Waar erger jij je aan? #2

Hullie

4 likes

Ik verzorg mijn ouders katten maar een is gaan wandelen en komt nu niet binnen.

Een client is Chinees en ze boert continue ook tijdens de verzorging en ik vind het zo smerig iedere keer. Het is dat ik geen chinees spreek

2 likes

Mensen die in een slachtoffer rol kruipen terwijl hun situatie door eigen toedoen komt.

15 likes

Al die klote fruitvliegjes die hier in huis zitten en niet weg gaan :unamused:

4 likes

Wat betreft die schoonmaakstruggles, mijn moeder gaat een tijdje op mijn huis passen, heeft zelfs aangeboden om het schoon te houden/maken. Dus eigenlijk zou ik moeten denken: chilllllll laat ik het allemaal een beetje semi-vuil achter. Maar guess what, ben nu bezig met een grote schoonmaak omdat ik mijn huis meestal wel goed op orde heb en niet wil dat het beeld dat mijn moeder heeft (namelijk: het kan schoner) bevestigd wordt.

9 likes

Zun :upside_down_face:

Moeders denken toch altijd dat het nĂłg schoner kan

3 likes

Pff mijn moeder haar eigen huis valt van ellende uit elkaar. Ze heeft allemaal plannen om met het door de woningbouwvereniging op te laten knappen maar er komt al jaren helemaal niks van. Ze zit echt met kamers maar dan ook kamers vol zooi (ze gooit echt gewoon niks weg) en afgebladderd behang, lampen en schakelaars die het allemaal niet meer doen en een badkamer die gewoon niet functioneert. Maar toen ze voor het eerst in ons net gekochte en compleet gerenoveerde appartement kwam kijken was het eerste wat ze zei bij binnenkomst: ‘goh, het ganglicht doet het niet, gaan jullie dat wel laten maken?’. Op zo’n beschuldigende manier en er ging gewoon even een stroom van woede door mij heen. HALLO KIJK NAAR JE EIGEN HUIS.

14 likes

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

60 likes

Hahaha moest lachen om die laatste zin.
Haar commentaar op zich is gewoon een mega grote ergernis. Mede denk ik ook omdat ons huis juist ten alle tijde mega opgeruimd is, we een vrij minimalistische inrichting hebben (bleh beetje hekel aan die term, maar we hebben gewoon weinig spullen en geen troepjes) en het vrijwel altijd ook helemaal schoon is. Dat zij dan met haar verzamelwoede en haar drang naar steeds weer ‘nieuwe’ goedkope of zelfs gratis spullen (want ‘ja is toch leuk nog een kastje/tafeltje/bankje/lampje kon het gewoon gratis ophalen via marktplaats’) bij ons zulke opmerking gaat lopen maken.

Ik weet dat ze het liefst zelf ook wat meer structuur en orde in haar huis zou krijgen, en al haar vriendinnen en ik, plus zelfs vriendinnen van mij, hebben al aangeboden om gewoon een keer met zijn allen de handen uit te mouwen te halen en dat huis op orde te krijgen. Maar stop met nog meer dingen kopen en start met organiseren en weggooien/doneren! Ik gun haar wel zo’n opgeruimde vriend als jouw moeder heeft haha.

Cassieres die eerst het briefgeld geven en daar de muntjes opleggen, en dan glijden die muntjes van het briefje en moet je om snel te zijn een soort vage prop maken en alsnog met twee handen het terug in je portomonee zien te krijgen. Wat een gekloot, doe gewoon eerst die muntjes in mn handpalm en dan kan ik het briefje met mn vingers vastpakken. (misschien is dit meer first world problem haha maar ik vind het rete irritant)

36 likes

:nauseated_face::nauseated_face:

2 likes

Getver

met prikkelende groet

16 likes

‘We zijn je niet vergeten’- mail van de hennes.

Nou ik jullie bijna wel inmiddels!!

9 likes

Ik vindt :cry:

1 like

Aan mensen met broeken die te lang zijn en waar ze dus met elke stap op staan

1 like

Hahaha, heel braaf.

Echt al de hele week, nét als ik in bed lig en mijn ogen dicht doe om te gaan slapen krijg ik ineens dat liedje LEEF van andré hazes jr. in mijn hoofd en dan zie ik ook echt zo dat hoofd voor me met die seriemoordenaar lach van hem.
WaarĂłm hersenen??! Waaarom doe je me dit aan?! :tired_face:

34 likes