Waar erger jij je aan? #2

Ja daar heb ik wel eens aan gedacht, maar omdat dat meer bedoeld is voor mensen met overmatige transparantie zag ik dat niet echt als optie! Opzich als zoals jij het beschrijft kan het wel helpen, maar het zijn vooral de huidbacterien die het hem doen.

Ik zag een tijdje geleden een onderzoek over een donatie van iemand anders zijn oksel bacteriën, maar dat project werd nog onderzocht, haha

@Sjern ik had dat ook heel erg, en daarbij zweette ik veel. Ik krijg nu om de 6a7 weken botox spuiten en het is echt een stuk minder.

1 like

Bedankt voor je berichtje, fijn dat anderen het herkennen. :slight_smile:

Ik heb dit altijd al wel een beetje gehad maar lijkt wel alsof al je gedachtes idd wat versterkt worden. Nu net allemaal wat erger

Ik ben echt gek op terugblikken, maar waarom is dat nu al begonnen? Nog een hele maand te gaan en er is al een youtube rewind en Spotify terugblik.

4 likes

24 likes

Ik heb sinds gisteren keelpijn en nu begint mijn neus ook al dicht te zitten en er loopt snot mijn keel in. Ik heb hier geen tijd voor hallooooo.
Iemand tips tegen verkoudheid? :sob:

Wat voor stoffen draag je vaak? (Kleding)

Zo herkenbaar dit.

Ja, ik probeer zo veel mogelijk katoen te dragen, maar ook daar zit het in hoor!

@Matilda ja het meeste van de geur komt wel uit de kleding, maar van het weekend hadnik gewoon gedoucht en droeg alleen een badjas en toen stonk het zweet op mijn oksels ook weer

Heet water met gember, citroen, kurkuma en honing, drinken. Neus spoelen. Met zout water gorgelen.

mensen die hun spullen laten liggen in de bieb om hun plaats te behouden maar ondertussen een uur wegzijn terwijl het met tentamens echt overal heel druk is?? ik snap dat echt niet, dat je met lunch een halfuurtje ofzo weg bent begrijp ik maar gisteren zat ik tegenover iemand die van half 2 tot 4 weg was en daarna ging ze nog een broodje eten in de bieb :confused:

2 likes

Dat ik net moest rennen voor mijn trein en hem soor het raam zag rijden, dus ik balend maar stil ging staan en op mijn mobiel ging. Tot ik ineens allemaal mensen naar beneden zag lopen en een fluit horen.

Bleek hij aan te komen rijden ipv wegrijden :rage::rage::rage: ik heb nog gerend maar toen ik boven kwam was het te laat.
Pff als ik gewoon was doorgelopen had ik gemakkelijk gehaald.

Mail van MijnOverheid: “Je hebt een bericht in je inbox. Ga naar MijnOverheid”
Handmatig link intypen want niks in de mail is klikbaar
Inloggen MijnOverheid
Bericht openen
“Je hebt een bericht over toeslagen. Ga naar MijnToeslagen”
Inloggen Mijn toeslagen
Oerwoud aan rode letters
PDF openen in nieuw tabblad
Niks veranderd tov vorig jaar
Boos bericht typen op FF
10 min weggegooid!!

76 likes

Aan de geur van mijn wollen jas nu ik zeiknat geregend ben :face_vomiting:

1 like

Wat vervelend zeg! Ben echt even met je mee aan het denken. Misschien inderdaad wat @Matilda noemt
Als je al zo veel hebt geprobeerd en het blijft een probleem!

Welke deo heb je al geprobeerd? Sommige deo werkt gewoon niet hoor

1 like

[https://www.popsci.com/microbiome-transplant-armpit-body-odor#page-2]
Je kan ook een oksel bacterie transplantatie doen
Misschien is er wel ergens een DIY

1 like

Als ik op mijn werk terug kom op mijn plek en een man vraagt waar ik ben geweest zeg ik wel eens “mn tampon verwisselen”. Gewoon om de reactie te zien.

41 likes

Oohh hier irriteer ik me ook mateloos aan. Zet gewoon in die mail een klikbare link naar mijn toeslagen dan heb je al 500 stappen overgeslagen.
En vaak ontvang je daarna ook nog een brief per postduif waarin precies hetzelfde staat.

Ik had het vandaag via mijn verzekering(zilveren kruis) ik moest via de mail inloggen op hun site. Daar stond dan een barcode; daarvoor moest ik een digID app downloaden om de barcode te scannen. Op de app moest ik inloggen, toen kreeg ik een sms met een verificatiecode. Ingevuld. Daarna moest ik een pincode aanmaken waarmee ik in kon loggen in de app. Uiteindelijk die code gescand en bleek dat ik 15 euro moest betalen die via automatische incasso zou worden afgeschreven, ik hoefde dus niets te doen…
:sweat::sweat::sweat:
Stuur gewoon een tikkie of een mail waarin staat: het geld wordt afgeschreven ok doei

2 likes

Ik wilde wat dingen downloaden op Netflix voor in het vliegtuig morgen, maar het werkte niet. Moest ik eerst Netflix updaten. Maar daarvoor moest ik eerst mijn iPad updaten. Maar daarvoor moest ik eerst de nieuwe versie van iTunes hebben. Maar daarvoor moest ik eerst mijn laptop updaten. :mad::mad::mad:

30 likes

FML :stuck_out_tongue: