Waar erger jij je aan? #2

Bij zulk soort mensen heb ik echt altijd zin om als ik ze bijvoorbeeld een appel zie eten te zeggen ‘Oh my god eet je nou gewoon een appel, wist je niet dat dat vegan is?!!’

(Doe ik niet hoor)

23 likes

Dat mijn familie m’n ex nog volgt op social media. Soms reageren ze zelfs nog op zijn posts. Echt, hij is niet leuk. Stop gewoon met hem volgen, het als al bijna twee jaar uit. Daarnaast heb ik een nieuwe vriend die vele malen leuker is. Investeer daar je aandacht in, niet in m’n ex.

6 likes

Dat je bij bol.com bij externe verkoper geen afhaalpunt kan selecteren

3 likes

Bij mij al 2 maanden om kwart voor 7 in de ochtend. Onder mijn slaapkamerraam :sob::sob:. En dat gaat ook nog wel even duren.

Ze zullen waarschijnlijk klaar zijn op het moment dat jij weer aan het werk moet…

Ik had dit een paar maanden geleden ook oneens, vooral rond mn haargrems bij mn voorhoofd, super vervelend! Maar bij mij werkte tea tree ook echt als een wondermiddel!! Ik heb eerst gewoon van die druppels geprobeerd, maar ik vond die geur super smerig en die geur bleef ook na het wassen. Dus ik gebruik nu een tea tree shampoo van petal fresh (van Holland en barret), het is een natuurlijke shampoo zonder zooi. Geen schilfers meer en mn haar wordt minder snel vet!

4 likes

Ja, wat een nare mensen zit daar tussen. Ik sleep weleens met mijn been als ik moe ben, ging zo’n hippe gast mij nadoen! Kwam hij zo waggelend op mij af. Lul.

1 like

Ja moet er gelukkig dan ook wel uit. In het weekend beginnen ze gelukkig wel wat later(en op zondag dien ze niets)

1 like

Zit ergens te studeren en heb ongeveer drie dagen geleden thee besteld en het komt maar niet. Ik heb het koud ja.

2 likes

Ik heb daar ook echt een heel aan. Ik stofzuig echt nooit, ik maak liever een wc schoon.

1 like

Ik van alle geluiden maar met name:
Scooters, auto’s die stationair draaien, muziek van anderen en mensen die lopend bellen.
Ik haat het gewoon en word er agressief van.

4 likes

of ouders die hun kind opvoeden

1 like

Op dit moment heel erg: hondengeblaf. Hou je smoel.

Mensen die appen of ze “zo” langs kunnen komen en dan uiteindelijk 2,5 uur later aan komen kakken

8 likes

Ik erger me aan mezelf. Ben al 2 dagen ziek en vandaag mijn bed niet uitgekomen terwijl ik me al wel een stuk beter voel. Ik heb vooral veel medelijden met mezelf, omdat er niemand is die voor me zorgt of even kijkt hoe het gaat.
Ja ik stel me aan.

Edit: ik voel me als Michelle van bzv nu. Dus ik ga even heel snel dit bed uit.

2 likes

Je zuster hier is ook ziek! Beterschap!

2 likes

Ik heb dit ook zo erg, ik word echt woedend van het harde geluid. De laatste keer heb ik oordoppen in gedaan, wat een verademing. Beetje overdreven maar ik ga het voortaan altijd doen :sweat_smile:

Ja, ik haat mensen soms echt! Maar ik ben helaas te moe dan om er iets van te zeggen.

Deze naam staat bovenaan mijn lijstje haha

1 like

Dit herken ik, al reageren ze niet op hem, ze volgen hem wel. Ik heb al gezegd dat ze mij er niet mee lastig moeten vallen hoe het met hem gaat haha. Maar hoe langer we uit elkaar zijn, hoe vreemder ik het vind dat ze ergens toch geïnteresseerd in hem blijven.
Mijn huidige vriend zit niet op social media, stiekem best chill

1 like