Waar erger jij je aan? #2

Ik zit in een stiltecoupé en er zit maar 1 ander persoon. Lekker rustig zou je zeggen. Zit die klootviool te trommelen met zn voeten :face_with_symbols_over_mouth: Ben echt in staat even terug te stampen

1 like

Ik wacht al weken op antwoord van iemand. Maar blijkbaar ben ik overbodig want het is natuurlijk een absolute must om alleen maar met je vriend te appen en te fben. Heb haar er al eens op aangesproken maar ze begreep het probleem niet. Nu zie ik ook weer constant berichten op fb verschijnen wat diegene met dr vriend aan het doen is maar een antwoord ergens op geven ho maar.
Vind dit soort acties zo enorm achterlijk. Mensen die je niet meer bekijken zo gauw als ze een vriend hebben terwijl ze je wel plat appen als ze eenzaam en single zijn.
Dit is al de zoveelste keer dat iemand me dit flikt. Kan net zo goed tegen een muur praten en daar vrienden mee worden. Levert exact hetzelfde op

4 likes

Mensen die denken dat ze door je heen kunnen lopen.

Mijn buren die al 3 maanden lang elke zaterdag de hele dag aan het klussen zijn. Boren, schuren, timmeren alles. Het geluid vind ik nog niet eens het ergste, ik ben meer gewoon rete nieuwsgierig wat ze in godsnaam allemaal aan het doen zijn daar. Het is een nieuwbouwhuis van nog geen 3 jaar oud?

4 likes

Gewoon hier vertellen

4 likes

Dit is niet één berichtje. Dit speelt al een hele tijd met diegene. Heb haar er meerdere keren op aan gesproken. Maar ze wil het niet in zien. Heb haar ook nog 2x iets gestuurd via whatsapp en heb haar gebeld maar daar reageert ze niet op. Toen ik belde kreeg ik een appje met “ja ik reageer straks als ik weer thuis ben”. Vervolgens gingen er dagen overheen. Nog geen reactie. Toen heb ik nog een keer een berichtje gestuurd en dat wordt allemaal gelezen maar er komt nooit antwoord. Dat gaat al weken zo.
Dus ik redeneer niet dat iedereen me altijd verwaarloosd. En het is ook geen doemscenario. Ik heb zelf al meerdere keren actie ondernomen. Ook bij andere dingen die ik in het verleden heb gepost. Maar als ik alles moet uit typen dan worden berichten wel heel lang. Vind het ook niet echt leuk dat anderen het blijkbaar zien als iets wat ik mezelf aanpraat want ik doe er echt wel veel aan maar als mensen gewoon zo kut gaan doen voelt het voor mij alsof ik alleen maar goed ben als ze verder niemand hebben. En tuurlijk snap ik dat iemand veel tijd door wil brengen met een nieuwe vriend maar je hebt ook nog andere vrienden. Althans, dat dacht ik. Vind dit gewoon een enorme naaistreek van haar kant. Want voor die vriend appte ze constant en het voelt nu gewoon alsof ze me niet meer nodig heeft en me in de steek laat. Snap best dat iemand een berichtje vergeet of het druk heeft of whatever maar dit lijkt en voelt gewoon als bewust negeren. Zeker aangezien ze constant wel online is. Als het nou iemand was die niet veel met whatsapp had of wel vaak later reageerde zoals meerdere mensen wel doen is dat te begrijpen maar niet na meerdere berichtjes en een telefoontje.

Wil verder ook niet bekend staan als de sukkel die geen vrienden kan houden en niks van dr leven kan maken hier of weet ik het. Misschien had ik dit niet moeten posten dan. Want zo komt het denk ik wel over?
En het is ook niet zo dat ik alleen maar doemdenk als dat misschien zo over komt. Maar het forum is voor mij wel een soort uitlaatklep die ik in real life niet heb.

2 likes

Oh nee het was ook niet persoonlijk naar jou toe gericht. Ik snap dat als je de verdere context niet kent het heel anders overkomt. Had het ook niet opgevat als wegjagen hoor. No worries. Het was meer een soort algemeen iets wat in mijn hoofd speelde.

Ik ben ook een beetje klaar met diegene eigenlijk. Als het zo moet en ik er achter aan moet blijven lopen werkt het ook niet. Moet wel langs twee kanten komen natuurlijk.
Alleen is dat wel zuur en vind ik het lastig want op het einde ben ik degene die alleen over blijft. En dat voelt best rot.
Mja misschien moet ik mn “ballen” maar weer van de grond rapen en verder gaan.

1 like

Haha ben nu heel benieuwd waar dit precies is, heb deze situatie namelijk ook altijd in de buurt van de Sassenpoort.

Maar het is toch meestal dat dat stoplicht bij A voor rechtdoor te rijden/fietsen is en dat fietsers die naar rechts gaan dus niet naar dat stoplicht hoeven te kijken, want rechts is vrij voor fietsers.

Ja zat zelf net te twijfelen welke van die twee ik zou noemen hahaha

1 like

Ohh deze kende ik niet. Bij ons hangen deze regelmatig onder of naast een stoplicht.
bmx

1 like

niet-Amerikanen die republikeinen verdedigen
wel-Amerikanen ook overigens

10 likes

Jahooor, wat een belachelijke opmerking! dat woordje ‘ook’ ook echt. Ik vind jou ook meer een carrieretype. Alsof jij zelf op je 24e al helemaal hebt besloten en uitgedacht dat liefde er niet van gaat komen en je voor de rest van je leventje je maar op je carrière gaat storten :laughing:

Lekker laten gaan hoor, bekrompen opmerking.

1 like

Hahah lelijk,nog nooit iemand horen zeggen!
Volgens mij komt de naam whatsapp wel van What’s up af. Ooit gelezen dacht ik
Uit mijn blote hoofd hier even buiten op straat wachtende op een vriendin :stuck_out_tongue:

Mijn directeur (onderwijs!!!) heeft een bericht over (pro) zwarte piet gedeeld van de pagina Nederland is mijn land

wtf gast :sob:

8 likes

Ik hoor Wat sap ook heel vaak

5 likes

Ik vind het altijd zo awkward als bekenden zoiets delen in de trant van zwarte piet/allochtonen/vluchtelingen. Doe dat gewoon niet op sociale media, ik kijk dan toch een beetje anders naar zo iemand.

6 likes

Had gister zo’n dag dat ik me echt ergerde aan alles en iedereen. Man die 2 meter achter me fietste werd ik gewoon lichtelijk agressief van. Moeder die tegen me aan kwam zitten mezelf inhouden om niet te gaan krijsen. Surround system dat aangesloten was op de tv waardoor al het geluid dus van alle kanten kwam werd ik gewoon helemaal leip van. Meisje in de trein dat een parfumflesje leeg aan het spuiten was. Haar dat in mijn gezicht waaide. Sjaal die telkens van mijn nek af viel. Verschrikkelijk zo’n dagen. Ben dan volgens mij gewoon zwaar overprikkeld ofzo waardoor ik niks kan handelen. Herkenbaar voor sommigen toevallig?

25 likes

Ja ik had dit van de week ook, het ov is dan helemaal verschrikkelijk.

Enorm herkenbaar! Op zo’n dag moet ik eigenlijk gewoon niet naar buiten gaan, want niemand kan iets goed doen. Ondanks dat ik me er normaal ook wel aan kan ergeren is het dan gewoon niet te houden ofzo :joy: