Waar erger jij je aan? #2

Bij onze vriendengroep is dat juist normaal. Kan je makkelijk alle aanhang uitnodigen voor dingen.

Dat je bij sommige instellingen minimaal 24 uur van tevoren moet afzeggen want anders wordt je afspraak alsnog in rekening gebracht. Ik snap het helemaal eigenlijk, waarom ze dat doen, maar ik moet hierdoor nu met mijn zieke hoofd op de fiets naar een afspraak :-1:

1 like

Ah, balen. Beterschap!

1 like

De reclame van Jimdoo. Wat is jullie doel groep een 5 jarige die een proffesionele website voor zn restaurant wilt?

4 likes

Ik had laatst ook geen mailtje, maar in m’n account bij bestellingen stond wel een track and trace die het gewoon deed. Misschien staat het bij jouw account ook?

Heerlijk, nu lees ik volgens mij een Grey’s Anatomy spoiler bij die nieuws updates van Google. Wat een dag vandaag :upside_down_face:

aan last minute afzeggers pfff
 en zeggen dat ik mijn plannen had verschoven hier voor!

1 like

Aaaah aan mijn vriend. Ik hou van m maar we moeten wegggg en hij zo traag als dikke stront door een trechter mi gadooo

8 likes

Website van ov chipkaart is de hele dag al offline. Ik kan mijn reiskosten daarom niet op tijd declararen. Zo ontzettend irritant

Ik probeer de studentenkorting bij dr marten te gebruiken, maar de code doet het telkens niet :unamused:

Ik deed het deurtje van de wasmachine open, kwam er een hele vieze lucht uit, zit er een (toen al dode) kikker/pad in

Nu moet ik dus eerst de machine leeg laten draaien met schoonmaakspul, hopen dat die smerige lucht eruit is en daarna die natte stinkende was er weer in doen. :nauseated_face: Wat een genot op de vrijdag avond.

4 likes

HUH whatsup met het vinden van gore dode dieren in huis lately

Hoe komt er een dode pad in je wasmachine?

7 likes

Oh gadverdamme wat vies! Enig idee hoe die kikker daar nou terecht is gekomen?

M’n fucking infantiele collega’s. Ik lijk wel een veredelde schoonmaakster
 Man man man.

Zoveel vragenđŸ˜”

1 like

@Panthera en @Twonights, Nee geen idee hoe hij erin is gekomen. Er zitten hier (woon bij het bos) wel veel van dat soort diertjes dus ik denk dat ie naar binnen is gekomen en in de wasmachine is gesprongen of ergens tussen is gaan zitten.

De kinderen waren niet thuis, dus die kunnen het niet echt gedaan hebben. Tenzij m’n zoon de kikker in z’n broekzak had gedaan :joy:

Ik heb er een foto van gemaakt voor de liefhebber haha.

5 likes

Ja kom maar door met die foto!

3 likes
Samenvatting

Duurde even, moest even zoeken hoe het in een spoiler moest.

13 likes

IEW het stelt niet teleur haha gatver. Knap dat je het opgeruimd hebt

2 likes

FF serieus hoe komt dat in je wasmachine :scream::scream: creepy wel

1 like