Waar erger jij je aan? #2

Dat mijn piercing zo zwaar ontstoken is dat ‘ie er nu uitgehaald is, geintje levert me een week antibiotica op. Daaaaaaag leuke kerst.

Hahaha Ik weet niet of het toeval is maar vrijwel altijd als ik een bericht van je lees zit je in de trein :sweat_smile:

2 likes

Haha ja dacht al dat het puur toeval moest zijn :joy:

Aan m’n rechteroor dat ieder jaar zo rond de feestdagen moet gaan ontsteken :rage: en aan die oordruppels die alleen op recept verkrijgbaar zijn waardoor ik telkens bij de dokter langs moet terwijl ik inmiddels zelf ook wel kan inschatten of ik ze nodig heb

Ik ook hehe, maar zorg wel dat alle gebruikte lucifers de andere kant op wijzen dan de niet-gebruikte.

5 likes

Ik lig dus ziek op bed met antibiotica door een, jawel echt, een ontstoken piercing. Ofja, een gat, want de piercing is er met geweld uit gehaald door de huisarts. Mijn oor is 3x zo dik dan normaal en pus al over the place. Ik ben er echt ziek van en ga echt kapot van de pijn. Alleen het lijkt alsof mijn vriendin me echt niet serieus neemt? “Ga gewoon mee stappen” Ik ga echt door een hel nu en ik wordt echt zo boos en verdrietig als ze zo doet.

1 like

Wat een inlevingsvermogen van haar, ga lekker zelf stappen met je niet ontstoken oor. Beterschap!

Ik weet ook wel dat gek klinkt dat je daardoor ziek bent… maar goed, dankjewel!

Wat een rare reactie zeg? Antibiotica en ontstekingen kan je echt flink ziek van worden, helemaal niks raars aan. En je mag ook nog eens niet drinken (geen idee of je dat normaal doet als je op stap gaat, maar de meeste mensen volgens mij wel). Beterschap en lekker negeren die vriendin!

1 like

Hey, wat vervelend! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het me ook niet zo voor kan stellen omdat ik er nog nooit van gehoord heb dat iemand daar zo’n last van kan hebben. Maar dan is het natuurlijk alsnog stom dat ze je niet serieus neemt, ze zou jou op je woord moeten geloven.

Doe lekker rustig aan komende dagen en hopelijk knap je snel op!

2 likes

Precies! Pillen willen ze hebben! Vooral veel zodat ze echt zieker zijn dan de buurvrouw. :+1:t2:

4 likes

“Dansjes en drankjes” :nauseated_face:

6 likes

En dan vooral allemaal na 2 dagen terug komen huilen dat je er nu OOK NOG diarree bij hebt en dat je een sterkere antibioticakuur wil :joy:

8 likes

Deze krijg ik vaak ook omgekeerd op de SEH, “ja ik heb vanmiddag van de huisarts antibiotica gekregen, maar vanavond hoestte ik nog steeeeeeeds, het knapt hiermee gewoon niet op!”

6 likes

Hahaha yaaaasss! DHL is echt de hel.

2 likes

Een vriend van mij wil me heel graag volgende week mee hebben naar iets in Amsterdam, maar ik ben nu voor de feestdagen in Groningen (woon normaal gesproken in Ams). Ik had me er juist heel erg op verheugd om hier een week te chillen en heb dus ook echt geen zin om daar heen te gaan (zeker omdat de dingen die hij voorstelt niet echt dingen zijn waar ik zo enthousiast van word dat ik twee uur in de trein wil zitten). Ik heb echt al op heel veel verschillende (ietwat omslachtige) manieren duidelijk proberen te maken dat ik er geen zin in heb, maar hij verzint overal wel een antwoord voor. En ik durf nu niet meer te zeggen dat ik gewoon simpelweg niet wil omdat ik bang ben dat hij het persoonlijk opvat. Nu kon ik niet op de datum die hij voorstelde (en de eerdere datum was ook al iets), maar nu komt er nóg weer een derde datum bij. Ik weet gewoon niet meer wat ik nu moet zeggen en irriteer me zowel aan mezelf omdat ik niet gewoon gezegd heb dat ik niet wil (al weet ik zeker dat hij dan wel met andere dingen gekomen was), als aan hem dat hij me niet gewoon laat gaan nadat ik zeg dat ik het er gewoon niet voor over heb om twee uur heen en twee uur terug te reizen. Het is net een telefoonverkoper…

Nu wil ik eigenlijk gewoon zeggen dat ik die derde datum ook niet kan, maar ben bang dat hij daar doorheen ziet ofzo. Of dat ie dan gewoon een vierde datum voorstelt.

dat ik een paar keer per week zo’n kutfoto krijg en dan “mijn avondeten”. En ook telkens dat ik gezonder moet eten. BLEH hou toch op. Mijn levuh. Met je eeuwige banaan en noten. Helemaal kriegel word ik ervan.

4 likes

Hahahahaha wat is dit voorn schrale bedoening dan? Zeg gewoon flikker op met je banaan! Dit is amper een snack, laat staan een maaltijd

15 likes

En in grote nood iets wazigs van Dr. Vogel. Werkt ook altijd. Of peterselie in je oor.
Sorry, dit is een familie grap!

2 likes

Ik denk dan meteen: good luck with your illusion of superiority! :thumbsup:

Volgens mij is dat van Horton hears a Who!

1 like