Ik erger me aan een collega die mijn soort werk niet eens uitvoert, maar wel vindt dat ze dat kan ofzo. Ze doet toezeggingen aan mensen, terwijl ze die toezeggingen niet kan doen. Echt, ik ben echt boos. Nu mag ik de shit weer opruimen. Heb haar ook gewoon op haar plek gezet tegenover de klant. Het is wel best.
Haha maar echt!! Gelukkig doe ik het een dag van te voren
Reminds me dat ik nog even een paar albums moest downloaden in Spotify. Thanks
Misschien ook maar even een serietje downloaden. Ik zit morgen 5 uur lang in een busâŠ
Mijn god, echt zo omslachtig
Wauw, dat is irritant. Denk je dat ze daar nu nog mee doorgaat nadat je haar op haar plek hebt gezet? Anders blijf je maar opruimen
Jup, want dat is ze al vaker gezet. Ze moet eigenlijk geen toegang meer hebben tot een systeem waarin ik werk (God mag ook weten waarom zij die toestemming heeft, maar oké). Ik ga het van de week maar weer even voorleggen bij mijn leidinggevende.
Goed van je dat je het aan gaat geven, zie de logica er echt niet van in dat zij werk toezegt terwijl ze dat zelf niet eens kan oplossen? Ik snap je ergernis haha
Bij ons kon je dus een plaats delen maar iemand had een bordje gezet serieus met ik ben er over 2,5 uur weer. Dus ik recalcitrant dat bordje op een kast ergens gedumpt en gaan zitten en zat echt een goede reactie te verzinnen van dat het bedoeld is voor even pauze houden maar uren is gewoon lomp. Keek ik op de site van de uni, staat er dus echt iets van dat je zoân bordje kunt gebruiken voor als je âwilt lunchen, sporten of naar college gaatâ. Wtf? Dat betekent dat iemand om 9 uur een plaats kan reserveren en dat een ander moet wijken als hij besluit om 6 uur later terug te keren? Wat is dat voor waanzin. Ik bezin mij nog steeds op een mail naar de universiteit :p.
Het computerprogramma dat ik nodig had bleek het trouwens niet te doen dus kon ik alsnog op zoek naar een andere plek :â)
Heb het bordje niet teruggezet trouwens, benieuwd hoe hij/zij dat heeft geregeld met mijn nakomer. :â)
Er zit ALWEER een ladder in mijn panty. Waarom kan ik nooit normaal met die dingen om gaan?
Er wordt toch bedoeld van ananas met je handen eten, niet met dat gevallen ding. Al plakt ananas wel dus ik snap je bezwaren 
Like voor de herkenbaarheid. Ik word gek van al die anonieme telefoontjes.
KUT onderburen die het oude album van Beyonce op standje âhier-trilt-alles-doorâ zetten. Al vanaf 1 uur op repeat.
Ik ga nu maar lekker stampen op mijn loopband, met youtube heel hard.
Maar dat is toch kut dat ik dan om 18u hem moet peren omdat hij âzijn plekâ opeist terwijl ik misschien nog langer wilde blijven? Die tijden waren voorbeelden. Ik wilde er niet 2,5 uur blijven, ik wilde er blijven zitten ook als hij terug kwam.
Ik vind het gewoon stom dat je dan voor uren een plek kan reserveren. Buiten een pauze van een half uur vind ik het iets van opgestaan plaatsje vergaan. Zeker ook omdat mensen nu zulke bordjes gaan schrijven voor hun vrienden die dan de hele dag wat anders doen zijn, en de luxe willen hebben dat wanneer ze eindelijk in de bieb komen aankakken meteen een plekje hebben.
Waar ik ook echt diarree van krijg zijn die neppe transformatiefotoâs op instagram.
Foto 1: typische insta fitgurl pose
Foto 2: zelfde persoon in onflatterende houding met dan een generieke caption in slecht Engels die uitlegt dat instagram echt niet real life is hoorrrr!!!
Héél even, ergens in maart 2014 ofzo waren dit soort posts misschien verfrissend, eye-openend of wie weet zelfs inspirerend. Maar ik vraag me echt af of iemand nu nog een dergelijke foto ziet en denkt van WWOW MIND = BLOWN. Ik vind het echt bijna arrogant van: ik weet dat jullie plebejers naar mijn lichaam opkijken, maar kijk dan ZELFS IK zie zr niet altijd perfect uit
Plebejers hahahaha
Ja, dit noemde ik al eerder! Ik denk serieus dat dit wel kan helpen 
Super lief al jullie berichten!
net als altijd niezen terwijl je net mascara oo gedaan hebt haha
Dat mensen dingen aan je gaan vragen, als je op 't punt staat om weg te gaan. Mân moeder is daar heel goed in: ben ik daar gewoon een hele middag, heb ik mân jas aan om de trein te halen, moet ze ineens van alles bespreken over de gourmet bij oma Annie van volgende week.
Hallo ik ben hier al uren, had je dat niet wat eerder kunnen doen? Want als ik dan zeg dat ik ga omdat ik anders mân trein mis, is het âwat ben je ongezellig/gehaastâ

Dit. Ik zag gister ineens dat ik een aanmaning had van de belasting? Ik wist helemaal niet dat ik die belasting moest betalen omdat ik alleen een bericht in die inbox had. Dat soort dingen ga je toch niet zo omslachtig aan iemand laten weten? Stuur gewoon een brief of een mail waar gelijk in staat wat er aan de hand isâŠ