Waar erger jij je aan? #2

Ik heb gister sushi gegeten en had nog wat over voor vanavond. Maar ik heb helemaal geen zin in sushi nu :frowning:

Het schijnt dat je dat met lampenolie er netjes af kan krijgen. Ik heb hier echter geen bewijs voor

@grace @Rosalind nu jullie het over slechte winkel namen hebben. Er is een kappers keten die ‘super cut’ heet. In Nederland dus. Dus hoe spreekt 80% van Nederland dit uit? Wie verzint dit :joy:.

25 likes

Ik ben ook altijd verbaasd over de keten The Athlete’s Foot.
Dat is namelijk de Engelse benaming voor een vorm van voetschimmel.

31 likes

Ja in Eindhoven zit er in ieder geval eentje. Ik kan ook niks anders lezen dan super kut🙈

2 likes

Dat klinkt wel logisch ja. Hoop ook maar dat dat het is haha.

Ik denk meteen aan deze bij slechte winkelnamen:

Ff 3x nadenken voor je hier geld uitgeeft :joy:

13 likes

Mijn universiteit zit in twee steden maar voor veel internationale studenten is het een enorm probleem om naar de “moederstad” te gaan. Elke keer als er daar weer een evenement of iets anders is gaan ze janken. Of als ik mensen uitnodig hier “oh sorry is zoveel moeite had je maar hier moeten wonen”. Pendel zelf dagelijks. Hoor de ‘nationale’ studenten ook nooit klagen.

Snap dat het af en toe even wat geld kost maar ZIJ kiezen ervoor om aan een universiteit te studeren die toevallig in twee steden zit

1 like

De HAN? Het is maar 13 minuten met de trein. En welke evenementen? Haha of zijn die alleen voor de erasmus studenten?

Dat is toch geen universiteit? Of mis ik nu wat?

4 likes

University of applied sciences :shushing_face:

1 like

Nee Leiden! (zit nu ook in Den Haag)

Is maar 12 minuten zelfs

1 like

Als je een nieuwe auto wilt kopen en je hebt dan een vriend die eigenlijk in de ict werkt maar opeens ook auto monteur blijkt te zijn, en die aan foto’s op marktplaats kan zien dat een auto kapot is

31 likes

Haha, sorry, had dat niet gelezen! Maar buitenlandse studenten zullen het een universiteit noemen.

1 like

Als mensen je helemaal ophypen over een restaurant en dat het eten er dan matig blijkt te zijn.
In dit geval ging het over een Thais restaurant. De groene curry smaakte niet veel beter dan hoe ik ze thuis maak (met een pakje groene currypasta) en de groenten erin waren saai. Dit is alweer een week geleden maar ik heb de teleurstelling nog steeds niet los kunnen laten.

9 likes

Bescherm ons voor deze teleurstelling door de naam van dit restaurant te noemen :wink:

1 like

Het meest irritante vond ik dan nog dat ie zijn totaal niet boeiende autokennis met mij wilde delen
(We hebben er wel een fijne auto aan overgehouden gelukkig)

Er zit iemand naast mij en hij zit zo hard op zijn mobiel te tikken.

Hahaha herkenbaar, ik liep laatst zo maar dan met glazen potjes!

Offtopic buggy vraag

Hey is dit een buggy van Joie? Ik ben op zoek naar een mooie buggy en vond die van Joie best wel een kanshebber. Je hebt er verschillende uitvoeringen van zag ik, welke is dit en bevalt ie goed?

1 like

Ik hou echt van de Release Radar afspeellijst van Spotify maar ze stoppen er elke keer stiekem nummers in van Eros Ramazzotti, Guus Meeuwis, Jeroen van der Boom en dat soort ongein. ???
Ik kom er ook elke keer pas na een halve minuut achter ofzo dus dan schrik ik echt huhhh wat luister ik nu weer. En dan aan het eind van het jaar zeker: “Je hebt 20 uur doorgebracht met je favoriete artiest Eros Ramazotti” jajajaja :unamused:

17 likes