Waar erger jij je aan? #2

Als je in de kantine rustig zit te eten, even tot je zelf komt en die tien mensen die langslopen moeten je weer smakelijk eten toewensen :rage::rage:
Moet je snel je hap doorslikken om hun zogenaamd te kunnen bedanken. Laat me gewoon met rust.

En daarnaast houd ik van lekker belegde broodjes en dat mensen dan zeggen: oh dat ziet er weer bijzonder uit, oh wat voor bijzonders heb je nu weer? Zo je maakt er wel een feestje van.

Ja hallo, hoe kan je je daar na een jaar nog over verbazen? :rage::rage:

gister heb ik geantwoord met: " het is gewoon eten hoor :roll_eyes:"

30 likes

Mensen hebben ook vaak een iNdentiteitsbewijs/ kaart! :woman_facepalming:

3 likes

Aangezien we toch in dit topic zitten… kan me hier wel aan irriteren. Jij hebt een ā€˜grote voorraad’ en andere mensen hebben de pil nodig en kunnen hem niet krijgen

1 like

Ik heb van de week ook voor een half jaar gekregen, dus ging er eigenlijk vanuit dat de problemen opgelost zijn. Wat een raar gedoe allemaal!

Nee mijn apotheek heeft ze niet en ik slik nu een andere pil waar ik dagelijks misselijk van ben en doorbraakbloedingen van krijg

:disappointed_relieved:

Belachelijk! Lijkt wel alsof de apotheken dan ieder voor zich denken in de hoop dat zij (dus per apotheek) zo weinig mogelijk klachten/zeurende mensen krijgen? Of zal een iets anders achter zitten?

Ik maak er wel vaker een opmerking over. Maar ik word nu dus ook regelmatig een grammar nazi genoemd. :weary:

Alles moet tegenwoordig maar in het Engels op social media maar al die taalfouten bij Nederlandse bedrijven zijn zo irritant. Hier twee prachtige voorbeelden voor jullie:

• Did you already tried …
  • Have you already buyed (echt, buyed???)
8 likes

Ik heb nu al 12 uur geen internet, ik woon blijkbaar ergens in de Middeleeuwen. Ben echt te verwend door Nederlands internet.

Verder startte de auto niet, terwijl we over een paar dagen 7 uur in een auto zitten met een berg shit om te verhuizen. Accu was blijkbaar leeg maar niemand weet waarom en kan niet garanderen dat het niet nog een x gebeurt. Fijn zo voor kerst.

Verder voelde ik me compleet incapabel. Die man zei: o x aantal volt toen hij de accu ging doormeten. Mijn man zag ik begrijpend knikken dus ik vroeg aan hem goh, is dat goed of slecht. Hij: weet ik veel.

Dus ik maar vragen: ist das gut? En hij moest lachen want het is blijkbaar nicht gut. Waarom doen mannen altijd alsof ze een idee hebben waar het over gaat.

7 likes

Hahah zo herkenbaar dit. Mijn man gaat altijd heel stoer ook onder de motorkap kijken. Toen we vorig jaar een nieuwe tweedehandse auto kosten ging hij zo semi-prof onder de motorkap kijken en zegt 'ie zo: ā€˜Ja, kan zo wel zien dat de distributieriem aan de beurt is’.

Waarop ik zeg: ā€˜Uh schat, dat is de v-snaar. De distributieriem kan je niet zo zien’.

Ik ben namelijk degene die meer verstand heeft van auto’s, maar hij doet alsof hij dat meer heeft. Haantje.

47 likes

Jaa dat is er! Het heet ook ā€˜Taalergernissen’.

Ik erger me aan de teringzooi hier in huis. We gaan binnenkort verhuizen naar een groter huis (omdat we te weinig ruimte hebben in huis haha) maar nu moeten de spullen hier nog een plek hebben voor zolang. We hadden het hele huis suuuupernetjes in verband met foto’s en bezichtigingen en daar is nu echt niks meer van over. Ik word er echt onrustig van maar het lukt me ook niet om mezelf er toe te zetten het weer zo netjes te maken.

Muhahaha…hele rant over de DHL, eindigend met: ā€œIk wil mijn pincet.ā€

(Maar ook: Dat dingetje past 80 x door een brievenbus.)

Dat mijn kat ineens in haar mandje heeft gepist en dat ik er ook nog eens vol in greep toen ik dat ding wou oppakken. :unamused: Volgens mij is ze geen fan van haar nieuwe kattenbak.

Nu hoop ik maar dat haar mandje een beetje oke uit de wasmachine komt.

Nee doelde meer aan de uitgifte van de apotheken! Als ze mij voor een jaar zouden geven zou ik ook geen nee zeggen :joy:

Dat ik zo graag leuk gevonden wil worden door bepaalde mensen. Pff

1 like

Mensen die het hebben over ā€˜de bende van ellende’, bijvoorbeeld over hun vriendengroep ofzo :face_vomiting:

28 likes

Wil en Tien noemen de kinderen zo! :weary:

2 likes

Je kunt je eraan ergeren, het irriteert je.

srry :pensive:

5 likes

Boris?

2 likes