Toeristen die op hun gehuurde fiets constant hun fietsbel gebruiken. Vooral in groepjes van 10 personen achter elkaar (oke meestal ook meer naast elkaar). Nee grapjassen dat ding ziet er niet voor de lol op maar voor de functionaliteit
Wil(de) zo graag een dutje doen maar mijn hond is zo waaks dat ze bij iedere langsvliegende vogel aanslaat en nu schrok ik al twee keer wakker van haar. En dan elke keer weer twijfel ik toch of er niet echt wat is deze keer, dus naar beneden om te checken. Niks natuurlijk. En nu lig ik weer in bed en kan ik niet meer slapen. Zo moe.
Mensen op Marktplaats.
Hoe veel vragen kan je stellen en hoe lang kan je zeuren over een ding van een paar euro.
Hehhh hoe dan in godsnaam
Aan heel veel dingen
-
Ik ben een beetje een jaloers kreng aan het wezen terwijl het nergens voor nodig is
-
Ik ben net tot de conclusie gekomen dat ik mijn haar moet kleuren omdat het bij mân kruin grijzig aan het worden is (en mân vriend loopt heel de tijd te miepen dat ik zwart moet doen maar dan zie ik eruit als iemand die net uit de dood is opgestaan)
-
Een vriend van mij had sjans met een meid die daarna tegen hem zei âja sorry ik ga terug naar mân exâ en hij blijft gewoon als een braaf hondje wachten. Waarom?
De reacties op het feit dat ik geen kinderwens heb. Vandaag, tijdens rijles.
âHuh, wĂĄt raar?â
âAlle vrouwen hebben toch een kinderwensâ
âWaarom niet dan?â (OkĂ©, best een begrijpelijke vraag, maar ik kan toch moeilijk antwoorden dat ik kinderen buitengewoon kut vind. Bovendien was ik al geĂ«rgerd door voorgaande opmerkingen).
En vorige week heb ik al een uur lang met een andere rij-instructeur mee moeten lullen over zân dochtertje van 4
Alle vrouwen hebben toch een kinderwens???
Hahaha eigenlijk moeten we een âLinkedIn-cringeâ-topic hebben
Aan iAmAisha
Ook leuk als mensen hun eigen beroep niet kennen. Ik kwam vanmiddag iemand tegen die iets met âaqua lessureâ doet. Na 5 minuten realiseerde ik me dat hij âaqua leisureâ bedoelt. Doe term is op zichzelf natuurlijk vrij ergerlijk (want ik weet dat hij gewoon badmeester is).
Hahahahahhahahahaha sorry maar je bent badmeester en dan noem je dat zo? Niet dat er iets mis mee is qua beroep maar hoe kom je er in godesnaam op?
Dat is een typisch LinkedIn-symptoom. Iedereen doet zich zo interessant mogelijk voor met zo vaag mogelijke termen. En omdat al die mensen in elkaars interessantdoenerij trappen gooien ze er zelf nog een schepje bovenop. Nou en na een paar van die schepjes kom je dan hier uit.
Oké het is weer zo ver
Gember meekoken, dan krijg je de lekkerste gemberthee.
Alle mannen hebben toch een lul van 2 cm? En dat pikt zoân persoon dan weer niet.
Graag, mijn LinkedIn feed is een en al cringe
Bedankt, nu zit 'ie ook in mijn hoofd.
IIk zag zojuist een reclame van âHolland tegen belgieâ en ik irriteer me mateloos. Waarom altijd Holland?!?!
Mogen wij ook mee doen? Nederland is meer dan alleen Holland!! Misschien ben ik een zure Brabander maar ik stoor me aan het feit dat alles of om holland draait en de rest niet mee telt, of dat Holland als heel Nederland wordt gezien!
Maak je een show om je eigen land op te hemelen, weet je niet eens dat Holland maar een deel is van het land!!!
Dat ik supervroeg opstond net (6:45) omdat ik om 7:45 de deur uit moet en altijd een uur nodig heb, en dat ik nu op mysterieuze wijze ineens 20 min te vroeg klaar ben, zit ik hier een beetje te forummen terwijl ik nog langer had kunnen slapen