Waar erger jij je aan? #2

Ik zit nu dus op de stoel direct achter de buschauffeur, en er staat zo’n handhavingsmedewerker in de weg bij de opening, maar hij blijft maar viezig naar me staren. Heb al een paar niet zo subtiele stop met staren blikken gegeven, maar dat werkt dus niet. Het is echt irritant, vooral omdat mijn middelvinger opsteken naar een handhavingsmedewerker nou niet zo’n goed idee is.

2 likes

Dat de accordeonisten bij de ingang van Hoog-Catharijne terug zijn :tired_face:

3 likes

Hier een schoonvader. Reed vorige week ff in onze auto ‘nou jullie raam is wel vies aan de binnenkant zeg. Allemaal vet!’ Maat, we rijden 1x pw in die auto, boeiend?
Kwam ik de volgende dag bij hun thuis, ligt die hele gootsteen vol met etensresten terwijl de keuken er nog geen maand in zit. De praatjesmaker is met pensioen, dus dat kan die best ff bijhouden

11 likes

Dat m’n oren altijd zeer doen na een nacht met oordopjes

3 likes

Ik heb te kort geslapen, ben moe na een autorit van 2.5 uur, moet nu 8u (of langer) op een hersendodend kantoor zitten waar de verwarming veel te hoog staat en nouja, heb er helemaal geen zin in vandaag, maar nog minstens 12u voordat ik weer mijn bed in kan.

Ik heb hoofdpijn en mag nog een hele dag naar mijn scherm kijken.

Tweede keer dat ik midden in de nacht wakker word omdat mijn kamer mega aangebrand ruikt. Er is nergend brand geweest dus blijkbaar vind iemand in de buurt het fijn om 's nachts zooi te verbranden? Het is ook echt verbrande troep geur, geen kampvuurtje of bbq. Ruikt echt vies gewoon.
Fijn man. Paar uur later ruik ik het nog op mij kamer terwijl ik meteen mijn raam dicht heb gedaan.

Ik krijg gewoon een 2e koortslip in 3 weken tijd. Echt geweldig. Daarvoor heeft heb ik gewoon bijna een jaar geen koortslip meer gehad.

Mijn eerste reactie zou ook sowieso mijn middelvinger opsteken zijn! Rot op perv. Maar misschien kun je beter er hardop iets van zeggen? Lekker plat: ‘heb ik iets van je aan ofzo?’ Of gewoon ‘is er iets, je zit zo te kijken?’. Zodat je omgeving je hoort. Dat is gênant voor hem en dan heb je toch iets er tegen gedaan :muscle:t2: Ik ben altijd erg voor het hardop uitspreken zodat anderen door hebben wat er gebeurt.

6 likes

Mensen die zich niet aan de wachtkameretiquette (bestaat dat? Of gaat het hier om normen/waarden?) houden en keihard met elkaar gaan praten. En iedereen mag meegenieten met deze “stoere” verhalen.

4 likes

Koop een herpotherm! Echt ik ben al bijna 1.5 jaar koortslip vrij

Gek genoeg was ik dus ook gewoon bijna een jaar koortslipvrij… weinig stress I guess, en nu ineens véél stress. Ga er wel even naar kijken, is toch zo’n apparaat dat warm word op je lip zeg maar?

4 uur vlucht vertraging

Ja klopt! Hij heet ook wel de Hot kiss.

Wel echt balen!

Dat ik zonder na te denken met mijn auto naar het station reed en daarna pas bedacht dat ik mijn auto helemaal niet gratis kan parkeren in de stad :roll_eyes: zo dom. Had beter met de bus kunnen gaan

1 like

RTL late night is een herhaling van nu op tv maar mijn god moet dit een verbetering voorstellen? Gaan ze 3 kwartier praten over babi pangang ??

7 likes

Mijn collega die fucking zwaar en hard ademt. Ik begrijp dat hij moet ademen, maar man man, dat kan stiller toch?

10 likes

Ja en horen die mensen dat zelf niet?

Denk het niet. Hij heeft zelf ook oordoppen in. Dus ik heb dat nu ook maar gedaan. Althans, maar een. Maar wel aan de kant van waar hij zit

Dat ik al 4 dagen spierpijn heb van 1 dag sporten