Echt om van te gruwen.
Ik vraag mij altijd af waarom die mensen denken dat het oké is
Dat mijn ouders de ongeboren baby van mijn zus ‘de kleine’ noemen. Kan dan ontploffen van ergernis. En zeg dan ook welke kleine???
Wagenziekte. Dat heb ik zo vaak…
Ja en dan vooral in een stiltecoupé, waarbij de gehele coupé élk knipje hoort…
Maar waar laat ze die rommel
Ahh hier nog één. Had vanmiddag koffie en taart op vlak voordat ik een half uur in de bus moest zitten, had er echt spijt van 
Aan een meisje dat vroeger een vriendin van mij was.
Opeens behoort ze tot de club ‘health coach’ die van die detox thee en pillen verkopen (dm me voor meer info als jij ook een platte buik wilt!!). En nu post ze 10 keer per dag een foto op instagram met zo’n megalange tekst erbij van: December
My favorite time of the year 
And don’t forget: YOU are beautiful
Geniet van iedere seconde!
Bah bah bah. Zij is in het echt ook totaal niet zo (juist iemand die amper iets zegt en vooral klaagt dus wie hou je voor de gek)
Moet me echt inhouden om niet op iedere foto sarcastisch te reageren haha doe normaal zeg. Het is allemaal zo fake, ik hoop dat dat gedoe snel ophoudt want word gek van al die health coaches op social media die er niks van kennen
plz doe
Dat ik de laatste tijd zo statisch ben dat ik overal schokken van krijg 
Dat laatste ben ik het niet mee eens. Als je als starter koopt zit je al snel aan het maximumbedrag en afhankelijk van waar je werkt is het vrij zeker dat je in de 2 tot 5 jaar erna al veel meer zal verdienen.
Dit was bij ons in ieder geval zo. Dicht bij max gekocht 3 jaar geleden en nu kunnen we een veel ruimere hypotheek krijgen. Is dus afhankelijk van je situatie qua werk.
Aan het feit dat ik in een klas zit die voor 75% bestaat uit dezelfde ‘soort’ meisjes. Die in de pauze in de wc’s chillen, wist niet eens meer dat dat nog een ding was. En die poepen vies vinden. En ik moest uitgerekend poepen in de pauze.
Dat mijn moeder eten heel snel weggooit. Ik eet nu mozzarella uit de vuilnisbak omdat die tot vandaag goed is. Dan kun je hem toch nog makkelijk eten vandaag.
Je vergeet een stap: zorg dat er geen toiletpapier in huis is.
Ik ben ziek en moet toch werken want eigen bedrijf en mijn hele mailbox zit vol met mailtjes van bezorgde klanten die hun bestelling nog niet ontvangen hebben (drama bij de post).
Ook een hoop annuleringen omdat het niet meer op tijd komt voor 5 dec. Werk je je (letterlijk) ziek om alles snel te verzenden en wordt alles verpest door die rot post n l
(niet dat je iemand de schuld kan geven van ziek zijn maar het helpt wel) 
Omg Van lame vroeg ik t me ook af idd etc, had precies dezelfde observatie.
Mijn god… wat een azijn (Ha ;)) pissers.
Huhh dat is echt niet netjes. Ik mag hopen dat je er zelf al van op de hoogte was?
Huh? Nee joh! Hoe kan dat dan?
Ja ik vind het ook echt een rare gang van zaken!