik in de bus doen, helemaal vergeten’ roept mijn collega achterin de hoek ‘oh ja ik dacht al wat zie je er raar uit hahaha!’ Dat zeg ik niet, ik vertelde alleen een constatering van mezelf.
Of als ik even in de spiegel kijk: Ja ZusjevanJoost, je ziet er goed uit hoor. Echt, waar bemoei je je mee?
Oh en waarom als ik het koud heb en mijn collega heeft het warm, waarom word ik dan altijd voor gek verklaard dat ik het koud heb? Ik zeg toch ook niet dat het nergens op slaat dat zij het warm heeft?
Oh en collega’s die mij hun koude handen in mijn hand drukken om te laten voelen hoe koud hun handen zijn. Doe maar niet hoor.
Je kan haar vragen waarom ze weer met een bezette man bezig is terwijl er zo veel single mannen zijn. Kijken of ze er zelf weleens over heeft nagedacht waarom. Misschien zit er niet echt iets achter, maar dan kunnen jullie het er wel over hebben.
Even inschatten wat jouw vriendin kan hebben. Als ze er tegen kan dan zou ik er iets van zeggen en anders zou ik er op een luchtige manier iets van zeggen.
Ik had een vriendin die stelselmatig met bezette mannen aan de haal ging. Ik had er 1 keer iets van gezegd zodat ze iig wist hoe ik erover dacht. Inmiddels ben ik niet meer bevriend met haar, omdat ik zo lastig vond om er steeds over te horen.
Edit: even ter verduidelijking, ik heb de vriendschap niet verbroken alleen vanwege dat gedrag. Speelden ook andere dingen mee.
Haha ze is snel op dr teentjes getrapt, ze vindt zichzelf ook altijd de moraalridder waar iedereen een voorbeeld aan moet nemen. 
Maar lijkt me alsnog een goede vraag! Ga hem er eens ingooien 
Lekker schijnheilig is ze dan, haha.
Jaa, is sowieso wel interessant om te weten vind ik
Ik gun haar een echte relatie, met rust en stabiliteit. Want dat heeft zij nodig. En wij als vriendengroep zijn vaak genoeg in haar drama meegetrokken
Ik veroordeel het niet, hoewel ik me er dus aan erger.
Wat vind jij ervan als iemand zoiets veroordeelt? Oprecht benieuwd. Ik heb hier weleens een discussie over gehad. Vond het een lastig onderwerp.
Ja dat laat ik er sowieso buiten, maar het speelt in achterliggende gedachtes bij ons natuurlijk wel mee. En sinds het 1e drama willen we er ook ons buiten houden, alleen is die grens moeilijk te trekken.
Ja, is inderdaad waar. Iedereen maakt weleens fouten.
Hoe zou jij naar deze situatie kijken: een vriendin van je is nooit eerder vreemd gegaan, maar gaat nu al een paar maanden vreemd en je kent haar vriend uiteraard. En er zijn kinderen bij betrokken. Ze gebruikt je als dekmantel.
Ik maak het gelukkig niet mee, maar een vriendin van mij wordt dus in die situatie als dekmantel gebruikt.
Ja maar wel een beetje anders want ‘wij’ hebben het verdraaid:
Alles dan wat u wilt dat de mensen u doen, doet u hun ook zo
Dus: doe voor een ander waarvan jij het ook fijn zou vinden als ze dat voor jou zouden doen.
Hm nee, op de slaapkamer staat ie dichtgedraaid maar de thermostaat zetten we altijd op 18 ‘s nachts en er lopen wel buizen door de slaapkamer die warm zijn. Maarja als ik de verwarming op 3 graden zet dan vries ik kapot haha. Heb ook altijd het raam op een kiertje dus wat dat betreft genoeg frisse lucht.
Verwarming 's nachts aan en het raam open?
Op de slaapkamer staat het raam op een klein kiertje maar is de verwarming uit
Vooral dat laatste. Ik heb een collega die dat ook doet. Heel irritant
Ik erger me aan de verwarming. De verwarming is al 3 dagen kapot en het is zo koud in huis. Vandaag is eindelijk de verwarming man gekomen en die vond het gek dat ik m’n badjas aanhad. Hallo, het is 14 graden binnen.
Jij&ik voor warchild en voice The family
Waarom moeten gezinnen samen zingen? Ik heb sowieso een hekel aan zingende kinderen die een podium worden geboden, maar met ook nog van die corny ouders erbij gadverdamme man wie heeft dat bedacht? En al helemaal in combinatie met een Goed Doel, wat de hel heeft jullie nét iets te laat ingezette slepende steenkolenengels versie van een marginale B-hit te maken met kinderen in oorlogsgebied?
Dat ik sinds een dag opeens een gigantische rimpel op mijn voorhoofd heb?! Gewoon uit het niets? Ik dacht eerst dat het door een vouw in mijn kussen kwam maar het is echt een diepe groef. Aan een kant ook maar. Heb opeens een ouwe kop. Hoe kan dit 
Ik moet me afreageren. Ik heb zin om iets kapot te gooien ofzo.
En aan mezelf. Ik ben echt zo’n one-issue persoon overal.
Negativiteit alom vandaag.

Jaaaaa he! Jij vind ik zo bazig klinken.