HUILON!
Ik zou dit met een rotgang wegsmijten gatver zeg
Zonde van al dat dure maandverband.
Stuur het dan naar ontwikkelingslanden ipv dit gemeuk
Zo benieuwd naar het verhaal van de 3% ja-stemmers
Hij controleerde de supermarkt waar ik werkte en hij was toen wel aardig
Begrijp niet wat er goor aan is.
Ik zie een witte schone ondergrond met iets jamachtigs erop.
Ik erger me echt enorm aan dat iedere keer als ik iemand mail voor iets, ik echt pas weken later een reactie krijg… hallo we leven niet meer in het jaar 2000, check gewoon je mail!
En ik erger me ook aan het feit dat ik ging opzoeken hoe lang internet en mailen bestaat voor deze post
Mijn moeder komt slapen dus ik ben als een gek alles aan het schoonmaken. Ik probeer op alle details te letten (heb net een klont tandpasta van de wasmachine gepoetst) maar sowieso dat ze ergens een opmerking over gaat maken. Ik wil alleen horen GOED ZOOOO
oja mijn moeder is ook echt zo had ik laatst het hele huis gepoetst, komt ze binnen begint ze meteen te zeuren dat mijn voordeur niet schoon is en daarna onkruid uit de achtertuin te plukken… had ze dus precies die dingen weer gevonden die ik niet had gedaan
Want wie poetst nou zn voordeur? Dit is precies waar ik bang voor ben haha, ga zo even naar mn voordeur kijken
Nou ik kreeg daar dus ook constant commentaar op van mijn oma. Heb toen gezegd dat als ze er last van had ze dat zelf maar moest komen doen. Heeft ze ook gedaan .
Alleen afgelopen weekend had ze weer commentaar op dingen in mijn huis en had dus serieus spul bij zich om dat te gaan poetsen. En ze vond het raar dat ik zei dat ze dat niet mocht doen. Hallo!! Ik vierde mijn verjaardag. Is toch raar als iemand met zilverpoets een of ander ding gaat lopen poetsen dan.
Ik zit nu dus op de stoel direct achter de buschauffeur, en er staat zo’n handhavingsmedewerker in de weg bij de opening, maar hij blijft maar viezig naar me staren. Heb al een paar niet zo subtiele stop met staren blikken gegeven, maar dat werkt dus niet. Het is echt irritant, vooral omdat mijn middelvinger opsteken naar een handhavingsmedewerker nou niet zo’n goed idee is.
Dat de accordeonisten bij de ingang van Hoog-Catharijne terug zijn
Hier een schoonvader. Reed vorige week ff in onze auto ‘nou jullie raam is wel vies aan de binnenkant zeg. Allemaal vet!’ Maat, we rijden 1x pw in die auto, boeiend?
Kwam ik de volgende dag bij hun thuis, ligt die hele gootsteen vol met etensresten terwijl de keuken er nog geen maand in zit. De praatjesmaker is met pensioen, dus dat kan die best ff bijhouden
Dat m’n oren altijd zeer doen na een nacht met oordopjes
Ik heb te kort geslapen, ben moe na een autorit van 2.5 uur, moet nu 8u (of langer) op een hersendodend kantoor zitten waar de verwarming veel te hoog staat en nouja, heb er helemaal geen zin in vandaag, maar nog minstens 12u voordat ik weer mijn bed in kan.