Waar erger jij je aan? #2

En je kan niet naar een kledingmaker die het voor je vermaakt?

Heel herkenbaar! Naar een pantalonachtige broek heb ik ook super lang gezocht. (Ik heb nu de Poptrash van Only die ik dan oprol. Ik weet niet wat je precies zoekt maar ik vermeld het toch maar even, misschien een tip?)
Vorig jaar ook op zoek geweest naar een simpele jeans, maar alles was gewoon veel te groot en breed, ook in de kleinste maat. Echt raar, want ik ben wel klein maar zeker niet extreem mager of smal dus daar ligt ook niet aan.

Mijn ongesteldheid. Normaal hebben we een heel ritme: een klein bloedvlekje, ik denk dan hey daar gaan we en heb aan een inlegkruisje genoeg voor een dag. Maar neeee toen ik er gister tegen alle schemaā€™s in achter kwam dat het weer zo ver was, is het ineens van 0 naar 100 liter per seconde gegaan? Ik dacht dat we een deal hadden maar NEE. Ik voel me een beetje genaaid zelfs.

11 likes

Ik ben ook klein (1.52 m) en ik heb dit jaar via Asos een skinny jeans van Weekday gekocht in lengtemaat 28, die is precies goed qua lengte! Die broek van Only die jij noemt, heb ik ook, en deze van Vero Moda past ook precies qua lengte: https://www.veromoda.com/nl/nl/vm/shop-per-categorie/broeken-and-leggings/regular-waist-loose-fit-broek-10204164.html?cgid=vm-trousers&dwvar_colorPattern=10204164_Black_681570

1 like

Soms schaam ik me echt kapot voor mijn dorpsgenoten.

Op de facebookpagina van ons dorp: ā€œJa er rijdt al twee dagen een auto met twee SomaliĆ«rs rondā€ (genoeg reden om ze per direct in de boeien te slaan). Topreactie: steen door de voorruit, dan stoppen ze wel :laughing::laughing::laughing: (:sob::sob::sob:)

Ik snap ook niet wat zo iemand bezielt. Ik zal inderdaad eens een berichtje sturen naar de beheerder.

2 likes

Heel fijn dat black friday hoor maar 2 pakketjes die ik veel eerder had besteld (al begin vorige week) zijn vertraagd terwijl ze al voor black friday er hadden moeten zijn. Eentje is verkeerd gesorteerd. Eentje is gewoon kwijt. Alleen belsimpel heeft het voor elkaar gekregen om wel op tijd te leveren. :roll_eyes:

Aan de kat die steeds de deur van de woonkamer helemaal open duwt als hij naar binnen komt. Het tocht enorm op de gang dus er komt dan echt zoā€™n koude lucht de kamer binnen ugh. Vervolgens loopt ie een half rondje door de kamer en binnen een halve minuut gaat ie weer weg. Dit tafereel herhaalt zich de hele avond door. Kappen nou :angry:

8 likes

Nou ik zou ze idd lekker hun gang laten gaan en niet meegaan!

<3

1 like

Lijfstraffen zijn in deze situaties toegestaan

9 likes

Love je hoofdlettergebruik!!!

7 likes

Mā€™n slaapritme is weer geweldig, heb sinds ik ben begonnen op mijn nieuwe werk maarliefst 1 week gehad waarin ik netjes op tijd in slaap viel en uitgerust wakker werd. Het is nu weer helemaal naar de maan. Heb ook echt een hekel aan vroeg opstaan en zal nooit een ochtendmens worden hoe hard ik het mezelf ook opdring

1 like

Hahah en die meme is hier ook mega toepasselijk moest er echt om lachen. Zo herkenbaar ook (en bloedirritant)

Hahaha ā€œben blij dat er iemand hier de studie communicatie doetā€. Heerlijke diss :joy::joy::joy:

1 like

Mijn pakketje is bezorgd bij het afleverpunt maar ik kan het pas donderdag ophalen mehhhh. Ik wil het NU.

Ja first world problems ik weet.

3 likes

Hoe komt ā€˜t dat je donderdag pas kan?

Omdat ik fulltime werk in een andere stad dan waar ik woon, en de winkel is maar tot 18:00 open.

1 like

Uuuugh dat is balen, nog vervelender dan wanneer het pakketje gewoon op donderdag bezorgd zou worden

1 like

Ik ben volgens mij lactose-intolerant(er) aan het worden :frown:
Ik eet weinig zuivel, maar de laatste tijd als ik plots veel zuivel eet (gister kwark) heb ik de avond/nacht/dag erna zoveel buikpijn en ben net een scheetkussen. Echt heel kut want hoewel ik het weinig eet wil ik wel de optie kunnen houden :frown: groetjes vanaf de wc

Ik heb wel eens iets gelezen op het forum over lactose pilletjesā€¦ misschien kun je dat googlen?

1 like