Ja ik had gister via zo’n contactformulier een klacht ingediend waarop ze binnen 1 werkdag zouden reageren aangezien ze telefonisch na 19u niet meer bereikbaar waren, maar niks op gehoord. Ik ga morgen wel alsnog bellen nou ik weer voor niks heb zitten wachten en m’n planning erop aangepast heb. Heb het zojuist ook maar ingesteld op afleveren bij een DHL punt, want anders kwam ie morgenavond wéér langs en zie dan wel wederom een herhaling plaatsvinden anders. Hoe vaak blijft DHL het uberhaupt proberen, PostNL maar 2x namelijk (met geluk haha). Is trouwens bij een DHL punt dat ik helemaal niet ken dus moet ook nog wat zoeken haha. Maar zo irritant zulke dingen, ik bestel niet voor niks, op deze manier had ik net zo goed zelf naar de winkel kunnen gaan. Al begrijp ik nog steeds niet dat een pincet in een zodanig groot pakket bezorgd moet worden dat het niet door de brievenbus kan
Bij PostNL spreken ze de chauffeur iig wel aan hoor. Want de volgende dag kwam hij boos aan de deur verhaal halen
De chauffeur van PostNL probeerde dat bij mij te ondervangen door zijn eigen 06-nr op het briefje te zetten met de mededeling dat ik hem bij klachten maar moest bellen. Daar werd ik een beetje recalcitrant van, dus melding gemaakt bij PostNL, kwam ie een paar dagen later boos: “ik had toch opgeschreven dat je mij zelf moest bellen!” Ja, zo werkt het dus niet, vriend.
Dit was vlak voor ik naar NZ vertrok, benieuwd of ie er iets van geleerd heeft als ik straks weer thuis ben.
Aan mijn huisgenoten. Vooral aan het feit dat ze de verwarming op 25 graden hebben gezet.
Dat de AH de verspakketten eruit haalt vanwege de speciale kerst verspakketten waar allemaal vlees in zit.
Ja, wel een aantal maar dat zijn vooral bijgerechten. De gewone verspakketten moet je officieel vaak ook vlees toevoegen, maar dat vervang ik dan door iets anders.
Ik hoop zo dat je daar ook weer melding van hebt gemaakt
Ik slaap bijna elke dag door mijn wekker heen, zet er al expres 2 zodat ik ff kan snoozen en vervolgens word ik een half uur later wakker. Heb gelukkig wel speling, maar dan nog zo irritant.
Er zit een man tegenover me in de trein die een muts draagt van (overduidelijk) echt bont en hij heeft ook een ‘accessoire’ van bont aan zijn LV-koffer hangen
. Ik word er echt agressief van!
Hoe kan je nou als masterstudie, waar er maar 2 van zijn in NL. Waardoor dus 80 procent van de studenten zeker 2 uur moet reizen een tentamen om 8.15 plannen. Waarom doen ze dit nu al voor de tweede keer. Nu moet ik dus ergens in de buurt gaan logeren, want tegen de tijd dat ze de tijden bekend maken zitten alle hotels al vol. Heerlijke voorbereiding voor een tentamen dit.
Alle natuurfotografen op instagram die allemaal dezelfde foto’s in dezelfde kleurenschema’s maken op dezelfde plekken (IJsland, Pragser Wildsee, kastelen in Duitsland) en continue bij elkaar reageren “woah epic bro!!”
Geloof mij die community is nog saaier en inspiratielozer dan alle IG-tryhardmodellen
Mensen kinderen, is 't nou echt zo moeilijk? In een live app, je zou toch zeggen dat daar wel een check op zit
Ik ben zo iemand die hierdoor zou overstappen haha
En dan ook nog een dt-fout
Daar doelt ze volgens mij ook op
Oh ik dacht omdat er “Hoi” staat
Haha nee tuurlijk bedoel ik de d/t fout, “hoi” is toch niet fout? Gezien ik 't ook over een check heb. Of vinden jullie dat niet professioneel ofzo? Want anderzorg richt zich volgens mij sowieso op jongeren dus dat verbaast me niks
Nee ik vind “Hoi” ook prima, vooral omdat zij zich richten op jongeren. Maar heb hier op het forum wel eens gelezen dat meiden het niet prettig vinden om door zo’n instelling (waar zij een klant zijn) informeel aangesproken te worden, dus vandaar dat ik dat dacht haha
Ah ik ergerde me vooral aan de hakkeligheid van het hele bericht met die rare zinsopbouw en de nieuwe zin voor ‘of stel zelf je pincode in’.
Ja die laatste is ook echt lelijk, het is sowieso allemaal een beetje te “hip”. Maar je kan nog wel hip doen en gewoon je d/t regels goed hebben haha
Ja ik! Ik vind tutoyeren meeeega irritant.