Ik ben gisteravond laat thuis gekomen van vakantie. Mijn duobak stond nog aan de straat, 3 dagen te lang (want mijn moeder is vergeten ‘m weg te halen bij de straat). Maar ik dacht dus, ik neem ‘m morgen ochtend mee anders maak ik de halve straat wakker.
Wil ik dus die duobak halen vanochtend, is hij weg?!? Ik heb naar de gemeente gebeld, want dacht, hij stond te lang aan de weg en ze hebben hem opgehaald, maar de gemeente neemtdus nooit zomaar een duobak mee maar legt een boete op. What the fuck? Wie neemt nou de duobak van iemand anders mee. Ik heb de halve buurt rond gelopen, maar nergens staat ie. Dit is toch gewoon raar. Nu krijg ik dus een nieuwe duobak van de gemeente. Maar ik wil gewoon weten wie mij zo erg haat dat ie zo een domme passief agressieve actie bij mij uit haalt.
Hahaha ik heb precies om deze reden een hoop van die gasten verwijderd.
Aan de uitspraak “durf te vragen”. Niet aan het topic durf te vragen. Heb ook zo’n muts op Facebook die vaak een vraag stelt en er dan achter zet #dtv.
Oh echt? Dat wist ik helemaal niet.
Ja ik heb er zelf het huisnummer groot op geschilderd. En een lintje aan het handvat. Dus niemand kan zich vergissen en per ongeluk de mijne meenemen.
Ik word echt gek van mensen met veel te grote honden die ze zelf niet onder controle hebben 
Ik was laatst aan het wandelen met mijn 2 kleine hondjes toen ik een vrouw verderop zag lopen. Ineens begint ze naar me te schreeuwen dat ik terug moet gaan lopen en me om moet draaien. Dus ik schreeuw terug: hoezo???
Ja ik heb een grote hond en heb die niet onder controle, zegt ze. En ineens zie ik een grote hond aan komen rennen mijn kant op. Ik schrok me kapot en riep nog van hou hem tegen dan! Maar die vrouw deed niet eens een poging. Dus ik kon maken dat ik wegkwam omdat zij dus niet instond voor wat haar hond bij mij/mijn hondjes zou doen. Dat kan toch gewoon niet?!
Het was trouwens gewoon op de openbare weg en haar hond rende dus gewoon los. Echt ik ben nog steeds boos 

Ja ik dacht gewoon, het is echt niet te missen dat het mijn duobak is, zo groot staat mijn huisnummer erop.
Ben vandaag voor mijn doen erg productief geweest, maar nu voel ik me heel erg angstig. En ik moet zo nog werken 
Haha ik ook. Kruimige aardappels die zwemmen in jus. Wij hadden vroeger thuis altijd Nikolaj aardappelen en die vond ik zo vies. Heb echt een trauma opgelopen daardoor.
Dit kan echt niet! Ik vind grote honden zo eng. En dat dat hij losliep! Geen woorden voor.
Ik zie ze vooral in de context van
“Iemand nog een tv over? Wel flatscreen minimal x-inch, superled en min 500 cm breed #dtv”
#dtv ik zoek een laptop voor gratis bvd
Dus ik ben het volledig met je eens
Aan de pizzeria. Om 4 uur eten besteld met bezorgtijd 17.45 zodat ik mooi om 7 uur naar mijn afspraak kan. Is de pizza er nog niet😭.
Ik vond het ook heel eng! Kan toch ook gewoon niet zo van: ik heb geen controle over mijn grote loslopende hond dus succes ermee??
HAHA ja exact. Zij schijnt dan een of andere schoonheidssalon te hebben en het zijn altijd vragen als “weet iemand nog een goedkope blabla die bla en bla kan? Wil niet meer als (…) betalen. Dankje!” En daarbij komt het ook lui en schaamteloos over.
Gekookte rijst dan (oké niet dat er echt een andere manier is om rijst te bereiden). Dat vind ik nog smakelozer. Mn moeder heeft zoooovaak geroepen “de hele wereld eet rijst en jij lust het niet!.” Vieze korrels. Een zusje van een vriendin van mij at vroeger vaak van die vieze plakrijst uit een beker en ik kon daarvan kokhalzen.
Hahaa nou graag gedaan
Ik ken mensen die ook rijstewafel zeggen, maar ik weet niet of dat correct is. Heb je niks aan maar ik bedenk net dat ik geen zin heb om op onderzoek uit te gaan
Ik vond de gekookte rijst van mijn ouders ook echt niet te vreten, uit zo’n plastic buideltje. Pas toen ik indo style rijst ging eten vond ik het lekker!
Ik spreek het ook zo uit, maar qua schrijfwijze klopt wel alleen rijstwafel. Ook al zegt volgens mij iedereen om me heen wel rijstEwafel 
Ik heb eigenlijk echt veel rijst soorten geprobeerd. Risotto heeft mijn moeder een heel lekker recept van, maar de rest. Ik ben gewoon een klaaghaas als het op rijst gerechten aan komt.
OMG EINDELIJK IEMAND DIE DIT OOK VIND!! Iedereen vindt altijd dat ik me aanstel als ik zeg dat ik niet van rijst hou, de textuur en de smaak echt brr.