Nog erger: over hun kinderen. Denk dan meteen dat het de allerbraafste kinderen in de historie van de mensheid zijn.
Ik heb vorige week wat dingen bij de Hema gekocht en nou zie ik toevallig op de bon dat er een artikel 2 keer aangeslagen is ipv gewoon 1 keer.
Ik vond het bedrag toen al zo hoog maar ik was die dag niet echt in een goede mood dus heb er verder niet over na gedacht⊠Baal behoorlijk, ruim 20 euro voor niks betaaldâŠ
Ik zou even contact opnemen met de klantenservice. Waarschijnlijk klopt de winkelvoorraad dan ook niet en kunnen ze kijken of ze je misschien kunnen compenseren.
Zo heten inderdaad heel veel honden (en mijn neefje)
Mijn man zei inderdaad ook al dat ik er even naar toe moet gaan⊠dus dat doe ik morgen maar.
Vind het gewoon stom van mezelf.
Ik vind dat dus een super leuke naam voor mensen en honden! Ik ken ook een hond die zo heet en dat is echt mân favo hond 
Ik associeer het in iedergeval niet per se met een hond gelijk. Dan vind ik Max of Boris inderdaad wel meer een hondennaam.
Mensen die âkomt goed!â zeggen.
Ja dit is ook om je te ergeren
@pantalones Ik vind het gewoon zoân loze, popi jopi kreet. Ik kan niet precies mân vinger erop leggen dus heb eigenlijk ook geen goed alternatief. Ik denk altijd: ja dat zal wel, laat maar zien.
Mezelf 
Dat ik mijn date van vrijdag heb gegoogled en fotoâs gevonden heb waarop hij meeeegaaaa aantrekkelijk eruit ziet. Oef. Het is alleen zoveel leuker je te laten overvallen. Nu kan het alleen maar tegen vallen denk ik. FoeiâŠ
Dat ik glitter inpak papier heb gekocht! 
Hele tent vol glitter!
Wekenlang heb ik mijn thesis uitgesteld omdat ik geintimideerd was door de hoeveelheid. Nu heb ik nog maar heel kort en alsnog stelde ik het uit omdat ik gestrest was door de hoeveelheid tijd.
Nu ben ik minder dan 2u bezig en heb ik mn complete introductie wel ongeveer af, wat ± 25% van mn hele thesis is.
Had me zo veel stress kunnen besparen als ik geen overthinker was
Ja, alles vol glitter. Zelfs mân broodje dat ik tussendoor at. Ik ga vast glitter poepen. Of moet dit in het TMI topic?
De like is niet omdat ik blij ben dat je in de situatie zit, maar voor de herkenbaarheid. Helaas zit ik in hetzelfde schuitje
Oooohh, ik heb ook glitterpapier gekocht en wilde dus straks beginnen met inpakken :â)
Ik krijg de hele tijd op youtube zoân reclame van Nuon over dat je kunt uitspreken wie je waardeert en waarom. Echt, wat een schijtreclame zeg. Gaan allerlei mensen op camera een boodschap inspreken voor iemand die ze waarderen. Maar ze kramen ook allemaal van die basic, niet-inspirerende onzin uit.
Dan vraagt er ook zoân stem: âWie wil jij waarderen?â En dat vind ik gewoon al een irritante zin. Maar dan zegt één of ander meisje dat ze haar vriend Nick wil waarderen met de volgende boodschap: âJe staat altijd voor me klaar.â Niet te geloven, dit moet wel ware liefde zijn.
En een vrouw die ene Greetje wil waarderen zegt zonder grappen: âZe zeggen wel eens: Het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers ophangen. Nou, dat doe jij dan ook.â
En hoezo is dit alles een reclame voor een energieleverancier? Natuurlijk is het goed om naar mensen uit te spreken waarom je hen waardeert, maar wat heeft een bedrijf als Nuon hier ooit mee te maken?