Dat de communicatie over ons huis nu ineens via mijn vriend loopt. Terwijl ik alle contacten heb gelegd. Vervolgens doet mijn vriend maar half werk in de communicatie.
Het bedrag dat aan de notaris betaald moet worden klopt niet. Dus ze moeten snel gaan rekenen anders is het geld niet op tijd bij de notaris.
Kan je vriend niet aan al die contacten melden dat jij de communicatie doet en ze dus jou moeten bellen/mailen/schrijven. Lijkt me niet zo lastig.
Ik vind het sowieso gewoon heel slecht van de notaris dat als je een huis samen koopt en samen een samenlevingscontract hebt. Dat het maar naar 1 mail adres gestuurd wordt en niet naar beide.
Ik heb hem nu opgedragen wat hij moet mailen en dat heeft hij net ook gedaan.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Het zou zoveel logischer om het naar allebei te mailen. Maar als niemand er iets van zegt, jij of je vriend, verandert er ook niks aan.
Ohh ik ken deze frustratie! Bij ons deden ze dat ook toen we een huis gingen kopen begin dit jaar. Ik heb uiteindelijk gewoon de inloggegevens van mijn vriend gevraagd zodat ik zelf ook kon checken of we niks misten (kon het anders niet loslaten ), maar ik vond het ook zoo raar dat ik altijd mailde en alles heb doorgestuurd en dan kwam iets nieuws weer bij hem binnen
Dat de levering van mijn pakje (PostNL) nog altijd op vandaag staat⊠Ik denk niet dat ze nu nog gaan komen
Mensen die stil gaan staan bij het zebrapad terwijl ze zien dat ik expres voor hen afrem (op de fiets). Zo storend want ik fiets dan vaak alsnog door want dan staan ze daar maar te koekeloeren naar je, niet beseffende dat ik ze gewoon voorrang verleen zoals het hoort.
Ohhh ja Jezus, jij hebt toch voorrang dus loop gewoon door!!! Van de week bleef en vrouw echt een paar minuten stilstaan en de autoâs voor mij konden doorrijden, maar net als ik er aan kom gaat ze lopen. Ze had al 3x op en neer kunnen lopen man.
Ik loop altijd heel triomfantelijk dat zebrapad op zo van âstop for the queen want IK heb voorrang, rijd me maar om ver als je durft â
Ja dit is echt vervelend als een afspraak al weken staat. Jij houdt er toch ook rekening mee?
Ik heb het de laatste tijd echt zo regelmatig dat het me op begon te vallen. Sommige mensen die zichzelf trouwens wel direct verbeteren. Ik zeg er maar niks van, hahaha
Haha, doordat ik en vriendinnen elkaar ook nooit bij naam noemen heb ik een vriendin gehad die gewoon het eerste halfjaar van de vriendschap dacht dat ik anders heet (1 letter verschil). Ik had ook heen social media op dat moment dus ze kwam er pas achter toen ik mijn instagram weer had geactiveerd en heeft het toen met schaamte opgebiecht hahaha
Dat ik vandaag door de dokter wordt gebeld maar niet weet hoe laat en dat ik dan vervolgens de hele dag zenuwachtig naar mijn telefoon ga kijken en dat belletje uiteindelijk vast alsnog mis.
(Want het geluid doet het niet)
Ik wou dat er bij VVEâs werd besloten dat je voortaan enkel in een bepaalde maand je badkamer mag vervangen etc. Gemist? Volgend jaar beter.
Huh nou daar ben ik het niet mee eens? Ik vind de vrienden van mijn vriend echt aardig, en vindt de gezamenlijke avondjes met mijn vriendinnen plus partner heel gezellig. Maar op het moment dat ik in die mannengroepsapp wordt neergeplempt ga ik net zo lang blote piemels posten tot ze me eruit zetten hoor. Leven is geen Friendsaflevering. Zou ik wel tof vinden trouwens.
Dat hele âalleen online verkrijgbaarâ gebeuren. Daarmee zorg je dat ik nog minder vaak fysieke winkels bezoek, want kennelijk is mijn smaak daar niet te alledaags voor. En soms kan je iets dan wel in een winkel vinden in een andere kleurstelling maar dan hangen alleen een XS en een XL nog aan een haakje. Zwaar shop levuuh.
Tussen twee broekmaten inzitten. Heb Topshop jeans besteld en bij de kleinere maat kreeg ik ze niet over mân heupen heen, nu bij de grotere maat is 'ie te los bij de taille Fijn dat riemen een ding zijn.
Ja hallo inderdaad laten we het alleen over belangrijke dingen hebben na 20:30
Mensen die zo breed zitten in het ov, dat ze heel de tijd tegen je aanstoten.
Ik erger me sowieso in het OV aan mannen die lijden aan your balls are not that big syndroom en daarmee anderhalve plaats bezet houden. Niet dat ik me er niet gewoon naast gooi, maar alsnog.
Asos. Mijn bestelling zou 3 oktober geleverd worden. Het is nu 5 oktober. Heb nog geen mailtje ontvangen of het uberhaupt verzonden is. Dus had de klantenservice een berichtje gestuurd gisteravond. Nou ene Larissa vertelde me dat het 4 oktober (gisteren dus) geleverd zou worden. Toen was het al 20:00 dus het leek me sterk. Daarna mailde ze dat ik tot uiterlijk 10 oktober moet wachten en dat ze me daarna pas verder kunnen helpen.