Waar erger jij je aan? #2

Ohja ik zie dat er een van 29 is en een van 49, ze lijken echt enorm op elkaar zeg. Ik weet niet zeker welke ik te pakken had!

Ik zeg misschien iets dat voor anderen al lang duidelijk was (dat gaat soms zo met dit soort dingen haha) maar ik vergelijk mezelf veel te vaak met collega’s en leeftijdsgenoten in het algemeen. Dat hindert me professioneel ENORM en ik kan me dan ook best identificeren met Ik heb een heel zwaar leven van Brigitte Kaandorp.

Je kan dus best stellen dat ik me momenteel heel erg erger aan mezelf.

4 likes

En daarom houd ik niet van marktplaats. Vandaag een ding erop gezet (dus de datum van vandaag staat erbij). Krijg ik een bericht “is het beschikbaar?” :sob:

1 like

Omfg gotta love marktplaats hoor, staat iets op waar flink op geboden wordt krijg ik net een mailtje met “hoi kan het voor ~25 euro minder dan het hoogste bod~?”

? Âż? Âż?

10 likes

Haha! Lees nu deze ergernis. Sterkte

1 like

Mensen die anderen op Facebook taggen onder een nieuwsbericht, met “Sjon waarom doe je dat nou” “Piet heb je je weer misdragen”. Soms ook onder hele trieste nieuwsberichten. Oh zo grappig!!

21 likes

Als je in een restaurant een burger besteld dat je 'm dan op een houten plank krijgt en dat je burger doorboord is met een mes. EN DAT IS ECHT OVERAL ZO.

28 likes

Die planken kan ik niet verklaren maar die burgers zijn vaak zo hoog en er zit veel zooi op, als je er geen mes doorheen boort dan kukelt hij om of glijdt alle kanten op #koklife

2 likes

Ja de plank is natuurlijk omdat je een mes niet in een bord kan steken.
Ik vind het echt dom en nu weten we het wel.

1 like

Wie zou daar ooit mee begonnen zijn? Neanderthalers?

2 likes

Waarschijnlijk “echt stoeren mannen” die ook van een varken aan een spit houden en een baard hebben, maar eigenlijk gewoon in de stad wonen en totaal niet stoer zijn.

18 likes

Aan een teamgenootje van mij. Zij wilt ineens dat ik een andere positie ga spelen bij de komende wedstrijd. Ze is geen aanvoerder en geen coach. Dus waar bemoei jij je mee??!?
En dan echt op een manier dat als ik dat andere shirt niet mee neem dat het echt aan mij ligt??

1 like

Dat de pup van de buren de boel bij elkaar blaft omdat ze niet thuis zijn

Zelfs zonder mes door je burger is het een ding. Lekker om af te wassen ook lijkt me.

Dit is echt precies de doelgroep van Grolsch Kornuit. Als ik een man dat zie drinken weet ik ook meteen wat voorn vlees ik in de kuip heb.

12 likes

http://wewantplates.com/

10 likes

Een biologisch verantwoorde lichtkalende seksloze man met 2,3 kind in de bakfiets en een labrador.

Heeft een mening over voetbal.

5 likes
3 likes

Oh wat rampzalig dit.
Ik was een keer in Duitsland en ik wilde frietjes. Er stond op de kaart iets van Halbe Flaschen Pommes. Ik dacht huh een fles met friet? Toch maar even googletranslate. Ja het is echt een fles.
Toen kreeg ik mijn frietjes in een half afgezaagde prosecco fles. Wie verzint zoiets?

31 likes

Je kroketjes serveren in Rob Geus schoenen. Dit roept zoveel vragen op.

38 likes