Waar erger jij je aan? #2

Hier hebben ze altijd hommer! :crazy_face:

4 likes

Hahaha maar ik snap je ergenis. Is ook irritant. Net als dat ze met een hoog infantiele stem praten tegen kinderen. :speak_no_evil:

1 like

Ik heb deze, en ik heb best wel heupen, een smalle taille en brede kuiten en deze sluit bovenaan supermooi aan en zit nog steeds los om mijn kuiten. Valt wel kort dus ik moest met mijn korte beentjes gewoon lengtemaat 32 hebben. Echt een fijne broek.

1 like

Ja dat snap ik wel, maar klinkt echt vreselijk vind ik dan.

Alsof ik achterlijk ben en de baby ook. :speak_no_evil: Maar snap dat het automatisch gebeurt.

Ik heb juist hele serieuze gesprekken met mijn kat. Zojuist stak iemand vuurwerk af en ik vroeg of hij ook voor verbieden was. Arm beest kan het niet hebben. Deze buurt begint steeds meer tokkie te worden met het vrowg afsteken van vuurwerk.

6 likes

Aan mijn vriend die astronomisch traag kookt :roll_eyes: Ik moet vanavond nog weg dus hij zou alvast koken tegen dat ik thuis kwam. Wel, hij was net begonnen met de ajuin te schillen. Het element dat pas op het laatste klaargemaakt moet worden. TIME MANAGEMENT godverdomme

En ondertussen is hij ook nog vrolijk een spelletje aan het spelen op de computer

5 likes

Ik werk bij de overheid en een vriendin van mij in het bedrijfsleven. Zij vindt het heel belangrijk mijn werk zo vaak mogelijk af te kraken en te benadrukken dat zij écht veel harder moet werken, drukker is en veel moeilijker werk uitvoert. Ik vraag me echt af wat ze denkt, dat ik de hele dag uit mijn neus aan het eten ben ofzo. Ze doet echt alsof ik een soort koffiemeisje ben.

1 like

Oeh waarvoor? :smile:
Irritant zeg allemaal

Het klopt! Ook de terminologie.
Leuk feit: teacherese bestaat ook :sunglasses:

Edit: dit verklaart dan nog niet waarom moeders zo over hun kind typen ipv ertegen praten op die manier @grace

Misschien doorgaan moeders ook een tweede infantiele fase tijdens het hebben van kidz

Vervang cat door kind of elk willekeurig huisdier :smile:

Cat Proximity

Maak me hier zelf ook regelmatig schuldig aan overigens, zowel bij huisdieren als kinderen :grimacing:

5 likes

Musical The book of mormon!
Inmiddels heb ik ze :raised_hands:

2 likes

Dat ik weer eens voor jan lul op een pakketje aan het wachten ben. Zou tussen 18-21 komen en zie zojuist een melding van 18.39 dat ze me gemist hebben?!
Sowieso, het gaat om een pincet (!!!), WAAROM kan dat niet in een brievenbuspakketje?

Is ook stom dat ik dat vroeg want had al zo’n vermoeden. Ja en hele witte mensen houden alleen van slagroomtaart enzo. Ik vind mokka echt niet lekker, ik kreeg zelfs een keer tiramisu onder Mn neus geschoven. “Dat vind jij vast wel lekker!” Ja goed bedoelt maar tiramisu ieeel, absoluut niet lekker en vind het heel bitter smaken net als koffie. Maarja ik zie er dus uit alsof ik het lekker vind. Ik weet eigenlijk niet of ik me er aan erger of het gewoon suf vind.

Wtf, hoe dan?!

Mensen die in de trein met brute kracht hun kutkoffertjes het bagagerek in proberen te duwen

Huh? Doen mensen dit echt? Wat idioot!

Haha achja ik kan wel heel goed de onschuld ervan inzien. Want het is goed bedoelt maar het is nogal raar voor degene die dat dan zelf meemaakt. In dit geval dus ikzelf. Als ik erover nadenk is het zelfs hilarisch. Als ik iemand in de supermarkt tegenkom denk ik ook niet “zo die vind jam echt vet lekker”.

Volgens mij interpreteren wij het wel hetzelfde toch? Of mis ik nu ook een grap. Het was iig gericht naar mijn huidskleur.

1 like

Oh gelukkig, ik zou nooit die collega zijn die een grapje maakt over een mokka gebakje in combinatie met een collega ofzo :face_vomiting:

Ja daar ging het “helaas” exact om.