Waar erger jij je aan? #2

bij de praktijk waar ik ga staat bij dat je hem niet uit mag zetten ivm privacy. omdat je anders anderen zou kunnen horen tijdens een sessie. misschien is dat daar ook zo

2 likes

Ik ken mensen die een soort van yoga/mindfulness doen waarbij het wel vergoed wordt! Dus wordt wel gedekt (denk wel onder specifieke omstandigheden)

1 like

Dat moet ik ook hebben! :heart_eyes: Waar koop je zoiets?

Ik snap wat je zegt, maar het blijft zo dat er dingen zijn die niet in wetenschap te vangen zijn. En dat maakt het niet minder waardevol. Het is heel makkelijk om zoiets in een “eigen ervaring” hokje te plaatsen. Sorry ik merk dat ik me hier een beetje persoonlijk aangevallen door voel, wat ongetwijfeld niet je bedoeling is. Ik denk dat heel veel mensen uberhaupt niet eens denken aan alternatieve therapie, en dat is gewoon heel erg zonde (meerdere mensen om mij heen hebben hier goede ervaring mee die bijvoorbeeld niet verder kwamen met een normale psycholoog). En voor iedereen werkt iets anders. Ik vind de wetenschap nou eenmaal niet heilig.

2 likes

Ja nu soms met aanvullende verzekeringen wel, maar het is dus een groot discussiepunt

Omg die gif triggert echt vanalles in mij. Zo’n hekel aan kijken naar etende mensen.

Daarbij vind ik dat we het geld van de zorg moeten besteden aan evidence-based. We hebben al geld te weinig dus niet aan dingen die misschien wel helpen, maar misschien ook niet.
Alternatieve zorg heet niet voor niks zo. En hoort wat mij betreft niet in de basiszorg.

19 likes

Misschien is een deurdranger een optie? Maar dan kan je kat niet meer terug. :see_no_evil:

Ho had niet gescrolled, zie al dat het werd aangeraden
 Sorry!

1 like

@assiya @karl_lagerfeld

Superfijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zulke dingen altijd heeft. Kan nooit een keer ergens zuinig op zijn :expressionless: Zit zo weer een vlek in, gewoon onhandig ben ik (en soms wat lui om een bord onder mn kin te houden maar op schoot waardoor er altijd wel een hap langs valt):laughing:

1 like

de gastwifi van een plek waar ik te vroeg ben werkt niet op mijn gsm

@willem @Saturnus Bedankt! In de zomer was het nooit zo’n probleem maar nu komt er steeds zo’n koude windvlaag, super irritant. Vriend had het al over zo’n dranger maar ik was bang dat de kat er dan tussen komt, maar toch maar eens kijken naar een wat soepele.

2 likes

We zitten in een huurhuis en we willen graag verhuizen, dan moeten we voor de deur betalen. Is een deurdranger toch iets goedkoper haha.

2 likes

Aan de hele dieet/sport/gezond eten voornemens/lifestyle rond kerst en oud&nieuw. Eeeéélllkk jaar weer. Irritant.

10 likes

Dat ze mijn pakketjes steeds bij de winkel hiernaast afgeven. Die is van een stichting en dagelijks open van 11 tot 16. Oftewel: TIJDENS WERKTIJD. :rage:

Nu moet ik morgen in mijn pauze als een gek op en neer fietsen om het te halen

Ik zou een stickertje op de brievenbus /bel bij je plakken met: wanneer niet thuis graag niet bij “winkel” afgeven maar bij “postNL punt of andere winkel”
Ik ontvang veel pakketjes en geef bezorgers altijd instructies hoe of wat anders is het gewoon kut.

Edit: er is trouwens een pakketjes-irrtatie topic :wink:

ooooh precies hier ook zo’n irritatie. Lekker op de bank lopen gamen in je joggingsbroek en ervan uit gaande dat ‘ons vrouw’ alles wel regelt. En als hij dan iets moet doen bijvoorbeeld ff een boodschap of nieuwe sokken halen voor zichzelf moet ik altijd mee. Het blijven kinderen.:roll_eyes:

2 likes

Daar dacht ik inderdaad ook aan nadat ik het hier gepost had. Maar goed, toen stond het hier al. En was inderdaad fijn geweest als ik daar vanochtend aan gedacht had, maar niet gedaan. Wist ook niet dat het vandaag afgeleverd zou worden (of nou ja, had ik wel kunnen weten, maar dacht er pas later aan).

1 like

Nou lang leve huisgenoten. Ik dacht nog even snel een wasje te draaien, sjaal, andere kleding die ik wellicht morgen aan wil. Ik heb een droger dus opzicht moet dat kunnen.
Nu gaat mijn wasmachine deur niet open? Ik weet bijna zeker dat mijn huisgenoot de deur dicht heeft gegooid met dr lompe fiets. Kan gebeuren ja.
Maar heb nu wel nog een ander wasprogramma moeten aanzetten. Wilde vroeg gaan slapen, maar dat zit er duidelijk niet in vandaag. Als er nog 1 iemand aan die wasmachine komt, vermoord ik diegene. Echt hoor.

huh

2 likes

Nevermind. Zojuist een onschuldig iemand de schuld gegeven. Ik ben bang dat ik de wasmachine zelf stuk heb gemaakt? Iets te vol gedaan.

Er zit ook nergens een hendel waarmee je in geval van nood de deur kan openen. Help.
Heb hem op centrifugeren gezeten. Fingers crossed dat ie straks ineens open vliegt.