Waar erger jij je aan? #2

Blijven zitten, hij mag niet bepalen wie waar zit. Gaat zijn vriendin maar op zijn plaats zitten.

9 likes

Ik zou vragen naar haar zitplaatsreservering. Heb je niet? Mooi, ik ook niet. En dan gewoon zitten.

9 likes

Ja k ben ook te onbeleefd voor dat soort dingen hoor, ik zou er gewoon gaan zitten

2 likes

Ik voel gewoon de frustratie haha.

Heb dan soms echt de neiging om alles terug te leggen en weg te gaan

1 like

Oh haha ja heb echt precies dezelfde ervaring maar heb dat echt 1000 keer liever dan dat fucking gestress bij AH of Lidl omdat alles snel gaat, alles tegelijk moet en je ook nog je bonuskaart zelf moet scannen en de persoon achter me ALTIJD een babyboomer is die me boos aankijkt omdat ik niets snel genoeg kan vinden. Soms gaik dan ook nog naar de Jumbo en vergeet ik dat je daar nog zelf je fruit en groente moet afwegen. :sob:

2 likes

Dat ze bij de albert heijn van die hele broden hebben en als je ze gesneden wilt hebben (wat volgens mij het grootste deel van de mensheid wil) dat dan de plastic zak eromheen opengescheurd wordt. Het brood wordt gesneden en weer in een nieuwe plastic zak gestopt?? Hoe bedoel je zonde van al het plastic.

8 likes

Die halve broden (en ik gok ook hele) zitten in een plastic zak als ze bevroren binnen komen, in die zak worden ze gebakken en als ze uit de oven worden gehaald wordt de zak weggegooid, laten ze ze afkoelen en dan in een nieuwe verkoopbare (plastic) zak gedaan. Dus dubbel verspilling dan.

Ik ook. Maar daarom heb ik ook geen vrienden

:dancingbanana:

4 likes

Als je een iPhone hebt en bij het afspelen hem vasthoud alsof je aan het bellen bent, dan hoort je omgeving het niet!

4 likes

Omg lifehack

2 likes

De weersvoorspellingen voor volgende week. Ik wil herfst! Ben klaar met de nazomer

2 likes

Geldt ook voor Android! Of iig bij whatsapp

Jongens die kleding van ‘Distrikt Norrebro’ dragen. En dan maar denken dat ze een cool Deens merk dragen. Voor zover ik weet is t niet meer dan een lame sub-label van The Sting, niks Deens aan.

3 likes

Voor morgen en dinsdag nog wel. Maar vanaf woensdag gaan de temperaturen weer omhoog.

De glazenwasser heeft mn hor niet meer dichtgedaan en nu stikt t van de muggen. Hoe moeilijk is t :confused:

Mijn inzet bij mijn verhuizing. Ik vind het zo kut om in te pakken. Liefst zou ik alles weggooien en over 6 maanden alles opnieuw kopen.

2 likes

Ik begrijp weer waarom ik online boodschappen bestel of bij de zelfscan bij de ah. Was net bij de Hoogvliet en er was een vrouw met heek veel boodschappen, maar ik zag dat de band leeg was en dat er nog een paar kleine dingen in haar karretje lagen en dat de rest allemaal gescand was. Mevrouw was in haar portemonnee aan het rommelen en ik dacht dat ze dus klaar was en haar pasje zocht ofzo. Ik leg mijn spullen op de band en opeens begint ze te schreeuwen. Neeee mevrouw!!! Ik ben nog niet klaar!!! Stop de band!!! Die paar kleine dingetjes in haar karretje moesten dus nog op de band. Ga dan niet in je portemonnee lopen rommelen doos! Echt alle andeee boodschappen waren al gescand en lagen op een grote hoop aan t einde bij de kassa. Vervolgens wilde ze dat de kassiere handmatig allemaal aanbiedingen ging uitrekenen. Toen was ze klaar, betaalde ze ging ze nog zelf mer de bon van alles uit lopen rekenen. Ze blokkeerde alles met haar kar en haar boodschappen en de kassiere kon ook niet verder. En dit was de enige kassa die open was😭.

Travelbloggers/vloggers die elke keer benadrukken dat ze de toeristen hebben ontweken op normaal drukke plekken (vaak door op onchristelijke tijden op te staan). Stoer.

4 likes

Welke broek? (Ik stond gister in de h&m en de 4 broeken die ik wilde pasten/stonden niet, dus ik ben onschuldig en alleen benieuwd)

High waisted met flare? Die hebben ze in Ams in ieder geval wel in de winkel, maar hij stond me niet

1 like