Waar erger jij je aan? #2

Een vriendin die vanmiddag haar koffie opslurpte :smiling_imp:
Drink normaal!!! Als het te warm is dan wacht je gewoon. Aaaaargh!

8 likes

Beterschap! Toch weer bed in gekropen met druiven. Denk dat ik maar een slechte kerstfilm ga kijken. Doe je mee sis?

1 like

erger me er ook aan. Ben nirt de enige:

6 likes

Als je erop gaat letten slurpen echt heel veel mensen hun koffie. Het blijkt ook een doel te hebben (ben even vergeten wat precies, betere smaak oid?) Maar zooo irritant

Zo’n hekel aan he. Heb ook zo’n collega die niet normaal een appel kan eten. Ook telkens een paar happen in een keer schrapen en dan slurpen voor het sap. Zo ranzig. Als hij eet probeer ik altijd te zorgen dat er een gesprek plaatsvindt

Dat de meeste truien helemaal niet warm zijn omdat ze zo “los” gebreid zijn of van heel luchtig materiaal gemaakt zijn. Ik heb nu één trui van & Other Stories waar ik in woon en het voelt wel een beetje pauper om drie keer per week dezelfde trui aan te trekken.

3 likes

Welke? Die beige?

Nee die andere!


De fisherman truien van Arket lijken er een beetje op, dus ga ik proberen een keertje langs te gaan in Brussel.

De beige heb ik toen toch teruggestuurd want beige, handwas én toch iets te luchtig. Ik zoek echt van dat zware wol.

4 likes

Oh ja, love deze. Die zware truien zijn zoveel fijner als het echt koud is. Sommige truien kijk je letterlijk doorheen.

1 like

Wooow mooi deze, deze luie donder is te lui om hem op te zoeken dus als je het linkje nog ergens open hebt staan toen je deze afbeelding ^ kopieerde… :face_with_hand_over_mouth:

Haha heb 'm zelfs even opnieuw opgezocht voor je: https://www.stories.com/en_eur/clothing/knitwear/sweaters/product.oversized-wool-blend-sweater-green.0652595001.html

3 likes

Oh deze ga ik volgende week ook even passen! Zoek eigenlijk een fijne dikke trui die ook toeloopt aan de onderkant, maar dat is al helemaal niet te vinden.

Dat ik nog steeds geen titel kan toevoege hier.

Huh maar dat kan niemand haha, alleen mods. Of begrijp ik je verkeerd.

1 like

Ja maar niet iedereen ofzo? Was random begreep ik? Of ben ik helemaal de wegkwijt.

Lichtjes in de kerstboom doen bluhh.

1 like

Ja haha er ging wat fout :sweat_smile: .

Dat m’n haar zoveel klitten krijgt nu ik weer sjaals draag :triumph:

7 likes

Aan een verbouwingsprogramma dat nu op sbs6 wordt getoond. Ik ben niet religieus maar ik heb er een hekel aan als mensen een kerk ombouwen naar een woonhuis en dan alle karakteristieke vloeren eruit slopen, ook enkele bogen weghalen en de versiering helemaal wit verven. Prima dat je een gebouw een nieuw doel wilt geven maar wat meer respect voor bepaalde bouwstijlen en de rijke geschiedenis van een gebouw mag ook wel. Anders had je ook gewoon je kunnen storten op een nieuwbouw project. Dit doen de Engelsen alijd veel beter.

16 likes

Dat de vriezer te vol zit voor ijs. Geen milkshake voor mij vandaag.