Ik lig in bed en wil nog forummen, maar mijn batterij is 9% en er is geen stopcontact dichtbij
Ik reed net naar huis en toen was de afrit in zn geheel afgesloten
Mocht ik eerst verder rijden en toen hetzelfde stuk weer terug. Net waar ik zin in had na zoân lange dag.
Mensen die hun rugzak omhouden in een potje ansjovis metro en daarmee dus steeds tegen iedereen aanbeukenđĄ
Zoals mijn signature al zegt doe ik dit ook. Maar dan dus ook bij lieveheersbeestjes of spinnetjes die ik op straat tegen kom.
Mensen moeten echt denken dat ik dan in mezelf zit te praten ofzo.
Als je een mandarijn pelt en dan zoân straaltje sap in je ogen spuit
Ik heb ze ook nu! Klantenservice zei dat ik ze later opnieuw moest downloaden vanaf de link, en nu had ik inderdaad wel een pdf mét kaartjes
Ja alsof je buik er anders afvalt. Vooral dat handje er zo boven doen ontzettend veel vrouwen. Ik snap best dat je er trots op kan zijn maar na foto 10 met dat handje wordt het wel irritant. Nu gaan mensen zich denk ik weer ergeren omdat ik een verkleinwoord heb gebruikt bedenk ik me haha.
Lijkt alsof ze net een stomp in dr maag heeft gehad
heb een leuk nummer gehoord in een serie maar hij is gewoon nergens te vinden??
(in de laatste scene in de laatste aflevering van the hook up plan, als elsa danst)
Geen idee of het klopt want ik ken de serie niet, maar ik vind dit: Grave Amour by Bruce Chianese and Geoff Levin
Edit: tenzij het deze scĂšne is.
Maar dan kan je misschien dat via een converter wel omzetten naar mp3
Ik bestelde net een biefstuk bij de Hema (blijkbaar kan dat hier) en zei dat die rare moest zijn. Vervolgens liep de medewerker weg om andere dingen te doen. Heb haar 2 keer moeten roepen omdat ie anders door zou bakken. âooohh wil je hem rauw van binnen? Zeg dat danâ Dat zei ik gewoon hoor
Er komt een pakketje tussen 18.00 en 21.00 en ik heb net gesport en nu durf ik niet te gaan douchen want je zult zien dat het precies dan komt
Hij is er al dus ik kan nu overgaan tot chillmodus
âen serveersters Kelly en Maartjeâ *insert fake lach die instameisjes altijd afdoen als âhaha spontaan met de meidenâ
zo fake
Omdat ze anders bang zijn dat ze âdikâ lijken?
Zo weet iedereen dat er een baby zit?
Ik vind dit ook een rare pose. Zag laatst meerdere fotoâs van haar in deze houding.
Denk ook niet dat dat mag maar basic fit en hun medewerkers hebben schijt aan privacy van mensen. Ze zien jouw naam staan als je inlogt met je pasje
Serieus⊠Gister stond er bij DHL dat ze me gemist hadden terwijl ik gewoon thuis was, zit ik er nu weer heel de avond op te wachten, hebben ze me zogenaamd weer gemist 20min geleden Stel dat de reden was gister dat ie mân adres niet kon vinden, dan had ie het in de tussentijd toch na kunnen vragen bij een collega ofzo? Zo irritant dit, ik wil mân pincet!
GUILTYYYY
Ik had dat gister ook, helemaal niemand langs geweest hoor. Heb toen gebeld en een klacht ingediend en vervolgens vandaag bij een pakketpunt laten bezorgen. Die medewerker zei dat ze de chauffeur aanspreken mja, daar geloof ik nooit zo in.