Huh? Nee joh! Hoe kan dat dan?
Ja ik vind het ook echt een rare gang van zaken!
Ff klagen om het klagen hoor, maar ik erger me aan mijn klasgenoten die alles heel letterlijk nemen en maar in 1 richting denken. Maak ik een geintje over de debiele selfies van mijn zusjes, gaan ze er serieus op in >.> maak ik een lange vragenlijst met de mededeling dat niet alle vragen even goed of relevant zijn, flikkert iemand ALLE vragen erin. potverdikkemus
Edit: of deze dan. Klasgenoot en ik moeten onderzoek doen, hele theorieën en databases zijn erbij gesleept door de docent. Zij: oja doen we toch ff een enquete zijn we zo klaar
Dat we Sinterklaas vieren via lootjestrekken.nl en dat degene die ik heb getrokken dus dingen van het lijstje AFHAALT.
Heb ik ook, en had het al gekocht (en verzendkosten waren hoog en krijg ik niet terug)
`Dat mijn schoonfamilie bestaat uit soort van poetische wondermensen en ik ben opgevoed met het schrijven van pagina’s lange schunnig gedichten waarin je de persoon waar je voor moet schrijven met de grond gelijk maakt…
Wat kut! Ik heb niet voor een groot bedrag uitgegeven, maar ga het inderdaad alsnog gewoon geven. Niet zomaar je verlanglijst aanpassen, pech dan. En ik ga het ook in het gedicht noemen 
Haha herkenbaar. Lekker makkelijk van ze.
Tijdje geleden al gepost in het feminisme-topic;
Aan een vriendin die altijd voicememo’s van een kwartier doet. Ain’r nobody got sin in that. En dan boos worden als ik niet reageer.
En aan de webshop van Anna+Nina met hun kutklantenservice als je sieraden kapot zijn.
Dat de poortjes op het station hier gesloten zijn waardoor ik niet meer naar Starbucks kan. De andere Starbucks is ook al op zo’n mega drukke locatie waar je niet even heen rijdt. Ik wil gewoon m’n koffie zonder veel gedoe.
Geen idee of je hier iets aan hebt, maar als je een ov kaart heb kan je binnen een uur in- en uitchecken op hetzelfde station zonder kosten. Maar dan heb je dus wel een ov kaart nodig waar voldoende saldo op staat om in te kunnen checken.
Ja I know! Maar ik ga eigenlijk nooit met het ov dus vind het zonde om dan een ov kaart te hebben waar €20 op staat. Kwam daar laatst achter toen iemand van NS dat zei dus ik checkte vrolijk in, wist ik veel dat ik nog automatisch opladen aan had staan en er toen €20 af werd geschreven.
vakanties doorgeven voor 2019 (zomer vooral)… nu al?
word er stresserig van.
we moeten onze vakantievoorkeuren voor 2019 al doorgeven voor as maandag. ik heb geeeeeen idee?
wat doen jullie dan? niks opgeven? wel iets opgeven? ik heb nog helemaal geen plannen gemaakt
Wij moesten doorplannen tot april 2020.
Maar ze hebben ook een nieuw kernwoord: flexibel.
Heel flexibel als je alles vastlegt voor bijna 1.5 jaar.
(uitzonderingen daargelaten) het front row publiek bij concerten
Ik weet het ook nog echt niet dus ik ga nog niks doorgeven. Als ik ga, is het toch buiten de schoolvakantie dus dan is het bij ons gelukkig meestal geen probleem.
Ik weet niet eens of ik in mijn eentje ga, met anderen, waarnaartoe, hoelang… Veel te vroeg hiervoor haha
Ik heb gewoon beetje naar de reguliere vakantie periodes gekeken… en voor de rest ga ik gewoon verlof aanvragen als ik er behoefte aan heb. Maar vind het ook 3 x niks dat ik nu al weet dat ik volgend jaar met kerst werk.
Dat mijn moeder vergeten is om havermout te kopen waardoor ik morgenvroeg niet kan ontbijten en ik moet werken van 7 tot 12 dus dan heb ik geen pauze.