Dat sommige restaurants een bestelbedrag van €20 hebben. Naar mijn idee lopen ze juist veel inkomsten mis als mensen in hun eentje willen bestellen en niet aan die €20 (willen) komen. Ik wil gewoon eten bestellen zonder er 3 blikjes cola bij te moeten kopen.
Dat het altijd de schuld is van iemand anders en nooit die van mijn huisbaas.
Ik had een lek - > bovenbuurvrouw moet haar putje leeghalen. Uiteindelijk oorzaak: niet goed gekit.
WiFi doet het niet goed - > iedereen zit er mee te kloten en er als iedereen Netflixt is het overbelast. Niemand kloot en als hij 7 mensen in een huis stopt moet hij ook zorgen voor WiFi die 7 mensen aan kan.
Zucht.
Mijn vroegere beste vriendin en ik zijn compleet uit elkaar gegroeid. Dat is natuurlijk over de jaren zo gebeurd, andere interesses etc. En al het contact komt de afgelopen jaren vanuit mij. Maar nu… Ze heeft het ergens druk mee en dat levert haar stress op. Ik heb aangeboden te helpen maar nu reageert ze niet eens. Dit is niet de 1e x dat zoiets gebeurd.
Ik heb begrip voor het feit dat we geen 100% aansluiting meer hebben. Waar ik niet tegenkan is me gewoon negeren. Zeg het dan hardop dat je me niet meer wilt zien.
Al gaat dat mij ontzettend veel pijn doen want ik heb verder niet veel vriendinnen.
Heb je al eens overwogen om dit tegen haar te zeggen? Hartstikke eng, maar het is écht niet netjes dat ze je negeert en je eigenlijk in onzekerheid laat zitten. Misschien zou dat ook een opluchting zijn voor jou?
Ik ben opzoek naar een kamer in Amsterdam maar vergeleken met de stad waar ik eerst woonde is alles zó duur.
Momenteel woon ik redelijk dichtbij Amsterdam dus ik ben nog best veeleisend qua locatie (anders ga ik natuurlijk voor niks zoveel meer betalen), maar de situatie lijkt nu zo uitzichtloos. Als ik op een kamer reageer worden mijn berichtjes meestal niet eens gelezen en natuurlijk twijfel je altijd na een hospiteeravond of je wel leuk genoeg bent of dat er iets mis met je is waardoor je niet gekozen wordt. Slaat natuurlijk nergens op maar wel heel vervelend.
Ja, daar heb ik wel vaak over nagedacht. Ik schuif het moment van definitief te knoop doorhakken maar voor me uit 
Een like voor de herkenning. Ik heb eigenlijk dezelfde situatie als die van jou meegemaakt. Ik heb haar er wel mee geconfronteerd maar ik kreeg daar niet echt een goed antwoord op terug. Dat heeft er voor gezorgd dat ze mij ging negeren en dat we echt 2 a 3 jaar geen contact hebben gehad. Nu is het contact nog steeds minimaal. Maar ik snap heel goed dat het je pijn gaat doen, maar nu heb je ook niet veel aan haar. Het zou denk ik voor jezelf ook fijn zijn als je je gevoel naar haar uitspreekt.
Mijn buren kijken TV maar ik woon in een huis dat in de jaren 30 gebouwd is dus ik hoor alles en nu lijkt het alsof mensen fluisteren in m’n kamer en dat is wel redelijk creepy.
Ik heb keelpijn en bij elke slok of geeuw doet het pijn!
Ik vind het altijd super irritant als mensen zeggen ~oh ja wacht jij maar 5 jaar ~ als ik aangeef dat ik geen kinderen wil.
- Ik ben niet hopeloos overgeleverd aan mijn hormonen
- Niet iedere vrouw is hetzelfde
- hou gewoon je bek wat mijn wensen betreft
Op internet staat dat er op Kaapverdië weinig muggen zijn door het droge klimaat. Nou it’s a goddamned fucking lie, want ik ga dus echt naar de tering van de muggenbulten!!! En die blijven rood en dik, ook 2 dagen later nog
Ik snap je Helemaal m’n mams begon erover dat ik best BOM vrouw kon worden… uhg how about no. Toen ik vroeg of ze dit gesprek met m’n broers heeft gehad viel ze stil
Staat iemand naast me op de loopband met haar speakers aan lekker te wandelen. Tut
De toilet op mijn werk heeft een soort van ingebouwde airco, voel de hele tijd lucht blazen tegen m’n vagijn.
haha ja, helpt niet dat van die tutjes als ik eerst ook zeggen echt niet te willen en dan wel hopeloos overgeleverd blijken te zijn aan hun hormonen

Jaaa zeker die van de Plus!
Dan zie ik liever die van de Bijenkorf
Mn vriend die vannacht ladderzat thuis kwam en daardoor in 4 uur tijd zo’n 4 keer heeft gekotst, waarvan een keer in bed. En gewoon niks aan doen. Ik heb me toch gevloekt vannacht terwijl ik het beddengoed eraf trok. Ik moest hem ook echt uit bed trekken. Hallo leuk dat je gaat drinken, maar doe ff normaal.
Ik wil echt dat hij wakker wordt, zodat hij weet dat ik echt pissig ben.
Hahah andermans muziek is zó irritant. Eigenlijk maakt het niet eens echt uit wat het is, als ik er op een moment niet voor gekozen heb en ik zou het zelf niet snel opzetten dan stoor ik me al meteen.
Ik denk dat ik mijn huisgenoot ook vaak stoor met mijn wansmaak :’).
Ik denk dat het wel slim is om te doen! Je weet maar nooit wat er uit komt, misschien was ze zich er helemaal niet van bewust of zo (ik zeg maar iets).