Waar erger jij je aan? #2

Ik wil m’n doucheputje ontstoppen maar ik krijg die verdomde fles niet open WANT KINDERSLOT. Echt de enige reden om een vriend te willen hebben ook. Word ik verdomme altijd door gevloerd en ik ga het ook maar niet doorkrijgen. Ben in staat een willekeurig iemand te vragen dit voor me te fixen. Moet zo naar de psycholoog, zou ik haar kunnen vragen?

7 likes

Heel hard naar beneden duwen en naar links draaien tegelijk! You can do it!!

1 like

Ik heb zelfbruiner gebruikt en ik weet alweer waarom ik dit normaal 's nachts doe. Het ziet er nu echt heel heftig uit en kan het huis niet uit maar heb zo’n honger.

1 like

In die van mij moet je aan beide zijden knijpen en dan draaien!

Aan een moeder op de basisschool van mn kind. Haar jas ruikt zo naar oud zweet dat ik bijna over mn nek ga. Haar kind zit niet eens mijn mijne in de klas maar ze komt de laatste tijd gezelig een buurjongetje oid gedag zeggen. Flikker op met je stank… vandaag op het schoolplein stond de wind zo dat ik gewoon kon rúiken dat ze daar ergens liep

7 likes

Aan de RET. Begin pas om 17:00 met werken en wilde ruim op tijd zijn. De bus van 15:57 ging 2 minuten te vroeg weg, waardoor ik hem miste, zag hem wegrijden. De volgende bus kwam 3 minuten te laat waardoor ik m’n metro miste. Nu ben ik om 16:50 op m’n werk :roll_eyes:

Haha ja mijn vriend is altijd helemaal bang dat het zo blijft. Dat moet dan een ruim uur intrekken en dan loop ik echt als een oempa loempa door het huis. Alsof ik met pindakaas of nutella heb gesmeerd.:laughing:

Dat ik VERDORIE een artikel heb samengevat maar nu niet meer kan downloaden!?!??! Waarom zijn online UB’s zo ontzettend omslachtig.

Ik heb zo een hekel aan 1van de toiletten op Mn werk. Die heeft dus zo een toiletbril waarbij er tussen je benen (aan de voorkant) en stukje omhoog staat (voorgevormd ofzo??) maar als ik heel nodig moet plassen plas ik dus onder dat omhoogstaande stukje door en pies ik dus op de grond! Godver. Gebeurd echt vaker dan ik zou willen toegeven.
Zeik ik nou met de kracht van een paard of herkent iemand dit? Ik zal zo even een plaatje van de beruchte bril zoeken zodat jullie allen gewaarschuwd zijn

Edit: ik kan er niet eens een plaatje van vinden zo een idioot ontwerp is het. Google ontkent gewoon het bestaand

4 likes

Heb ik ook een tijdje gehad, gelukkig hield het vanzelf op. Heel erg vervelend!

1 like

Dat ik altijd maar naar zweet ruik. :rage: ik doe elke dag schone kleding aan, maar na een half uur is het weer zo ver hoor.

Ik draag deo, maar als je de zweet eenmaal ruikt is dat natuurlijk niet meer te verhelpen. Daarnaast laat ik mijn kleding altijd weken voor het wassen in water en azijn, maar laatst had ik blijkbaar te weinig azijn gebruikt, want toen rook het bijna nog erger! En had ik nou net die hele was mee genomen op een reis met mijn werk. Collega’s zullen wel denken :grimacing: Ik wordt er super onzeker van en wil liever niet dat mensen te dichtbij komen. Het punt is ook dat ik niet veel zweet, maar zodra ik zweet begint het te ruiken. Odorex extra dry werk opzich wel, maar als ik stress heb zweet ik daar doorheen. En nu ruikt mijn winterjas ook nog eens vies en krijg ik het er met wassen ook niet uit. Ik las wel dat weken in puur azijn nog beter werkt, maar dat is best duur als ik elke top daarin moet doen.

Ik denk dat ik het gewoon maar opgeef en deze geur ga accepteren :rage::rage::rage:

Die ervaring heb ik ook, maar dan mer de gewone pleebril in m’n oude huis

1 like

We willen kijken bij een huis en toen ik gisterochtend belde om een bezichtiging te plannen zei de makelaar dat er de avond daarvoor een bod was gedaan. Voor de zekerheid toch een bezichtiging gepland en ze zou afbellen als ze uit de onderhandelingen kwamen.
Maar we zijn nog niet afgebeld dus er is, denk ik, nog niks rond en ben nu zo nerveus. Zijn ze al twee dagen aan het onderhandelen of hebben ze het bod afgewezen en niet hoger geboden? Grrr.

Ik gebruik van dat Hg sportkleding-poeder bij mijn tops. Duur, maar het is nodig ook, anders komt het indd ook met een zweetgeur uit de was. Verder probeer ik niet al te aansluitende kleding te kopen.
Gek eigenlijk hoe onbewust ongemakken je kledingsmaak ooit hebben aangepast. Witte tops draag ik nooit want dat worden gele vlekken. Een blouse in één kleur zal ik ook niet snel kopen want zweetvlekken zie je daar snel in, print leidt toch meer af etc.

1 like

Aaah das echt kut he. Had hier ook last van. Toen ik een tijdje odorex gebruikte vond ik de geur echt het allerergst, echt zo vies. Ben toen overgestapt op rituals deo maar wil binnenkort iets anders proberen.
Misschien doe je deze dingen nu ook al maar (bijna dagelijks) oksels scrubben helpt bij mij ook. Waar ik laatst dus ook achter kwam is dat ik me al die jaren gewoon te dik kleedde waardoor ik sneller zweette en nu zweet ik echt veeeel minder. Sommige truitjes waarbij de zweetgeur is ingetrokken heb ik ook weggedaan. Als ik namelijk in die truitjes zweette dan ging het bij een beetje zweet al stinken. Ik hoop dat je er ooit vanaf komt!

1 like

Thanks voor je reactie! En jij ook @ellegirltalk

Ik was soms meerdere keren per dag mijn oksel en scrub idd soms ook, maar zodra het daar weer vochtig wordt begint het weer te ruikem :l soms heb ik wel eens natte oksels terwijl ik het verder gewoon koud heb.

Ja ik ga die hg ook een proberen. Ik doe nu voordat mijn truitjes in de wasmand gooi azijn op de okselplekken

1 like

Aan de kerstboom opzetten.
Eerst al al die bladen schikken van de nepboom.
Daarna deed ik van die kaarslampjes erin (eerst getest) , nou dat waren er veels te weinig. Dus toen deed ik de volgende lampjes erbij (niet getest), gingen ze niet aan. Dus die er weer uit volgende rits lampen erin. Toen bleken die kaarslampjes gloeiend heet te worden, met een plastic boom leek me dat niet zo veilig. Moesten Alle lampjes er weer uit.
Nu lig ik chagrijnig op de bank met een boom zonder lampjes erin :’)

Edit : 35 minuten later hangen de lampjes en slingers erin en hangt er een lichtsnoer op het raam! Nu nog de versiering in de boom, het kerstdorp en de stal en Jezus enzo (ik had een kerstdorp en daarna erfde ik de stal en ja dan moet ik hem ook wel opzetten, dus ik heb straks geen enkele vrije plek meer in mn woonkamer)

1 like

Heb je botox al overwogen/geprobeerd? Je zegt dat je niet veel zweet maar als je ook maar een klein beetje volledig kan laten blokkeren is dat misschien wel een uitkomst?

Dat ik geen chips in huis heb.

Is zelfbescherming hoor, maar ik heb zin in chips. :disappointed:

2 likes

Ik heb hier ook last van. Ben zelf nu 18 weken zwanger en ik heb zelf dus ook veel van sat soort gedachten. En ook bang dat ik het aan m’n kindje door ga geven. De VK zei dat dit heel normaal is en dat heel veel vrouwen er last van hebben. Door je hormonen kun je zo onzeker over alles worden.

1 like