Waar erger jij je aan? #2

Oja die was ik ffe vergeten! Thanks!

1 like

Hopelijk helpt het!

Post nl gaf eerst aan dat mijn pakketje vandaag werd bezorgd dus ik kwam hoopvol thuis, ligt vast bij de buren. Niet dus :o. Morgen komt het. Als het morgen al komt.

Ik wacht al fucking 8 dagen op mijn H&M pakket. HIj is nog niet eens verzonden! Ben echt woest man. Kutbedrijf.

Je kan ook gewoon naar de winkel gaan om het te kopen hè. Heb je het meteen.

3 likes

Mjah, helaas werkt dat hier niet zo aangezien de H&M+ collectie niet overeenkomt met wat op de webshop staat. Dus ja, als ik normale billen had gehad, had ik dat gedaan. Maar toch thanks voor het verhelderende inzicht…

8 likes

Dat ik een Nederlands programma wil kijken, maar ook chips wil eten en nu de helft maar hoor van wat er gezegd wordt. Mijn vriend ligt al in bed dus kan het geluid ook niet super hard zetten.

1 like

Dat mijn haar uitvalt/dunner word bij mijn haargrens door de roaccutane

En dat mijn moeder ligt te hoesten in bed. Ze heeft een hele irritante hoest

Hahaha dan klopt er helemaal geen zak meer van

Aan een studie"vriendin" die mij geen sollicitatietips wilt geven over het bedrijf waar zij nu werkt en waar een vacature vrij is. Gevalletje krabbenmand?? :frowning:

5 likes

Aan mijn huisgenoten die de verwarming op 23 graden hadden gezet. En ze zetten die verwarming ook nooit 's avonds uit. Ik ben volgens mij de enige die daar op let.

Ik ben een dag vroeger dan verwacht ongesteld geworden :rage:

Mijn vriend heeft een rekening van de Anwb ontvangen voor het verlengen van zijn lidmaatschap, terwijl hij al een paar maanden een auto van de zaak heeft en hij het al lang op had moeten zeggen :expressionless: ik kan zoooo slecht tegen dat soort laksigheid, dan ben je gewoon een dief van je eigen portemonnee. Net of we dat geld niet anders konden besteden​:rage:

8 likes

Vind je? Ik doe dit echt super vaak en vind het wel fijn werken!

giphy

dit is zooo herkenbaar, mijn vriend is ook altijd zo laks met dit soort dingen. Nu ook, hij heeft een baan aangeboden gekregen op zijn stage en moet dus nu nog zijn stagedocument inleveren, zit ie daar super erg mee te treuzelen terwijl hij gewoon al een maand betaald precies hetzelfde werk had kunnen doen? Echt onbegrijpelijk

4 likes

Haha, snel opzeggen! Ik ben daar enorm principieel in, ik weiger ook maar 1 dag langer te betalen voor iets dat ik niet meer gebruik. Helaas is m’n vriend totaal het tegenovergestelde

2 likes

Nou en terecht, dit is toch weer 35 euro weggegooid geld

1 like

Ik heb iemand spontaan een kaartje gestuurd en krijg er helemaal geen reactie op. Ik vind dat zo stom. Had een super leuk kaartje gezien, dus ik vet enthousiast die schrijven, versturen etc. Nu bijna een week verder dus diegene moet hem wel hebben gehad en niks geen ‘dankje’ of ‘wat leuk’.

13 likes

Samira van Masterchef. Ze praat zoooooo traag en probeert alle woorden netjes uit te spreken. Ja oke, ze kan niet goed Engels mss dat ze daarom zo praat. Maar toch! Praat door woman!

2 likes