oh ja dit deed mn zusje ook zo vaak. of de welbekende “praat eens rustig!!!” net zo’n dooddoener. ik ben gewoon enthousiast ja. laat me.
wat heb je gekregen?
oh ja dit deed mn zusje ook zo vaak. of de welbekende “praat eens rustig!!!” net zo’n dooddoener. ik ben gewoon enthousiast ja. laat me.
wat heb je gekregen?
Ja, stom hè. Dan slaat mijn humeur ook direct om. Ik ben schoonmaakster en kreeg van één van mijn klanten/bedrijven een waardebon voor de plaatselijke drogisterij 
Vind straattaal zelf juist iets heel moois en ook belangrijks. Maar begrijp je ergernis op zich wel.
Mijn moeder heeft vanavond de lp’s van Roger Whittaker weer gevonden en opgezet.
Tijd om eens even wat krassen aan te brengen.
Mijn stagiaire. Ik was in gesprek met een collega, zij luisterde mee,maar had geen inbreng. Kwam er iemand aan de deur om te vragen voor een klein ding. Dus ik vraag of zij dat even wilt doen, omdat ik in gesprek was.
Zegt ze dat ik dat ook prima kan doen. Nou serieus…
M’n huisgenoot. Ben echt te oud voor in een ‘studentenhuis’ te wonen, wil gewoon een huis voor mezelf, en geen vreemden bijna dagelijks over en luidruchtige gelach en gebler 's avonds/'snachts.
Kan financieel alleen niet. Zij is niet eens zoveel jonger en de jongere in dit huis zijn nog rustiger in de avonden maar ok.
Ooooohhh dat vind ik ook zo erg! Ik voel de boosheid er nu gewoon van opkomen. Zo denigrerend ook. Ben wel eens gestopt met vertellen en dan is het: “nee, zeg nouuuu.”
Ja doei, dan had je maar oprechte interesse moeten tonen.
De nieuwe op werk is nog niet eens begonnen en ze vraagt al of ze op sommige dagen eerder naar huis van vanwege haar hond.
Het zit ons ook nooit mee.
Hoe heb(ben) jij (jullie) gereageerd hierop?
‘beste vrind, heb jij je huiswerk al gemaakt, neef/vrind? Kom dan maar gauw naar huis’
Waarschijnlijk inmiddels al lang opgelost maar bij de meeste machines werkt het om de stekker er uit te halen en dan een x aantal minuten te wachten (5 bij mijn machine). Dan ontgrendelt ie als het goed is
Had ik geprobeerd zonder succes. Na 2x centrifugeren programma is hij inmiddels open!
Haha dacht even snel tussendoor te wassen.
Thanks voor de tip trouwens, misschien volgende keer met iets meer geduld proberen (Had ergens gelezen 30 minuten van de stroom af).
Raakte een beetje in paniek ook omdat ik niet zoveel kleding meer heb (bewuster kopen, kleding weggeven etc). Dus mijn hele kledingvoorraad zat in de wasmachine. Gelukkig nog een oude broek gevonden die ik vandaag aan kon.
Deel 42 in het verhaal van het vochtprobleem in de slaapkamer:
De huisbaas is langsgekomen en ze zegt dat het best wel eens zou kunnen zijn dat de barsten aan de buitenkant van de muur het probleem zou kunnen zijn maar daar gaat ze heel diep over nadenken en ondertussen gaat ze het ventilatiegat laten nakijken (WAAROM JOH HET IS EEN FUCKING GAT DAT PRIMA ZN WERK DOET EEN GAT TE ZIJN) en ze gaat ons “ergens deze week” een anti-schimmel spray kopen.
glbgjhLGQBFIGfheZBTHEJZKBGFDJSGH<IUJ
En mijn vriend doodleuk “oh maar ze is heel vriendelijk en redelijk hoor”
Goed dat ik er niet bij was, ik had ze allebei uit onze bedampte raam gegooid.
Hahaha wattttt 
Die schimmelspray kun je echt niet gebruiken op je slaapkamer. Dat is 80% chloor volgens mij. Slaat echt heel erg op je longen. Ik gebruik dat wel eens op de badkamer, krijg er standaard hoofdpijn van
Nee, schimmel spray erop sprayen heeft geen zin. Dit probleem zit dieper.
En ondertussen slapen jullie nog steeds in een schimmelkamer? laks hoor!
Ik ben zelf opgestaan,mede omdat die persoon die het vroeg erbij stond. Ze had eerder op die dag haar positieve eindevaluatie gehad van mij.
Ik vind niet dat stagiaires een sloofje moeten zijn, echt helemaal niet,maar ik stond echt even heel verbaasd te kijken.
Ik moet ook nog wat leuks kopen voor haar afscheid 
Degene die het zou doen,is ziek helaas.
Ik zou dit alsnog aankaarten, en als ze het niet serieus neemt ook gewoon officieel verwerken in haar evaluatie.
@Karl_Lagerfeld ik vind het ook echt een kutidee. De schimmel is het grootste probleem niet uiteindelijk, het vocht wel.
@Luna111 het probleem is in de herfs van vorig jaar begonnen en toen heeft ze ons afgescheept met een klein toestelletje dat vocht uit de lucht haalt. Dat ding heeft een capaciteit van 750 ml en zit op twee weken vol.
@monkeyslut ik zou toch een keer bij de huurbond oid (geen idee hoe dat heet in NL) bekijken wat je rechten zijn want hier in België worden vochtproblemen wel vrij serieus genomen. Ik ga in ieder geval met de gemeente contact opnemen voor gratis bemiddelling en als het nodig is stap ik naar de vrederechter.
Ons een jaar lang in die smerige rotkamer laten zitten en nu zeggen dat “vochtproblemen als deze vaak voorkomen in oude huizen”?!
Maar we betalen wel voor een perfect afgewerkt gerenoveerd huis hoor.