Ah neeeee ik krijg een koortslip. WHY NOW. Extra lelijk met kerst. Gelukkig wist ik nog niet wat ik aan zou doen maar dat het gemaskerd gaat worden staat vast. Of ik huur nog even een kerstmannenpak incl baard. Stom.
Ik heb al meerdere malen gevraagd of dat wel voldoende is als avondeten voor een volwassen man van 185+ cm maar ja dat is dan wel zo. Heb nu ook gezegd dat ik dr wel een beetje klaar mee ben want nee ik ga dat niet als avondeten eten. 
Ugh ja je hebt ook gelijk hoor⊠Ik vind het met hem gewoon zo lastig altijd (met anderen ook, maar die stellen meestal niet zulke creatieve plannen voor die ik eigenlijk niet zo heel bijzonder vind). Ook omdat ik hem nu echt al best lang niet meer gezien heb, waardoor ik het extra lullig van mezelf vind. Maar waarom ook precies in de twee weken dat hij weet dat ik niet in de buurt ben, terwijl ik de rest van het jaar op een half uur afstand woon.
Ik moet eigenlijk echt naar de kapper maar heb geen zin om een afspraak te maken⊠zal ik vandaag of maandag maar gewoon op de bonnefooi gaan of is de kans dan heel erg groot dat ik overal wegens drukte word weggestuurd? Ik neem aan dat ik niet de enige ben die nog even voor kerst aan wil 
Alle slappe slappe maatregelen die de politiek neemt mbt het klimaat. 1 cent accijnsverhoging op fossiele brandstoffen per 2020. Wat is dat voor intense slappe hap, hoe denk je in godesnaam dat je electrisch rijden daar werkelijk mee gaat stimuleren?
En die vliegtaks van 7 euro, terwijl vliegen als je kijkt naar hoe schadelijk het nu is 63% duurder zou moeten zijn. En maar wel mooie doelen stellen en praatjes houden, wat ze doen gaat echt ongelofelijk nergens over en ik word met de dag bozer. Hoe kun je een kind nog aankijken in deze wereld als je zo slap zo slap inzet op zulke dingen. Ik kots erop.
Kan je niet via treatwell een afspraak maken? Zie je meteen de beschikbaarheid, de tijdstippen en de prijzen en je kan van te voren betalen of ter plekke, kunnen ze ook niet de prijs ophogen voor styling ofzo en je hoeft niet te bellen, #ikhaatbellen
Oeh bedankt voor de tip, ik kende het nog niet! Dit klinkt wel ideaal
Ik ben snot verkouden en sta kerst koekjes te bakken. Ik proef dus alleen niet of het goed smaakt en dat vind ik zo erg! Het deeg smaakt naar bloem, proef niet eens de suiker en het vanille extract. Op hoop van zegen dat de koekjes goed uitpakken. 
Okee done it. Nu schijt ik zeven kleuren tot ie terug appt.
Je wil ook niet weten hoeveel mensen ook denken dat een antibiotica kuur wel even zonder recept gehaald kan worden. Ik heb vandaag ook alweer meerdere boze mensen aan de balie gehad. Want ja ik zie toch hoe ziek ze zijn!!! En ik moet gewoon meedenken en wat meegeven en mij niet achter regeltjes verschuilen!!!
Aan mn schoonvader die iedere verkoudheid een griepje noemt. En aan mezelf omdat ik het niet kan laten te antwoorden dat griep iets heel anders is dan verkouden zijn. Dat je daar niet van na 2 dagen weer beter bentâŠ
Dat is waar, maar ik had zoân stopcontact batterij oplader met 4 batterijen dus ik zat dan nooit zonder haha.
Op Facebook zag ik een bericht van iemand die zijn huis verkoopt in mân favoriete wijk. Dus ik stuur haar de vraag wat de vraagprijs is, stuurt ze me de brochure (zonder de prijs overigens) met het bericht âik zal maar eerlijk zijn, dit is geen starterswoning hoorâ.
Huh, wie zegt dat we een starterswoning zoeken en hoe baseer je dat op mijn profielfoto?
Misschien overdrijf ik, maar ik voel me nu een beetje beledigd haha. We kunnen zelf ook wel de conclusie trekken of we het kunnen betalen, hoeft zij niet te doen.
Ja precies. Ik ga niet meer op haar mail reageren verder, zoân droomhuis was het gelukkig niet.
Ik zou dit terug mailen haha
Aan mijn nonchalante âoh dat lost zichzelf wel opâ houding.
Ik moet al heel de week een mailtje sturen over een zaak die al sinds september aansleept. Ik heb een harde schop onder mijn kont nodig.
Edit: omg het kerstmutsje past perfect op mijn profielfoto 
Als mijn vriend zich niet goed voelt word mijn geduld op de proef gesteld. Hij heeft weer knallend koppijn nu of migraine. Hij gaat dan zielig zitten doen en heeeel traag eten. En super traag naar boven toe. Terwijl ik denk, je hebt geen honger eet dan niks of eet wat anders dan brood met ei. En ga snel je bent in, ik merk wel wanneer bet weer oké gaat.
En we zouden de trap gaan schuren, dat heeft nu ook vertraging.

Sowieso al een stom dekbed. Maar vooral âfor everâ in plaats van âforeverââŠ