Ohh bij ons waren het zelfgemaakte potten. Met veren en stickers enzo erop 
Allebei erg haha.
In het kerstpakketje van mijn uitzendbureau zat ook een set met "40 heerlijke kletsvragen"
neeeee nee nee
zoān type zat ook in de organisatiecommissie toen ik voor stage een feest voor statushouders moest organiseren. zij wilde ook per se zulke pickwickvragen op tafel. haar dochter was āākunstenaarāā en maakte zulke vragen op geplastificeerd vel waar ze dan ook een tarief voor vroeg
. ik was verantwoordelijk voor het eten en ik leende toen een pen om namen van gerechten op te schrijven en toen zei ze dat ik HEEL GOED op die pennen moest letten. dus ik dacht: ooh vast dure Pipoos pennen ofzo. ik zag ze later bij de Action. naja niemand heeft ook naar die dingen gekeken want ze had uiteindelijk alle die vragen alleen in het Nederlands erop gezet en het feest ging uiteindelijk ook meer om de muziek/dans/eten dus prima
ik heb net nog mān hond in āde schepping van adamā gephotoshopt hoeveel mag ik hiervoor vragen?
Doordat bijna alle websites zoān cookiemelding hebben, klik ik net bijna op āakkoordā voor van die meldingen als er een nieuw artikel online komt. Ik wil geen meldingen en geen cookies laat me met rust 
Ik moet 2u in de trein zitten zonder oortjes en de boeken op mn ereader doen het ineens niet. Enige voordeel is dat mn telefoon goed opgeladen is.
Dat een nummer wat hƩƩl duidelijk over zelfmoord en mentale problemen gaat (en dat gevoel ook goed overbrengt) in een āLicense to Chillā (chill out to these songs!) afspeellijst van Spotify zelf staat. Vind dat best wel fout. Zin om te klagen lol.
Wel ideaal als verpakking voor een surprise. 
Ik erger me hier buitensporig aan:
Mijn laptop is gewoon verbonden met de wifi, maar volgens dat icoontje staat hij op vliegtuigstand en ik krijg dat niet weg 
Als je een aanvullende verzekering hebt voor je bril krijg je (ligt aan de verzekering natuurlijk) meestal ā¬100 of ā¬200 eens in de 2 jaar vergoed voor je bril. Als je een moeilijke sterkte e.d. hebt, kan een bril makkelijk boven de ā¬500 kosten. En vaak hebben mensen met dat soort sterktes ook wel eens in de twee jaar een nieuwe nodig ivm veranderingen.
Edit: ik ben verder geen expert, helemaal niet in verzekering en zorgkosten enzo. Dus als iemand nog een aanvulling/opmerking heeft⦠Haha
Maar als je een nieuwe bril nodig hebt omdat je sterkte is veranderd merk je dat toch? Of ga je op controle zodat dat in de gaten gehouden wordt? Heb zelf maar -2 en heb de laatste tijd het idee dat mijn sterkte achteruit is gegaan dus wil binnenkort een keer langs gaan, maar misschien is het anders bij hogere sterktes
Ik heb -6,5 (maar verder niks speciaals dus heb geen erg dure bril) maar ik merk dat zelf niet echt meer. Het gaat bij mij ook niet met sprongen achteruit. Ik heb ook geen aanvullende verzekering dus ik koop gewoon een bril wanneer ik het wil/nodig is en dat is toch ook meestal wel 1 x in de 2 jaar.
Oh misschien heb ik verkeerd gelezen, ik dacht dat de ergernis over de reclames ging. Als jij zo vaak een nieuwe bril nodig hebt moet je er zeker gebruik van maken! Maar wat mij stoort is dat het nu in de reclames lijkt alsof er wordt gezegd: maakt niet uit of je wel of niet een nieuwe bril nodig hebt, nu is het gratis!! En dat vind ik zonde, mensen die alleen een nieuwe bril halen omdat de verzekering het dekt ipv dat ze een nieuwe bril nodig hebben.
Ohh misschien heb ik jou juist verkeerd begrepen! Ik moet eigenlijk ook slapen haha!
Als zelfs al de vaatwas in gang steken al te veel werk is⦠Ik ben een week weg geweest en de vaatwas zit vol met vuile vaat en er staat nog meer vuile vaat op het aanrecht. Dan denk je geen gedoe te hebben met huisgenoten die hun afwas niet doen, omdat er een vaatwas is, is zelfs dat te lastig. Grrr.
Haha, ik heb hier zulke goede herinneringen aan! Ik was op CuraƧao en ging met mijn tante naar een verjaardag. Het was een kleine verjaardag en we gingen spelletje doen. Voordat we 30 seconds gingen spelen, wilde de rest dit heel graag spelen en ik had geen idee wat het was. Nou ik heb het geweten hoor! De rest was van 30-60 en inmiddels weet ik wie bij welk fort seks heeft gehad, dat je op je 60e best nog seks kan hebben in de spagaat en wat voor complimenten mijn tante krijgt in bed 
. Ik vond het echt heel leuk, maar het is ook wel vreemd om dit te bespreken met mensen die je niet kent. Ik kan me niet voorstellen dat mijn moeder dit óóit zou doen op een nederlandse verjaardag.
Dat alternatieve zorg niet vergoed zou moeten worden ben ik het vaak erg mee oneens eigenlijk. Goede echt werkende therapie als haptotherapie valt daar ook onder. Heel erg onbewezen wazige spirituele medische zorg kan ik me wel voorstellen dat dat beter niet vergoed kan worden, maar ik heb ook ooit alternatieve therapie gehad bij een vrouw die dingen met energie deed en dat heeft me ontzettend geholpen. Het is echt niet allemaal onzin hoor, die alternatieve therapie. Alles is zo gebaseerd op absolute wetenschap, wie zegt dat er niet andere dingen zijn die niet zijn waar te nemen als iets wat ook heel veel mensen helpt? Ik vind dat altijd een beetje kort door de bocht. En een lastige kwestie om een grens te trekken natuurlijkā¦
En over brillen, ik vind het erg terecht dat dat wel vergoed wordt aangezien je met slechte ogen zonder bril gewoon niet zou kunnen functioneren.
Dat ik een hele bak wafelbeslag heb gemaakt maar mijn wafelijzer te stom is om er fatsoenlijke wafels van te maken. Midden wordt niet gaar. Blijft heel licht. De helft drijft eruit omdat het dus niet snel genoeg warm wordt waardoor de keuken een mega zooi is met wafelbeslaglava. En als er dan een wafel lukt dan is ie prima als hij nog warm is maar zo gauw als ie afkoelt is een een taaie slappe hap.
Ik heb al eerder gepost over onze kat die in dit koude, tochtige kakhuis de deur open gooit, een rondje door de woonkamer loopt en weer vertrekt. Nu gooide hij net de deur open, bleef 3 seconden in de deuropening zitten en liep toen weg.
Dr muziek in de wachtkamer van mijn psycholoog. Ik had hem uit gedaan, maar de behandelaar liep langs e. wilde gezelligheid -___-
En ze is te laat.
Mijn vriend werkt altijd op maandag en ik ben op maandag vrij. Meestal ga ik dan wat doen, maar ik heb griep dus zit nu thuis. Nu werkt hij thuis, dus zit hij de hele tijd te bellen met mensen waardoor ik echt als een fucking muis stilletjes in de kamer moet zitten en ik vind het echt schijtirritant, want dit is de dag om dr Phil te kijken en domme youtube videos etc. en hij is tot nu toe al gedurende de hele dr phil aflevering aan de telefoon bijna en ik ben gewoon echt boos hahaha