Waar erger jij je aan? #2

Ik heb hoofdpijn en mag nog een hele dag naar mijn scherm kijken.

Tweede keer dat ik midden in de nacht wakker word omdat mijn kamer mega aangebrand ruikt. Er is nergend brand geweest dus blijkbaar vind iemand in de buurt het fijn om 's nachts zooi te verbranden? Het is ook echt verbrande troep geur, geen kampvuurtje of bbq. Ruikt echt vies gewoon.
Fijn man. Paar uur later ruik ik het nog op mij kamer terwijl ik meteen mijn raam dicht heb gedaan.

Ik krijg gewoon een 2e koortslip in 3 weken tijd. Echt geweldig. Daarvoor heeft heb ik gewoon bijna een jaar geen koortslip meer gehad.

Mijn eerste reactie zou ook sowieso mijn middelvinger opsteken zijn! Rot op perv. Maar misschien kun je beter er hardop iets van zeggen? Lekker plat: ‘heb ik iets van je aan ofzo?’ Of gewoon ‘is er iets, je zit zo te kijken?’. Zodat je omgeving je hoort. Dat is gênant voor hem en dan heb je toch iets er tegen gedaan :muscle:t2: Ik ben altijd erg voor het hardop uitspreken zodat anderen door hebben wat er gebeurt.

6 likes

Mensen die zich niet aan de wachtkameretiquette (bestaat dat? Of gaat het hier om normen/waarden?) houden en keihard met elkaar gaan praten. En iedereen mag meegenieten met deze “stoere” verhalen.

4 likes

Koop een herpotherm! Echt ik ben al bijna 1.5 jaar koortslip vrij

Gek genoeg was ik dus ook gewoon bijna een jaar koortslipvrij… weinig stress I guess, en nu ineens véél stress. Ga er wel even naar kijken, is toch zo’n apparaat dat warm word op je lip zeg maar?

4 uur vlucht vertraging

Ja klopt! Hij heet ook wel de Hot kiss.

Wel echt balen!

Dat ik zonder na te denken met mijn auto naar het station reed en daarna pas bedacht dat ik mijn auto helemaal niet gratis kan parkeren in de stad :roll_eyes: zo dom. Had beter met de bus kunnen gaan

1 like

RTL late night is een herhaling van nu op tv maar mijn god moet dit een verbetering voorstellen? Gaan ze 3 kwartier praten over babi pangang ??

7 likes

Mijn collega die fucking zwaar en hard ademt. Ik begrijp dat hij moet ademen, maar man man, dat kan stiller toch?

10 likes

Ja en horen die mensen dat zelf niet?

Denk het niet. Hij heeft zelf ook oordoppen in. Dus ik heb dat nu ook maar gedaan. Althans, maar een. Maar wel aan de kant van waar hij zit

Dat ik al 4 dagen spierpijn heb van 1 dag sporten

Misschien heb je dit al gecontroleerd, maar zijn de opladers van je telefoon, tablet en laptop (en/of andere apparaten) allemaal nog oké?

Ja dat was inderdaad het eerste wat ik heb gecontroleerd maar het komt echt van buiten. Toen ik vannacht mijn hoofd uit het raam stak rook ik het ook. Het ruikt ook echt heel vies verbrand. Niet smeulend of als plastic maar echt net alsof iemand afval op aan het stoken is.

1 like

Ja hij is nog veel ongemakkelijker als Humberto!
Het ging ook over Q-koorts en dan gaat hij zo ongemakkelijk aan alle tafelgasten vragen wat hun ervan afwisten, hallo de rest zat daar ook maar wat om zichzelf te promoten en niet om nog iets zinnigs te kunnen zeggen over Q-koorts :sweat:

1 like

Heb je contact met je buren? Misschien kan je hen vragen of zij het ook geroken hebben en of ze weten wat het is/kan zijn. Wel vervelend, vooral omdat het je stoort in je nachtrust!

Volgens mij slapen hun met hun raam dicht dus denk niet dat ze iets geroken hebben. Er kan ook een bom ontploffen, daar worden hun nog niet van wakker haha. Toen de brandweer ooit met loeiende sirenes recht voor onze huizen stopte hadden ze ook niks gehoord (of geroken. Toen stond een auto in brand).
Ik had het er wel met een vrouw uit de straat over, die had ook iets geroken toen ze in alle vroegte haar hond ging uitlaten maar ze had ook geen idee waar het van komen. Een afvalverwerking hebben we hier ook niet in de buurt, fabrieken ook niet dus best vaag.
Lief trouwens dat je zo meedenk!

1 like