Mijn brandalarm ging net uit het niets af. En nu ben ik super bang dat er iets in brand staat ook al zie ik niks branden.
Het was zo een verademing toen ik op kamers ging en er achter kwam dat je dit dus niet meer hoeft te eten als je het niet lekker vind.
Aan mijn man, met zān fucking manflu. Ik heb dingen voor vandaag afgezegd omdat we samen een dagje uit zouden. Loopt ie nu te janken dat ie het niet wil want hij is zo verkouden. Gast, ik loop daar al 6 weken mee. Het leven gaat gewoon door hoor. Ik ben echt zo pissed nu.
Gewoon zelfstandig gaan, ik vind dat ook zo teleurstellend als plannen last minute niet doorgaan.
Het heerst blijkbaar 
Vriend: ik voel me echt kak vandaag. Heb dikke ogen en een dikke keel en overal snot.
Zoontje (3): ik voel me ook kat, ik ben verkouden.
Dat de WEEKDAY Ɣltijd blijft adverteren voor dingen die al uitverkocht zijn.
Winkelspersoneel dat zo nodig opmerkingen moet maken over je lichaam, waardoor je ineens dingen ziet die je nooit eerder gezien hebt.
Al een paar keer gehoord dat mijn schouders breder zijn dan mijn heupen bijv., was me zelf nooit opgevallen, maar nu zie ik het zelf ook en ben ik er een beetje onzeker over pff.
ahja, ik heb dit ook al eens gehad.
Ik ging oorgaatjes laten schieten bij de juwelier en hij zet de stipjes en laat me in de spiegel kijken. Ik zeg dat ze niet even hoog/gelijk staan. Zegt die man, āja maar je oren ook niet.ā Ik had er zelf nog nooit op gelet maar vond het zoān kutopmerking, ook gewoon de manier waarop hij het zei
Ik had vier jaar geleden een keer dat een vriendin van me ging daten met mijn verse soort van ex, zonder goedkeuring aan me te vragen en terwijl ik dat heel moeilijk vond. Het is toen daardoor ook heel naar gelopen tussen die jongen en ik. Toen heb ik haar gezegd dat dat een probleem voor me was dat ze dat deed en dat ik er met haar over wilde praten. Vervolgens nam zij daar 0 initiatief in en is dat nooit gebeurd. Zag haar laatst fietsen en toen zei ze heel schijnheilig hallo. Zag dat ze me ook van facebook verwijderd. Wat een dom wicht eigenlijk zeg. Ben blij dat ik van haar af ben. Heb eigenlijk nog wel heel veel zin om tegen haar te zeggen hoe onbeschoft ik het vind hoe ze met me is om gegaan. Ze is nog ontzettend saai ook, maar beter dat ik van haar af ben. Ok moessst ik even kwijt
Avocadoās met dradenš
Om nog eens terug te komen op het vochtprobleem in mijn slaapkamer: ik heb er een thermometer neergezet en het is er 11°.
De centrale verwarming staat 's nachts al op 18°.
Geen wonder dat alles condenseert met zoān temperatuur he.
De website van Samsung
Ik had een nieuwe telefoon en er was zoān actie waarbij je 100 euro terug kreeg op de aankoopprijs, niet mis dus. Ik heb serieus de klantenservice moeten bellen om te vragen waar ik me kon aanmelden om met die actie mee te doen, en ik kan normaal gesproken echt mijn weg wel vinden op het internet. Nu wilde ik gaan checken hoe het ervoor staat met die aanvraag, had een mailtje gehad waarin stond āklik hier om de voortgang te checkenā en wat denk je? Echt nergens te vinden waar dat staat. Wat een bizar slechte en gebruikersonvriendelijke website.
Een vriend is hier op bezoek met zijn vriend maar ze hebben zulke slechte tijdsinschatting
Het is wel handig om ten minste 30 min van te voren aan te geven als je wil afspreken omdat ik ook nog ergens (mijn huis) vandaan moet komen. En dan ben ik op de afgesproken plek op de afgesproken tijd maar dan zijn ze āeven ergens anders heen gelopen want het duurde langā waardoor ik vervolgens weer een half uur op hen moet wachten.
Deze auto ga ik echt netjes onderhouden
Gooit heel blikje monster over het dashboard + stoelen

Nieuwe bank eindelijk binnen gekomen⦠gister tijdens het filmkijken en op een stuk chocola gaan zitten. Heerlijk gesmolten in de bank natuurlijk 
Ja dit had ik ook bij mān wasmachine. Denk eigenlijk dat ze het expres zo doen zodat mensen denken: Gvd ik probeer het morgen nog eens. En dat dan vergeten. En zo geen geld terug krijgen.
Ughh ja, verschrikkelijk.
Laatst nog gedaan op het werk. Zulke flauwe vragen.
Zoān pot is 20 euro???
al die hilariteit krijg je niet voor niks he!