Waar erger jij je aan? #2

Hop hop, harde schop.
Als je het nu doet kan je het een beetje los laten.

1 like

New year new me! En alle varianten daarop. :face_vomiting:

6 likes

ā€˜New year same me. Because I’m awesome.’

1 like

hahahah waarom staat dit opeens in mijn titel. ik lach echt veel te hard hierom

35 likes

De touchpad van mijn laptop doet het opeens niet meer en ik kan niets vinden in de instellingen waardoor het kopt. Nu zit ik heel onhandig in de bank met mijn losse muis.

Heb je geen toets ingedrukt die je trackpad uitschakelt? Bij mij zit die bij al die F toetsen vanboven

3 likes

OMG. Hij doet het weer. Ik wist dus niet dat dat kon :flushed:

Bedankt!

5 likes

Aan vrienden. Ze zijn gisteren naar een feestje geweest waar mijn vriend ook graag heengaat en ze vroeger altijd samen gingen. Zijn nu dus gegaan zonder hem ook te vragen en nu baalt hij. Ik vind het echt lullig

Deze kinderen

12 likes

haha dat meisje is echt de junior variant van ā€˜Can I speak to the manager please?!?!’

10 likes

Omg I did it!

Ben benieuwd of ik snel reactie krijg want het gaat om een ongeluk waarbij iemand tegen mijn auto is gereden en die kerel moet nu dus € 700 dokken. Merry Christmas!

5 likes

Al die berichten van de forumdokters en apothekers raken echt vlakken met de klanten die ik heb de laatste tijd die een kredietverhoging willen omdat ze cadeau’s moeten kopen of om andere redenen en ze gebruiken ook echt de term ā€œmeedenkenā€.

Ik reageer ook echt heel minzaam als iemand me aanspoort om mee te denken, of nog beter, in mijn plaats te denken :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

5 likes

Tot nu toe heb ik alleen helaas nog steeds niks gehoord… En wel een andere gezamenlijke vriendin die nu ineens ook een plan wil maken voor de kerstvakantie (maar waar ik wel gelijk eerlijk tegen ben nu en die het ook meteen helemaal prima vind…)

1 like

Mensen die te zichzelf promoten dmv de duurzaamheids"hype" maar het helemaal niet zijn. Voorbeeld: een (beginnende) blog over ā€˜sustainable traveling’, vervolgens naar Berlijn vliegen maar wĆ©l doen alsof ze duurzaam is door haar eigen fles water mee te nemen en te lopen ipv openbaar vervoer. En paar weken laten naar AustraliĆ« vliegen. Lekker bezig meid.

9 likes

Mja met die vriend is het altijd een beetje lastig, juist daarom vind ik het ook zo moeilijk om nee tegen hem te zeggen. Hij is zelf altijd super enthousiast en overal voor in en dan voel ik me meteen zo’n saaie drol die nooit iets wil. En hij is ook wel vaker uit het niets heel boos geworden, waardoor ik altijd een beetje op mijn hoede ben. Zoals ik het nu zie heeft hij het gewoon nog niet gelezen (hij heeft nu geen smartphone en we communiceren dus via facebook, en dat checkt ie dan alleen op zijn computer natuurlijk), maar hij is wel online geweest.

1 like

Neem net een slok te hete thee, mn hele tong naar de gallemiezen :sob:

1 like

Mijn vriend had deze ochtend zelfgemaakte warme chocomelk gemaakt en ik was veel te enthousiast. Bye bye tong.

3 likes

ik ben zo niet tevreden met mn kleren/stijl, maar zie ook nergens dingen die ik wel leuk vind en kan kopen :roll_eyes:

4 likes

Same! Mijn bankrekening is tevreden maar ik zou me toch graag wat leuker kleden.
Ik weet goed wat ik op superslanke modellen mooi vind maar als ik dan iets gelijkaardigs aantrek denk ik MEID NEE en kruip ik weer in mijn vertrouwde jeans en trui.

3 likes

Omdat als je een pilletje, drankje, poedertje of spuitje krijgt je pas ECHT ziek bent. Als je niks krijgt van de dokter heeft hij/ zij je niet serieus genomen of je hebt niet hard genoeg geklaagd. Zeker voor de feestdagen!
Daarbij is ook de KLEUR van het pilletje van groot belang op de mate van werking. Dat is echt waar! :woman_facepalming:

2 likes